Ga naar inhoud

Kostprijs, ziekteverlof, werkgever vertellen?


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb 24 juni een intake gesprek bij Dr Verdonck Belgian Breast Clinic.

Ik vroeg me af uit eigen ervaringen van anderen hoeveel jullie ongeveer hebben betaald voor deze operatie, ik ben 19 en heb al wat gespaard maar wil wat meer hierover weten. Ik heb een kleine A en wil graag een grote C, kleine D... nu ja exact wat en hoeveel zie ik 24 juni pas.

 

Na jullie eerste gesprek, hoe lang hebben jullie nadien moeten wachten tot de operatie? Enkele maanden of echt 3 weken nadien bijvoorbeeld.

 

Ook werk ik sinds 10 maand en vroeg me af hoe het zit met ziekteverlof en/of jullie dit hebben vertelt aan jullie collega's of werkgever voor de operatie... en zo niet.. waarom niet

 

Alvast bedankt!!!

 

Groetjes :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je een bg gaat doen!!

Ik heb Mn bg nog niet gehad. Die gaat half juli plaatsvinden :). 

Ik ben €4230 kwijt. Ik weet dat er bij Bergman een wachtlijst staat van geloof ik 6 weken. Ik heb m specifiek in Mn vakantie gepland zodat ik 4 weken echt rust kan hebben. Ik heb het wel vertelt aan Mn leidinggevende. Dit omdat ik fysiek zwaar werk heb en dan weet hij ervan dar ik de eerste 2 weken na Mn vakantie rustig aan ga doelen ivm herstel. 

 

Maar ligt eraan watvoor werk je doet, heb je werk achter het bureau of is het fysiek zwaar?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Ik heb 10 april mijn bv gehad bij dr Nio in het OLVG west voor 3500 euro heb ik daar de monobloc hydrogel protheses 320cc hp voor de spier laten plaatsen. Bv met siliconen protheses kost daar 3100 euro. 

 

Ik kon toen vrij snel terecht voor een operatie, maar heb het ivm werk en studie toen wat verder weg moeten plannen. Ik heb het behalve aan 3 goede vrienden verder aan niemand verteld. Ik vind dat het verder niemand iets aangaat. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 28 april me borstvergroting gehad. Kosten €3810 voor  anatomische prothese van mentor.    230 cc laten plaatsen  van a cup naar c cup. (Voor de spier)

Heb het 5 collega's vertel  dacht is wel zo handig  want ik nam 3.5 week vakantie op  en dan doe ik 2.5 week beetje rustig aan op het werk. Ze houden allemaal rekening met mij echt super!

Tussen mij consult en operatie datum zat ongeveer 5 weken. Het kon eerder maar wilde perse 28 april.

 

Veel succes! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-27 om 12:13 zei Brabs:

Hey,


Spannend allemaal hé! Ik ben zelf 21 jaar en ga 10 juni langs bij dr. Verdonck :) 

Ik kan je dan laten weten wat de prijzen zijn en hoelang de wachttijd op dat moment is!

 

Oh leuk, jij gaat dan waarschijnlijk in Tessenderlo? Ik word de 24ste verwacht in Brussel :D 

 

Ik hoop nog steeds dat ze me er ergens tussen laten, had al een mailtje gestuurd moest er iemand afzeggen.. ze me altijd mogen contacteren :P 

 

Anyway, laat het me maar weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-26 om 19:27 zei Sarahw:

Wat leuk dat je een bg gaat doen!!

Ik heb Mn bg nog niet gehad. Die gaat half juli plaatsvinden :). 

Ik ben €4230 kwijt. Ik weet dat er bij Bergman een wachtlijst staat van geloof ik 6 weken. Ik heb m specifiek in Mn vakantie gepland zodat ik 4 weken echt rust kan hebben. Ik heb het wel vertelt aan Mn leidinggevende. Dit omdat ik fysiek zwaar werk heb en dan weet hij ervan dar ik de eerste 2 weken na Mn vakantie rustig aan ga doelen ivm herstel. 

 

Maar ligt eraan watvoor werk je doet, heb je werk achter het bureau of is het fysiek zwaar?

 

liefs

Ik doe bureauwerk maar ik ga proberen ziekteverlof te krijgen via mijn dokter, 2 weken. Was van plan om een week effectief niets te doen en de tweede week van thuis uit wat te werken. Maar ja.. ben een beetje bang voor wat ze gaan zeggen wanneer ik terug kom :P Zijn vooral mannen die hier werken

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-26 om 20:21 zei B00bies:

Ik heb 10 april mijn bv gehad bij dr Nio in het OLVG west voor 3500 euro heb ik daar de monobloc hydrogel protheses 320cc hp voor de spier laten plaatsen. Bv met siliconen protheses kost daar 3100 euro. 

 

Ik kon toen vrij snel terecht voor een operatie, maar heb het ivm werk en studie toen wat verder weg moeten plannen. Ik heb het behalve aan 3 goede vrienden verder aan niemand verteld. Ik vind dat het verder niemand iets aangaat. 

 

xx

Ja, vind ik ook wel maar ik zou graag van een A'tje naar een mooie  D ofzo gaan.. dus echt weg steken gaat ook niet en wil ik ook niet, ik ga niet voor niets onder het mes! :P Maar ja, wat gaan ze denken.. :D

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-26 om 20:46 zei Cccccc:

Ik heb 28 april me borstvergroting gehad. Kosten €3810 voor  anatomische prothese van mentor.    230 cc laten plaatsen  van a cup naar c cup. (Voor de spier)

Heb het 5 collega's vertel  dacht is wel zo handig  want ik nam 3.5 week vakantie op  en dan doe ik 2.5 week beetje rustig aan op het werk. Ze houden allemaal rekening met mij echt super!

Tussen mij consult en operatie datum zat ongeveer 5 weken. Het kon eerder maar wilde perse 28 april.

 

Veel succes! x

Bij wie heb je dit laten doen als ik vragen mag?


Want ik heb een afspraak bij dr Verdonck en heb niet veel zin om nog bij iemand anders te gaan, ik zie hier alleen maar positieve dingen over hem verschijnen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
8 minuten geleden zei Inew:

Ja, vind ik ook wel maar ik zou graag van een A'tje naar een mooie  D ofzo gaan.. dus echt weg steken gaat ook niet en wil ik ook niet, ik ga niet voor niets onder het mes! :P Maar ja, wat gaan ze denken.. :D

xxxx

 

Hmm dat wordt inderdaad wel lastig verbergen ja. Ik ben van een 70C naar een 70E/70F (oogt als een Dcup) gegaan en droeg hiervoor al heel dik opgevulde bh's dus het valt bij mij eigenlijk niet zo op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies nee.. bij mij gaat het van mini naar maxi gaan hehe :P Maar langs de andere kant denk ik dan 't is mijn lichaam dus like it or not, zo lang ik er maar blij mee ben maar in mijn achterhoofd zit ik me dan af te vragen, wat zouden ze hier van denken etc want vroeger vond ik dat ook enorm taboe een borstvergroting omdat dat van kleins af aan zo word aangeleerd :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Inew:

Bij wie heb je dit laten doen als ik vragen mag?


Want ik heb een afspraak bij dr Verdonck en heb niet veel zin om nog bij iemand anders te gaan, ik zie hier alleen maar positieve dingen over hem verschijnen :D 

Bij boerhaave kliniek in Amsterdam :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Inew Ja, bij mij in de omgeving is het helaas nog steeds taboe.. Maar dat zal misschien ook wel per familie en vriendenkring verschillen. Geen idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Inew:

Oh leuk, jij gaat dan waarschijnlijk in Tessenderlo? Ik word de 24ste verwacht in Brussel :D 

 

Ik hoop nog steeds dat ze me er ergens tussen laten, had al een mailtje gestuurd moest er iemand afzeggen.. ze me altijd mogen contacteren :P 

 

Anyway, laat het me maar weten!

Nee zaterdagvoormiddag consulteert hij ook in Brussel :) Tessenderlo zou voor mij bijna 2 uurtjes rijden zijn! Hopelijk komt er nog ergens een gaatje vrij! Ik ga in totaal ook een maandje gewacht hebben en het duurt heel lang :P ik hou je op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Inew:

Ik doe bureauwerk maar ik ga proberen ziekteverlof te krijgen via mijn dokter, 2 weken. Was van plan om een week effectief niets te doen en de tweede week van thuis uit wat te werken. Maar ja.. ben een beetje bang voor wat ze gaan zeggen wanneer ik terug kom :P Zijn vooral mannen die hier werken

 

xxx

Okay, om na 1 week rust al vanuit Thuis te gaan werken lijkt mij erg snel. Ik heb Mn bg natuurlijk nog niet gehad maar lees hier op het forum veel verhalen van vrouwen die echt wel een aantal weken nodig hadden om bij te komen. Ik hoop dat je aan 1 week rust genoeg hebt om al vanuit thuis aan het werk te gaan!

oh, ja snap dat je bang bent voor de reactie. Anders misschien handig om voor jezelf al te bedenken wat je gaat zeggen als 1 van je collega's over je boobs begint? Dan sta je niet met een mond vol met tanden..

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sarahw:

Okay, om na 1 week rust al vanuit Thuis te gaan werken lijkt mij erg snel. Ik heb Mn bg natuurlijk nog niet gehad maar lees hier op het forum veel verhalen van vrouwen die echt wel een aantal weken nodig hadden om bij te komen. Ik hoop dat je aan 1 week rust genoeg hebt om al vanuit thuis aan het werk te gaan!

oh, ja snap dat je bang bent voor de reactie. Anders misschien handig om voor jezelf al te bedenken wat je gaat zeggen als 1 van je collega's over je boobs begint? Dan sta je niet met een mond vol met tanden..

 

liefs

Tja, ontkennen is geen optie denk ik, oftewel gaan ze denken dat ik zwanger ben :P en wel ik weet niet goed, het is vooral wat op de pc tokkelen wat ik bedoel met thuiswerk :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Brabs:

Nee zaterdagvoormiddag consulteert hij ook in Brussel :) Tessenderlo zou voor mij bijna 2 uurtjes rijden zijn! Hopelijk komt er nog ergens een gaatje vrij! Ik ga in totaal ook een maandje gewacht hebben en het duurt heel lang :P ik hou je op de hoogte!

Oh ja, ik had me miskeken tussen de maand mei en juni :P Tessenderlo is voor mij ook beetje veel te ver :D Ik woon in Aalst. En een maand is inderdaad te lang omdat ik er nu mee in mijn hoofd zit en dan wil ik het zo snel mogelijk op gang hebben :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Inew:

Tja, ontkennen is geen optie denk ik, oftewel gaan ze denken dat ik zwanger ben :P en wel ik weet niet goed, het is vooral wat op de pc tokkelen wat ik bedoel met thuiswerk :) 

Haha ontkennen bedoelde ik ook niet. Maar bedoelde meer hoeveel je erover vertelt en wil vertellen, en wat privé is, en je dus niet wilde vertellen. 

okay, ben benieuwd! Heb je al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inew

Ik herken me zo hard in jou! Ik heb al eens een consult gehad ervoor, maar van die PC was ik echt ontevreden! Op 10 minuten stond ik terug buiten, geen siliconen gezien of mogen passen.. Geen maten besproken, niet :) Dus hopelijk gaat het bij verdonck allemaal beter, maar na al deze positieve reacties over hem te lezen ben ik er wel gerust in! Ah dan wonen we dicht bij elkaar in de buurt, ik woon in Ninove ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sarahw:

Haha ontkennen bedoelde ik ook niet. Maar bedoelde meer hoeveel je erover vertelt en wil vertellen, en wat privé is, en je dus niet wilde vertellen. 

okay, ben benieuwd! Heb je al een datum?

Ik denk dat ik op het moment zelf wel zie hoe ik er op reageer. Tov mijn vriend, moeder en beste vriend praat ik er heel open over en ze steunen mij er ook in omdat ze weten dat ik me gelukkiger zal voelen. Naar mijn collega's toe ben ik niet zo'n open boek hierover :P mede ook omdat het vrijwel allemaal mannen zijn dus nee bedankt, ik kan de commentaar al bedenken. Nee nog geen datum, ik moet nog op eerste intake gesprek bij Dr Verdonck :) maar ik ben al volop op dit forum aan het lezen en mijn beslissing staat toch zo goed als vast, nu nog de centjes er voor :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Brabs:

@Inew

Ik herken me zo hard in jou! Ik heb al eens een consult gehad ervoor, maar van die PC was ik echt ontevreden! Op 10 minuten stond ik terug buiten, geen siliconen gezien of mogen passen.. Geen maten besproken, niet :) Dus hopelijk gaat het bij verdonck allemaal beter, maar na al deze positieve reacties over hem te lezen ben ik er wel gerust in! Ah dan wonen we dicht bij elkaar in de buurt, ik woon in Ninove ;) 

 

Wel inderdaad, ik heb tot nu toe enkel bij hem een intake gesprek gepland en voel niet echt de nood ergens anders nog een te plannen omwille van al de positieve reactie's en de kostprijs rond de 3000 (na wat research hier op het forum) ;) By the way, ik ben 19 jaar, 20 in december, 161 cm en 50 kg . Kan je je hierin ook herkennen? :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Inew misschien nu alvast wat meer vulling gaan dragen zodat het wat minder opvalt? En het keihard ontkennen heeft inderdaad niet heel veel zin denk ik. Maar je zou er wel een beetje een grapje van kunnen maken als ze er iets over zeggen. En inderdaad alvast bedenken wat je gaat zeggen als het ze opvalt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Inew:

Wel inderdaad, ik heb tot nu toe enkel bij hem een intake gesprek gepland en voel niet echt de nood ergens anders nog een te plannen omwille van al de positieve reactie's en de kostprijs rond de 3000 (na wat research hier op het forum) ;) By the way, ik ben 19 jaar, 20 in december, 161 cm en 50 kg . Kan je je hierin ook herkennen? :P 

 

Haha :D Ik word 22, 1m70 en 54 kg dus van bouw verschillen we waarschijnlijk wel wat! Welke maat zou jij graag hebben? Wel ik hoorde dat hij voldoende tijd neemt voor jou, de meeste mensen zijn er tussen een half uur en 45 minuten binnen, ideaal dus :D hij belt je zelfs persoonlijk op na de operatie om te vragen hoe het gaat, ideaal dus! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.