Noekieej Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Hi Girls, Ik ben me nu heel erg aan het oriënteren op een kliniek waar ik een borstvergroting zou willen doen. Daar wil ik graag een consult om achter wat meer informatie te komen. Op dit moment kijk ik naar Boerhaave, maar hoor graag jullie mening. Ik heb geen zin om veel geld te betalen voor het pand en de kliniek, maar wil wel een plastisch chirurg die het echt goed kan. Goedkoop is vaak duurkoop en ik vind 1 operatie (afgezien van de kans op kapselcontracties) meer dan genoeg. Op dit moment heb ik cup 80a en ik zou graag naar een 80c willen gaan. Verder vind ik het belangrijk dat het er dus nog erg natuurlijk uitziet. Ook heb ik een paar andere vragen - Zijn er dingen die je echt niet meer kan doen als je eenmaal een borstvergroting hebt gehad (liggen op je buik bijv. lange tijd na de operatie)? - Wat zijn jullie ervaringen en merken jullie echt dat het veel met je zelfbeeld heeft gedaan? - Zijn er ook meiden met vervelende ervaringen? Ik ben nu zelf 24 en heb een kinderwens over 5 jaar, zal ik het dan binnen nu en een jaar doen of pas na de bevalling? Hoor graag van jullie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.