Ga naar inhoud

ter overname beste postoperatieve BH !


Linf

Aanbevolen berichten

Hi Ladies

 

Ik heb inmiddels 3 operaties achter de rug en heeeel veel ervaring (en ellende) met BH's

 

De Sophia compression bh van Emdacare is echt veruit  de beste! Geheel naadloos, mooie brede band onder de borst voor onderstening. Drukt absoluut niet op litteken en hij geeft zowel mee met de zwelling als dat hij goede tegendruk geeft.

 

Het is een investering maar ik kan je verzekeren het is het zo waard!

 

Ik heb 2 splinternieuwe liggen; eentje slechts 2 dagen gedragen, de ander 3 dagen. De maat bleek bij mij toch te groot en heb nu 2 kleinere gekocht.

 

http://www.emdacare.nl/Webwinkel-Product-173015223/Carefix-Sophia-postoperatief-vest.html

 

57.30 euro ex btw, 69.33 euro in BTW

 

Ik wil ze ter overname aan bieden voor 50 euro per stuk ( dus 20 euro goedkoper!)

 

stuur mij een pbtje bij interesse

 

voor maatvoering zie deze link of klik de bijlage aan op de andere link

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

liefs Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Linf:

@BestBooby kan jij dit bericht mss verplaatsen naar forum operatieverslagen? Denk dat het daar beter op juiste plek is

 

groet linf

Ik zie dat je me probeerde te taggen, alleen klopt de naam niet helemaal. Zie het toevallig staan.

 

Ik heb even je tekst doorgelezen en ben van mening dat het hier goed staat. Je wilt bh's verkopen en voor de verkoop van dit soort dingen, is deze categorie speciaal in het leven geroepen. :)

 

Zou je een operatieverslag geschreven hebben, dan zou deze onder de categorie operatieverslagen geplaatst worden, maar als ik dit in die categorie plaats, dan wordt het een ratjetoe :)

 

Bedankt voor je begrip daarvoor alvast!

 

Xxx BB 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 10-6-2017 om 11:24 zei Linf:

Hello Ladies

 

Nog 1 zwarte BH carefix Sophia maat L ter overname; slechts paar keer gedragen omdat ik met mijn omvang van 70 cm een M moest hebben.

 

xx

 

 

Hoi @Linf, heb je deze nog? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.