Jump to content

Opweg naar een leven met grotere boobies!

Drx

Recommended Posts

Hey iedereen!

Ik ben nieuw hier en wil heel graag een borstvergroting! Ik kijk uit naar een leven zonder maximizers, bikinis zonder vulling en het kunnen dragen van dát topje of dát kleedje. Maar vooral een leven waar ik me beter in mijn vel voel.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor consult en/of operatie, maar ik heb al veel goede dingen gehoord over Dr. Heintz in Gent. Ik kom hier dus ervaringen lezen en daarnaast wil ik ook jullie verhalen, tips, etc. horen.

Ik hoop de operatie in december 2017 te kunnen plannen zodat ze in alle 'rust' kunnen herstellen (lees: geen bikiniweer). Dus hopelijk wordt de zomer van 2017 de laatste zomer zonder borsten. :D

liefs,

Drx

• 3 weeks later...

Oeps! Melding niet gezien! Ik heb nu een A of zelfs een AA, heel weinig volume en geen 'spleetje' te bespeuren. Ook weinig decolté als ik een maximizer draag...

groetjes 

Hoi Drx,

Ik ben al een tijdje op het forum aan het rondkijken. Je kunt hier echt super veel informatie vinden. 

Zelf heb ik in augustus nog een consult bij dr nio. Dr visser en dr van zele heb ik al gesproken. Daarna ga ik kiezen wie mijn kerstballen mag maken want ik wil ook graag in december van dit jaar geholpen worden.

Ik ga je volgen!

Gr gastmama 

22 uur geleden zei Drx:

Oeps! Melding niet gezien! Ik heb nu een A of zelfs een AA, heel weinig volume en geen 'spleetje' te bespeuren. Ook weinig decolté als ik een maximizer draag...

groetjes 

En naar welke cup wil je? Als het goed is woon je in België, misschien is Dr. Bruno Demeyere ook een optie voor je. Hij zit ook in Gent, zijn kliniek heet Artemedis.

Op 21-6-2017 om 11:50 zei frbarbie:

En naar welke cup wil je? Als het goed is woon je in België, misschien is Dr. Bruno Demeyere ook een optie voor je. Hij zit ook in Gent, zijn kliniek heet Artemedis.

Ik zou graag naar een C cup gaan en ja heb ook al over hem gehoord, maar hij plaats liever de prothesen voor de borstspier, terwijl ik liever dual plane wil (omdat ik nog vrij jong ben)

Op 2017-6-23 om 21:01 zei Drx:

Ik zou graag naar een C cup gaan en ja heb ook al over hem gehoord, maar hij plaats liever de prothesen voor de borstspier, terwijl ik liever dual plane wil (omdat ik nog vrij jong ben)

Ja klopt, dat was mijn probleem ook. ik wil ook dual of achter. hij plaatst alleen voor. Jong heeft daar verder niet veel mee te maken, ik was 19 met mijn eerste bv en Nio heeft ze er toen ook voor geplaatst. Alleen wil ik graag grote, neppe rondjes en dan is dual of achter beter.

• 4 weeks later...

Dag dames, drx het was bijna of ik mijn gedachten aan het lezen was! Ik ben na 3 pc's op Heintz uitgekomen en wil het ook in december laten doen! Omdat het bedrijf waar ik werk dan 14 dagen collectief gesloten is en dus niet speciaal verlof moet nemen. Ik heb namelijk 2 kleine kids en die slorpen wat van men verlof op en tegen dan kan de jongste in een groot bed, wat minder hef en til werk.

ik heb nu bijna niets en ga ergens tussen 300-350cc uitkomen.

heb jij al gepast?

• 2 weeks later...
Op 19-7-2017 om 20:47 zei Julie WB:

Dag dames, drx het was bijna of ik mijn gedachten aan het lezen was! Ik ben na 3 pc's op Heintz uitgekomen en wil het ook in december laten doen! Omdat het bedrijf waar ik werk dan 14 dagen collectief gesloten is en dus niet speciaal verlof moet nemen. Ik heb namelijk 2 kleine kids en die slorpen wat van men verlof op en tegen dan kan de jongste in een groot bed, wat minder hef en til werk.

ik heb nu bijna niets en ga ergens tussen 300-350cc uitkomen.

heb jij al gepast?

Nog niet gepast, wel al consultatie gehad. Na de 3D voorstelling denk ik ook tussen 300-350cc maar ik denk dat ik pas echt ga kunnen beslissen als ik gepast heb. En ik heb nog zoveel vragen (ookal heeft hij er al 381819 beantwoord haha :D

Eindaugustus mag ik gaan passen :D 

Mag ik weten waarom Heintz de doorslag heeft gegeven en de anderen niet? 

Ik ga 17 augustus passen een paar laatste vragen stellen en men datum vastleggen! 

Ik ben bij 2 andere geweest en daarbij hoefde ik niet meer terug te komen, een telefoontje om een datum vast te leggen was voldoende. Ik vond dat ze er net iets te licht over gingen. Anderzijds gebruiken ze allemaal een andere techniek. De eerste anatomisch achter de spier, intussen vind ik dit niet bij me passen omdat dat materiaal stugger is en ik een buikslaper ben. Ook als je een borst vast houdt kan je die met je hand omsluiten, men een anatomische loopt die nog verder, dat lijkt me raar maar is eerder persoonlijke voorkeur. De tweede doet rond voor de spier. Ik ben ervan overtuigd dat indien je toch deftig was borstweefsel hebt dit het natuurlijkste resultaat geeft. De zwaartekracht kan zijn werk dan deon.

gr Julie 

21 uur geleden zei Julie WB:

Ik ga 17 augustus passen een paar laatste vragen stellen en men datum vastleggen! 

Ik ben bij 2 andere geweest en daarbij hoefde ik niet meer terug te komen, een telefoontje om een datum vast te leggen was voldoende. Ik vond dat ze er net iets te licht over gingen. Anderzijds gebruiken ze allemaal een andere techniek. De eerste anatomisch achter de spier, intussen vind ik dit niet bij me passen omdat dat materiaal stugger is en ik een buikslaper ben. Ook als je een borst vast houdt kan je die met je hand omsluiten, men een anatomische loopt die nog verder, dat lijkt me raar maar is eerder persoonlijke voorkeur. De tweede doet rond voor de spier. Ik ben ervan overtuigd dat indien je toch deftig was borstweefsel hebt dit het natuurlijkste resultaat geeft. De zwaartekracht kan zijn werk dan deon.

gr Julie 

Oh dat komt dichterbij! Spannend! Ik hoop dat je je goesting vindt en je er je goed bij voelt!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.