Ga naar inhoud

Evah : 24 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie
14 minuten geleden zei Wens2017:

Ik heb even in je album gekeken maar ze zien er super mooi uit zeg! Ook geen blauwe plekken als ik het goed gezien heb! Wauw! Hoeveel cc had je ook al weer? Ook de full toch?

Thanks!

Niet blauw nee. Ze zitten nog erg hoog en staan erg strak, maarja, geduld is niet m'n sterkste kant :lol:.

 

Ik heb uiteindelijk gekozen voor 350 cc corsé.

 

Wanneer is jouw operatie gepland, best snel al toch? Veel spanning al of valt het mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

T is ook nog maar heel kort geleden he haha.  Ik ben 30 augustus aan de beurt voor de 425 cc. Ik zou wel graag daarvoor nog een consult willen, maar dat moet ik even goed plannen.  

 

Hoe vind jij dat het uiteindelijke resultaat zich verhoudt tot wat je ziet met de pasprotheses? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sportbeha die ik bij de kliniek heb gekregen is C, van de Carefix Anna heb ik nu maat L aan. Volgens best boobie wordt het een volle C, bh maat D of E.

 

Kan niet wachten tot ik mooie bh's kan gaan shoppen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Evah:

Sportbeha die ik bij de kliniek heb gekregen is C, van de Carefix Anna heb ik nu maat L aan. Volgens best boobie wordt het een volle C, bh maat D of E.

 

Kan niet wachten tot ik mooie bh's kan gaan shoppen!!

Wat bedoel je met dat het een  volle C wordt maar BH maten D of E? Waardoor is er een verschil ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017 Op zich slaap ik wel goed, maar wordt 's ochtends wakker met rugpijn en dat alles stijf is. Ben geen rugslaper, dus het is echt een moetje nu, beetje onnatuurlijk... 

Ik wist trouwens ook niet welke ik moest hebben van de Anna, maar gewoon een L gekocht en hij past :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evah,

 

Je hebt mij toegevoegd aan je album maar ik heb geen idee hoe ik de foto's kan terugvinden. Ik ben nog niet helemaal thuis op het forum. Hoe gaat het met je? Is het een beetje te doen qua pijn? Ik vraag me zo af hoe ik dat ga doen met een dochtertje van drie en twee weken vakantie...:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Miss Wood:

Hoi Evah,

 

Je hebt mij toegevoegd aan je album maar ik heb geen idee hoe ik de foto's kan terugvinden. Ik ben nog niet helemaal thuis op het forum. Hoe gaat het met je? Is het een beetje te doen qua pijn? Ik vraag me zo af hoe ik dat ga doen met een dochtertje van drie en twee weken vakantie...:wacko:

Als je hierboven op mijn naam klikt, kom je op mijn profiel. Dan zie je als je naar beneden scrolt een knop 'activiteit'. Daaronder staat een mapje albums.

 

Het is wel te doen ja, kan best wat dingetjes doen in huis, maar ben wel voorzichtig dat ik niet teveel doe. Nog wel snel moe door de narcose.

Maandag komen mijn kids weer thuis, dan ben ik een week po, benieuwd hoe dat zal gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, July 25, 2017 om 21:52 zei Evah:

Sportbeha die ik bij de kliniek heb gekregen is C, van de Carefix Anna heb ik nu maat L aan. Volgens best boobie wordt het een volle C, bh maat D of E.

 

Kan niet wachten tot ik mooie bh's kan gaan shoppen!!

He evah! Hoe gaat het met je? Lukt slapen een beetje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @tinkerbel80, het gaat best goed. Ik slaap gewoon de hele nacht, al word ik wel wakker met rug en borstpijn ;-) en heel stijf. 

Verder lig ik een beetje op de bank te netflixen. Heb geen man, dus ik zorg verder voor mezelf qua eten enzo en dat lukt ook prima.

Ben wel heel blij met de vriendinnen en familie die langskomt om te helpen met de was en stofzuigen enzo, want dat zie ik nog niet zo zitten. 

 

Ik had echt verwacht dat het allemaal moeilijker zou gaan, ook bv het overeind komen, en het slapen, douchen (haren wassen), maar dat gaat eigenlijk prima, ook zonder hulp. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wens2017:

Hey @Evah, jou herstel klinkt tot nu toe echt super goed! Wat voor medicatie krijg je mee vanuit beauland? Ik lees dat daar ook nog wel verschillen in zitten ;) 

 

Ik mag idd niet klagen :35:.

Heb een medicatieschema voor 3 dagen meegekregen met Meloxicam 2x per dag en paracetamol 4x per dag. Ze hebben er ook nog reservemedicatie bijgedaan; Tramadol (pijnstilling) en Zofran (misselijkheid). 

 

De eerste 3 dagen zijn nu voorbij, ik ga de komende dagen nog wel paracetamol blijven nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Evah:

Hey @tinkerbel80, het gaat best goed. Ik slaap gewoon de hele nacht, al word ik wel wakker met rug en borstpijn ;-) en heel stijf. 

Verder lig ik een beetje op de bank te netflixen. Heb geen man, dus ik zorg verder voor mezelf qua eten enzo en dat lukt ook prima.

Ben wel heel blij met de vriendinnen en familie die langskomt om te helpen met de was en stofzuigen enzo, want dat zie ik nog niet zo zitten. 

 

Ik had echt verwacht dat het allemaal moeilijker zou gaan, ook bv het overeind komen, en het slapen, douchen (haren wassen), maar dat gaat eigenlijk prima, ook zonder hulp. 

Ik zag er best tegenop om die eerste dagen door te komen zonder hulp, ik ben ook single. Maar jouw verhaal geeft mij wel een beetje moed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar @Henrique, ik heb nog aan de consulente bij faceland gevraagd of ik de eerste dagen iemand nodig had die 24u bij me was. Zij zei dat dat niet persé hoeft en dat blijkt nu ook. Af en toe visite die even een wasje voor je vouwt is top, maar verder zou ik echt niet de hele dag iemand om me heen willen of nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.