Ga naar inhoud

Dual plane


nina91776

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben van plan binnenkort een borstvergroting te laten doen bij Dr. Vandevoort in Roeselare.

Ik heb altijd een volle E gehad, maar na 2 zwangerschappen en veel sporten heb ik nog steeds dezelfde bh maat, alleen krijg ik de bovenkant niet meer gevuld ; erg frustrerend !!

Dr Vandevoort lijkt mij een betrouwbare arts, niet de goedkoopste denk ik, ik vroeg mij af of iemand ervaringen had bij deze pc ?

Hij stelt 200cc voor gedeeltelijk voor en achter de spier. ik weet bij god niet welke vorm of merk, maar ik veronderstel dat hij zijn stiel kent ....

Een lifting zie ik niet zitten, teveel littekens !

Ik vroeg mij af of de pijn meevalt na een weekje, want 11 dagen later vertrek ik op reis, hij verzekerde mij dat dit geen probleem kon zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nina, 

 

Ik heb ook dual plane methode gekregen, de pijn is te vergelijken met intense spierpijn in de borst. Ik ben nu 6 dagen PO. En moet zeggen dat het aardig te doen is nu. Natuurlijk mag je voorlopig je armen niet omhoog doen, maar een vakantie 11 dagen later lijkt mij wel te doen zijn. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt ! Geeft me wat moed :-)

Dokter stelt voor om prothese via de tepel te plaatsen.

Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat velen hier aangeraden worden een sport bh te dragen. Volgens mijn pc is dat helemaal niet nodig, gewone bh kan ook.....

Misschien omdat hij maar 200cc zou plaatsen ?

Denk dat ik nog eens op consult ga, want ben eigenlijk de helft vergeten te vragen en is toch wel belangrijke beslissing :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het via een sneetje aan de onderkant geplaatst, 375cc en ik moet inderdaad 6 weken lang dag en nacht een sportbh dragen, diana gabriels zei dat dat is omdat het steun geeft en je de boel even goed bij elkaar moet houden. Maar misschien is het anders als het via de tepel wordt geplaatst en inderdaad 200cc niet die hoeveelheid steun nodig heeft? Ik heb daar verder geen idee van..Door wie wordt je geopereerd?

en inderdaad, schrijf alle vragen op om niks te vergeten, heeft bij mij ook geholpen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ,is het niet wat weinig 200cc ,als je al cup e hebt. 

Ik had namelijk cup c en hangborsten is nu mooi opgevuld met 400cc ,met minder cc kon het niet mooi opgevuld worden dan gingen ze alsnog hangen. 

Het resultaat is mooi geworden .ik heb wel dual plane achter de borst spier..

Veel succes .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word geopereerd door Dr. Vandevoort AZ Delta Roeselare, schijnt heel erg goede arts te zijn, opereert ook in Leuven.

Ja, mss nog es vragen of 200cc niet te weinig is, want nu bovenaan veel huid over.

Ik ben de laatste jaren wel paar kg vermagerd, jaar gelden paar maanden de pil genomen, toen waren ze nog prachtig, sinds januari gestopt met de pil en zijn ze erg slap geworden, nu ja, ook geen reden om voor de rest van mijn leven de pil te nemen. Beetje onrespectvol tegenover mijn nieuwe partner die zich speciaal voor mij heeft laten steriliseren.

Dual plane is dat erg pijnlijk vroeg ik mij af ? Ben nl. zelfstandig, hoofdzakelijk bureelwerk, kan mij echt geen dagen vrijmaken, maar gelukkig 3-tal dagen na de operatie met verlof...zal beetje doorbijten zijn de eerste dagen vrees ik !

Dank voor de info :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik vraag me af of 200cc te weinig is om op te vullen :)

 

Wat voor reis ga je doen?. Het verschilt namelijk erg per persoon.  Ik heb bijv echt een week plat gelegen omdat ik mij overreden door vrachtwagen voelde. En na een week kon ik lichtelijk aan steeds meer. 

 

 

@nina91776 ik vind 3 dagen verlof wel erg weinig. Heb je als je gaat werken wel de ruimte om rustiger aan te doen? Het is zo belangrijk om in begin erg goed naar je lijf te luisteren en daarom raad ik "doorbijten" ten sterkste af. Het is wel gewoon een operatie en ieder lichaam herstelt in eigen tijd. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei nina91776:

Ik word geopereerd door Dr. Vandevoort AZ Delta Roeselare, schijnt heel erg goede arts te zijn, opereert ook in Leuven.

Ja, mss nog es vragen of 200cc niet te weinig is, want nu bovenaan veel huid over.

Ik ben de laatste jaren wel paar kg vermagerd, jaar gelden paar maanden de pil genomen, toen waren ze nog prachtig, sinds januari gestopt met de pil en zijn ze erg slap geworden, nu ja, ook geen reden om voor de rest van mijn leven de pil te nemen. Beetje onrespectvol tegenover mijn nieuwe partner die zich speciaal voor mij heeft laten steriliseren.

Dual plane is dat erg pijnlijk vroeg ik mij af ? Ben nl. zelfstandig, hoofdzakelijk bureelwerk, kan mij echt geen dagen vrijmaken, maar gelukkig 3-tal dagen na de operatie met verlof...zal beetje doorbijten zijn de eerste dagen vrees ik !

Dank voor de info :-)

 

 

Ik krijg a.s. vrijdag dualplane en ik heb 2 weken verlof genomen voor mijn werk. (ik werk op een accountantskantoor dus ook bureauwerk). 2 weken verlof was echt wel aan te raden en sowieso eigenlijk de 1e week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een rustvakantie gelukkig :-)

Met doorbijten bedoel ik alleen het hoogst nodige doen de eerste dagen, pc zei dat als je correct pijnstillers inneemt de pijn wel te doen is.

Blijkbaar weinig vrouwen hier waar prothese via de tepel geplaatst wordt/werd.

Dokter verzekerde dat dit de beste oplossing was, want minst littekens en die vervagen ook mooi op die plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De twijfel slaat toe : nogmaals op consultatie geweest bij Dr. Vandevoort, blijkbaar gebruikt hij prothesen met water gevuld, had hij de eerste keer niet gezegd. Ik ben dan maar nog eens bij Dr Defrene langs geweest, die heeft mij een uitgebreide en deskundige uitleg gegeven. Blijkbaar heb je 40% kans dat deze watergevulde prothesen gaan lekken, dus dat maakt me echt wel bang.

Ook zei hij dat er bij incisie via de tepel enkel ronde prothesen kunnen gebruikt worden, hij stelt druppelvormige voor, want die zorgen voor een meer liftend effect. Bij ronde prothesen gaat alleen mijn bovenkant gevuld worden en kans dat het gedeelte onder de tepel gaat 'zwabberen'. Ook kans op blijvende gevoelloosheid van de tepel als de incisie daar gebeurd ...

 

Dus ja, toch blij dat ik een tweede mening heb gevraagd. Iemand ervaring met lekkende prothesen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.