Guest Sylvia0129 Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Hallo, Ik heb een informatie afspraak gehad bij ps Eltahir. Ik had al besloten dat ik toch wel een bv wilde, maar heb nu echt de stap gezet voor een gesprek om te beginnen. Helaas heb ik ook een chronische darmziekte, waarvoor ik immuunsysteem verlagende medicijnen gebruik. Het is ook voor mij niet mogelijk om dit tijdelijk opzij te zetten ivm de complicaties die dan zullen optreden in me darmen. Ps Eltahir was hier zelf niet zo erg enthousiast over. Hij gaf al aan mij erg graag te willen helpen, maar dat er toch wel een zeer grotere kans is op complicaties gezien mijn verlaagde weerstand. Dus ik zal eerst even in overleg moeten met mijn mdl arts hoe die hier tegen aan kijkt. Enerzijds ben ik erg verdrietig met dat nieuws, want ja, ik wil dit echt heel graag anderzijds is het wel prettig dat dit genoemd word zodat ik hier echt bij stil moet staan ook. Ik heb 2 kinderen en de welbekende leeggelopen. ... nouja jullie snappen het vast wel. Heb zelf ook Diana Gabriels overwogen maar gezien mijn medicijngebruik en wat ik erover gehoord heb is dat voor mij geen optie meer. Ik zal hier wel voorlopig even blijven rondhangen om het een en ander te lezen. We hebben een 3D foto gemaakt en kwamen uit op een 250 cc anatomische prothese. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.