Ga naar inhoud

Rosamargarita : 25 mei 2017 : Dr. Schellekens. : Cosmed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, ik ben rosa 33 jaar, moeder van 2 kinderen en na een buikwandcorrectie 2 jaar geleden was het nu tijd voor een borstvergroting. Na 2 kinderen en gestopt met de pil is er helemaal niks meer overgebleven van de minitietjes die ik al had. Afgelopen donderdag 25 mei was het eindelijk zover!! Mijn borstvergroting, was nog even de vraag wat er in zou passen maar dr. Schellekens heeft er uiteindelijk 375cc ingekregen. Ik ben er super blij mee alleen wat een pijn zeg! Dit had ik niet verwacht. Ik heb naar mijn idee veel meer paracetamol nodig. Hebben jullie daar ook last van? 

Ik ben super benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit gaan zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Gefeliciteerd met je nw boobs. De eerste 3 tot 5 dagen is de pijn over het algemeen het heftigste, en het ligt aan de pc welke pijnstillers er worden voorgeschreven,meestal is dit toch wel 4 keer per 24 uur 2 paracetamol 500 mg, en daarbij nog een andere pijnstiller.

Maar het is zo dat een bv absoluut word onderschat.

 

Ik heb de titel van je topic aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je alle verdere updates neerzetten.

Mocht je toch in een andere kliniek geholpen zijn, laat dat maar even weten dan pas ik het aan.

 

Nu rustig aan, goed blijven drinken en ik wens je een goed herstel.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Rosamargarita:

@SuperBoob35 Oke dus de pijn wordt wel minder met de dag dan. Ik heb gisteren denk ik wel 5 of 6 x 2 paracetamols gepakt. Mijn kinderen zijn 9 en 6 jaar, heb jij ook kindjes? Waar ben je afgelopen woensdag geholpen? en hoe gaat het bij jou met de zwellingen? Ik ga zo even bij jou blieken x

Ja de pijn word minder met de dag. Mijn kinderen zijn 5 en 1.5 jaar. Ik ben geholpen in de cosmed kliniek zie mijn operatie topic staan ook foto's. 

Zwelling wisselt heel erg. Ook van borst neemt af en toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
4 uur geleden zei Rosamargarita:

Thnx!! Spannend!!!... waar ga je en hoeveel cc? 

 

Ik ga bij de cosmed kliniek,ook bij dr Schellekens ;-) en laat 375cc hp dp.. dus hopelijk worden ze net als bij jou! Met hoeveel begon jij van jezelf ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Kimms:

@x-roxiie-x Jaa behoorlijk spannend! Gelukkig heb ik nog voldoende om in m'n huis te doen dus ik heb nog geen tijd om er echt over te denken hihi.. 7 dagen ! Dat gaat ook heel snel voorbij. Wat ga jij laten doen? 

 

Dat scheelt echt. Dan ben je tenminste lekker bezig en heb je afleiding. Hoe laat moet je morgen? Ik krijg 550cc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei x-roxiie-x:

 

Dat scheelt echt. Dan ben je tenminste lekker bezig en heb je afleiding. Hoe laat moet je morgen? Ik krijg 550cc!

 

Jaa precies ! Ik moet morgen om half 1 aanwezig zijn. Dus het zal denk wel even pittig zijn met nuchter blijven hihi.. maar het is voor een goed doel 

ow wauw ! Dat is behoorlijk wat.. maar het was vast prachtig worden ! Waar ga je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/7/2017 om 18:15 zei Kimms:

 

Ik ga bij de cosmed kliniek,ook bij dr Schellekens ;-) en laat 375cc hp dp.. dus hopelijk worden ze net als bij jou! Met hoeveel begon jij van jezelf ? 

Dan ben je in hele goede handen!! Ik had altijd een B75 maar inmiddels had ik een A75. Hoe is het gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/7/2017 om 18:29 zei x-roxiie-x:

Heel mooi! @Rosamargarita Leuke bh ook waar heb je die vandaan? :D

 

@Kimms Spannend hoor! Al helemaal klaar ervoor? Ik mag over 7 dagen gelukkig! 

 

 

Dankje!! Die bh is dus van de Hema is nu maar 9 euro. alle bh's zijn daar in de aanbieding. Ik wilde niet gelijk al hele dure bh's kopen omdat het nog wel wat weken duurt voordat je je echte maat weet. Door welke chirurg word jij geholpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Rosamargarita:

Dankje!! Die bh is dus van de Hema is nu maar 9 euro. alle bh's zijn daar in de aanbieding. Ik wilde niet gelijk al hele dure bh's kopen omdat het nog wel wat weken duurt voordat je je echte maat weet. Door welke chirurg word jij geholpen? 

 

Ooh leuk ik ga even kijken of ze die ook in E hebben. Ik word geopereerd door Nio :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.