Wau Posted May 26, 2017 Share Posted May 26, 2017 Hallo dames, Wie van jullie heeft ervaring met borstlift (sleutelgat methode) + prothese? Evt fotos van hoe het eindresultaat is geworden? Ervaringen met pc van Parkkliniek in Rdam? Ik wil de ingreep graag laten plaatsvinden, echter wil ik nog graag wat meer info van de meiden die dit al achter de rug hebben. Hoe zijn de littekens? en nog ervaringen met borstvoeding na de ingreep? Alvast dank voor de reacties, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nati Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Hallo Wau Ik heb mijn operatie gepland staan bij dokter Wu in de PK in augustus. Ben ook erg benieuwd! Mijn borsten worden ook gelift en ik heb gekozen voor 400 cc , jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monica52 Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Ik heb morgen een afspraak bij dokter Winters bij Jan van Goyen. Ik heb een lekkende borst (zoutwater). Ik moet dus zowieso geopereerd worden maar weet nog niet of ik alleen een nieuwe prothese wil of ook een borstlift. Wat is sleutelgat methode en waarom wil je daarvoor kiezen ? Ik zie erg op tegen toch wel zware operatie borstlift. Een vergroting is zo gebeurd en geen littekens, tenminste in mijn geval niet. Via de tepel geopereerd. Ik heb bij eerste operatie een vergroting gehad met 275 cc. Groeten Monique. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.