Ga naar inhoud

Evah : 24 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie
41 minuten geleden zei Evah:

@Caitlyn jij bent ook geopereerd vandaag he? Ik hoorde dat je misselijk werd toen je naar huis mocht, hoe gaat het nu?

 

Lag je toevallig naast me ? Haha

Jaa het ging eerst heel goed, was goed wakker. Maar toen ik aangekleed was en in de stoel zat werd ik erg misselijk. Even de stoel iets naar achter gezet, en toen ging het weer! 

Het gaat nu hartstikke goed, niet meer misselijk geweest.

Fijn om te horen/lezen dat het bij jou ook allemaal goed gegaan is !

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Wens2017:

Hoi @Evah, ik heb je verslag gelezen, wat fijn om te lezen dat het is meegevallen!  Dat prikken van de narcose lijkt me best een eng gevoel, of valt dat wel mee? Hoe was fresow voor en na de operatie? 

 

Ik vond het allemaal erg meevallen. Wel spannend natuurlijk, maar het gaat heel snel als je eenmaal in de kliniek bent dus dat is wel fijn!

 

Roel was superlief. Ik gaf aan dat ik nog nooit onder narcose ben geweest, dus niet weet wat ik moest verwachten, toen vertelde hij dat ie laatst zelf geopereerd is en die narcose wel lekker vindt ;-). Dat stelde me wel gerust. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Caitlyn:

 

Lag je toevallig naast me ? Haha

Jaa het ging eerst heel goed, was goed wakker. Maar toen ik aangekleed was en in de stoel zat werd ik erg misselijk. Even de stoel iets naar achter gezet, en toen ging het weer! 

Het gaat nu hartstikke goed, niet meer misselijk geweest.

Fijn om te horen/lezen dat het bij jou ook allemaal goed gegaan is !

 

Haha klopt ja, je was net iets eerder aan de beurt. Ik vroeg nog aan de verpleegster hoe groot de kans was dat ik alsnog misselijk zou worden, zei ze 70% !! Best veel!

Gelukkig niet gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Miss Wood:

Hoi Eva en Caitlyn, 

 

Gefeliciteerd! Zouden jullie mij kunnen toevoegen zodat ik het resultaat kan zien? Ik heb ook mijn eerste consult bij Roel gehad en ben zo benieuwd hoe het jullie vergaat. 

 

Hoi hoi,

 

Ik ga morgen een album maken, zal je toevoegen.

Hoe was je consult, heb je al een merk en maat prothesen gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah fijn! Ik zou de Motiva protheses krijgen en zou dan 320 cc links en 340 cc rechts krijgen omdat ze niet helemaal gelijk zijn. Mijn consult was heel fijn. Ik voelde mij op mijn gemak en er werd echt de tijd genomen. Ik ben al wel weer kwijt of ik demi of full krijg. Daar hoorde ik ze wel wat over zeggen, geloof ik, maar het was mijn eerste consult en had nog totaal geen idee. Daar moet ik nog even achteraan. Ik hoop dat jullie een goede nacht tegemoet gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Evah:

 

Hoi hoi,

 

Ik ga morgen een album maken, zal je toevoegen.

Hoe was je consult, heb je al een merk en maat prothesen gekozen?

Zou je mij ook toe willen voegen @Evah? Ben heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Henrique:

@Evah Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Ik ben over een paar weken bij Fresow aan de beurt en heb natuurlijk last van een 'gezonde spanning'. Jouw verhaal stelt mij weer iets gerust . Mag ik meekijken naar jouw resultaat?

 

Ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei tinkerbel80:

Ziet er goed uit!!! Gaat het goed met je? Ik heb net de anesthesist gesproken...jeetje wat word ik zenuwachtig ineens..pfff Had je voor de spier of dual plane? 

 

Dual plane. Had verwacht dat ik superveel pijn zou hebben en weinug zou kunnen, maar het valt erg mee allemaal. Er staat wat druk op, voelt een beetje zoals stuwing (voor degenen met kids ;-)). Liggen voelt het fijnst, dus ik vermaak me met netflix :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Evah:

 

Dual plane. Had verwacht dat ik superveel pijn zou hebben en weinug zou kunnen, maar het valt erg mee allemaal. Er staat wat druk op, voelt een beetje zoals stuwing (voor degenen met kids ;-)). Liggen voelt het fijnst, dus ik vermaak me met netflix :-)

Stuwing, hahaa!! Alleen kun je nu je kindje niet aanleggen ;-) fijn dat het is meegevallen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.