Ga naar inhoud

Kostprijs, ziekteverlof, werkgever vertellen?


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei B00bies:

@Inew misschien nu alvast wat meer vulling gaan dragen zodat het wat minder opvalt? En het keihard ontkennen heeft inderdaad niet heel veel zin denk ik. Maar je zou er wel een beetje een grapje van kunnen maken als ze er iets over zeggen. En inderdaad alvast bedenken wat je gaat zeggen als het ze opvalt. 

Zie ik me inderdaad wel nog doen, er een grapje over maken. En zou het zo minder opvallen, telkens wat extra vulling toevoegen? :D Lijkt me wel grappig, ook wel een droom, als je elke week wat 'groeit' :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Brabs:

 

Haha :D Ik wordt 22, 1m70 en 54 kg dus van bouw verschillen we waarschijnlijk wel wat! Welke maat zou jij graag hebben? Wel ik hoorde dat hij voldoende tijd neemt voor jou, de meeste mensen zijn er tussen een half uur en 45 minuten binnen, ideaal dus :D hij belt je zelfs persoonlijk op na de operatie om te vragen hoe het gaat, ideaal dus! 

Je bent wat groter maar denk dat het qua verhoudingen wel wat hetzelfde zal zijn. Ik heb nu een A'tje en eerst dacht ik een mooie C, maar als ik dan wat verderlees hier zie ik me toch eerder een D nemen, maar dan ook effectief een D want ik lees ook vaak dat ze een maat kiezen maar dat het dan kleiner of groter uitvalt, allemaal heel verwarrend :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Inew Nou ja je bent nog jong dus het valt denk ik ook iets minder op als er bij jou nog een beetje bij komt. Ik heb zelf wel mijn vulling stapsgewijs opgebouwd, zodat het minder opviel. Heb er nooit opmerkingen over gekregen. Krijg jij straks een Dcup voor het oog of een Dcup als bhmaat? (nep borsten ogen immers kleiner dan echte borsten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei B00bies:

@Inew Nou ja je bent nog jong dus het valt denk ik ook iets minder op als er bij jou nog een beetje bij komt. Ik heb zelf wel mijn vulling stapsgewijs opgebouwd, zodat het minder opviel. Heb er nooit opmerkingen over gekregen. Krijg jij straks een Dcup voor het oog of een Dcup als bhmaat? (nep borsten ogen immers kleiner dan echte borsten)

Wat is het verschil ? Ik ken enkel alleen de cupmaten nu :P Ik wil graag een mooie D, een échte D, dus zeg ik dan dat ik een E wil? Of hoe werkt het? :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inew

Wel ik kom van een 75AA/A en zou het zo onopvallend willen houden. In eerste instantie dacht ik aan een grote B van uitzicht, maar als ik zo wat foto's bekijk ben ik toch wel grotere fan van een volle C :) Maar ik ga nog niet teveel beginnen dromen want Verdonck geeft je een minimum en maximum aantal cc's, voor hetzelfde geld zegt hij dat ik maar een volle B kan krijgen voor een natuurlijk resultaat, dus ik ga er me nog niet te veel op vastpinnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Brabs:

@Inew

Wel ik kom van een 75AA/A en zou het zo onopvallend willen houden. In eerste instantie dacht ik aan een grote B van uitzicht, maar als ik zo wat foto's bekijk ben ik toch wel grotere fan van een volle C :) Maar ik ga nog niet teveel beginnen dromen want Verdonck geeft je een minimum en maximum aantal cc's, voor hetzelfde geld zegt hij dat ik maar een volle B kan krijgen voor een natuurlijk resultaat, dus ik ga er me nog niet te veel op vastpinnen!

Ja, ik zie toch vaak dat er voor groter dan eerst gedacht word gekozen :D Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn aangezien het achter de spier en dual plane en wat is het allemaal kan :)  Maar ja, we zien inderdaad wel wanneer Dr Verdonck ons heeft ontvangen in zijn magisch kantoor :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
12 minuten geleden zei Inew:

Wat is het verschil ? Ik ken enkel alleen de cupmaten nu :P Ik wil graag een mooie D, een échte D, dus zeg ik dan dat ik een E wil? Of hoe werkt het? :huh:

 

Ik heb gezegd dat ik een cupmaat E/F wilde, omdat ik wist dat dat er ongeveer uit zou zien als een mooie Dcup. Ik vind ze er bij mij ook echt uitzien als een Dcup en draag nu 70E en 70F bh's. 

 

Ik zou gewoon zeggen dat je voor het oog een mooie Dcup wilt en dan gaat Verdonck wel kijken wat bij jou mogelijk is en met de pasprotheses krijg je eigenlijk pas echt een goed beeld van wat je bij jezelf het mooiste vindt. Hoe het er met de pasprotheses uitziet zou ik ook echt vanuit gaan voor je keuze, omdat dat toch uiteindelijk de maat is waarmee je straks in kleding rondloopt. En als je twijfelt tussen twee maten altijd de grootste nemen, want echt de grootte went heel snel.. Ik ben nu achteraf blij dat ik niet kleiner heb genomen en stiekem had ietsje groter ook nog wel gemogen (maarja dat was voor de spier niet mogelijk bij mij, dus daar heb ik geen spijt van). :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies Maar wat was jouw voorsituatie want ik denk dat voor de spier niet zo mooi gaat zijn bij mij omdat ik toch maar 70 of 75 (ik weet het zelf niet, ik koop bijna nooit BH's) A heb. En heb ook al gelezen dat de pasvorm die je past kleiner uitvalt eens deze bij jou word ingeplant :P Dus dat vind ik wel nog verwarrend want het zou heel jammer zijn moest het 'te klein' zijn na al dat afzien :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
8 minuten geleden zei Inew:

@B00bies Maar wat was jouw voorsituatie want ik denk dat voor de spier niet zo mooi gaat zijn bij mij omdat ik toch maar 70 of 75 (ik weet het zelf niet, ik koop bijna nooit BH's) A heb. En heb ook al gelezen dat de pasvorm die je past kleiner uitvalt eens deze bij jou word ingeplant :P Dus dat vind ik wel nog verwarrend want het zou heel jammer zijn moest het 'te klein' zijn na al dat afzien :) 

 

Ja, ik heb wel gelezen dat bij dual plane plaatsing ongeveer 50cc wegvalt (sorry had daar even geen rekening mee gehouden in mijn berichtje). Dus als je dual plane krijgt (ga ik wel vanuit bij jouw cupmaat) dan zou ik daar inderdaad wel rekening mee houden bij het passen. Ik heb ze dus inderdaad voor de spier en bij mij ziet het er echt hetzelfde uit als tijdens de passessie qua grootte. Maar nogmaals ga uit van de passessie en staar je niet blind op cupmaten. Het gaat erom wat jij mooi vindt staan en in verhouding vindt met je lichaam. 

 

Ik kom van een 70C dus ik had wel iets bedekking :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei B00bies:

 

Ja, ik heb wel gelezen dat bij dual plane plaatsing ongeveer 50cc wegvalt (sorry had daar even geen rekening mee gehouden in mijn berichtje). Dus als je dual plane krijgt (ga ik wel vanuit bij jouw cupmaat) dan zou ik daar inderdaad wel rekening mee houden bij het passen. Ik heb ze dus inderdaad voor de spier en bij mij ziet het er echt hetzelfde uit als tijdens de passessie qua grootte. Maar nogmaals ga uit van de passessie en staar je niet blind op cupmaten. Het gaat erom wat jij mooi vindt staan en in verhouding vindt met je lichaam. 

 

Ik kom van een 70C dus ik had wel iets bedekking :) 

Ja inderdaad, lucky you! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎29‎-‎5‎-‎2017 om 14:27 zei Brabs:

Nee zaterdagvoormiddag consulteert hij ook in Brussel :) Tessenderlo zou voor mij bijna 2 uurtjes rijden zijn! Hopelijk komt er nog ergens een gaatje vrij! Ik ga in totaal ook een maandje gewacht hebben en het duurt heel lang :P ik hou je op de hoogte!

hoi, ik ga ook de 24 ste in Brussel. spannend he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend allemaal he!

ik heb het mijn wetgever gewoon vertelt, ben er heel makkelijk in en krijg van niemand een negatieve reactie.

mogelijk dat het in België of jou coa anders is, maar bij mij valt het niet onder ziekteverlof en moet ik er dus vakantie voor openemen. Als er complicaties zijn of ik na de gestelde herstelperiode (6weken) nog niet aan het werk kan, gaat het over in ziekteverlof. 

Ik wordt 13 juni geopereerd en heb eind april mijn eerste consult gehad, dus zat in totaal 7 weken tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nenanena Ik heb inderdaad ook 6 weken vakantie opgenomen in overleg met m'n werkgever.

Had gehoopt dat dat genoeg was, maar kan nog niet uit de voeten op m'n werk. Kan nu nog niet mijn normale werkzaamheden uitvoeren (7,5 week PO) dus ben 1 week ziek gemeld en heb afgelopen week volledig op AT gewerkt. Volgende week wederom op AT, maar denk dat er een afspraak met de bedrijfsarts aan zit te komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.