Ga naar inhoud

Evah : 24 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik lees al een poosje stiekem mee op dit forum en heb me nu geregistreerd omdat mijn besluit vaststaat; ik ga het gewoon doen!!

Ik ben Evah, 33 jaar.

Van jongs af aan heb ik een A cup (soms AA), maar na twee zwangerschappen en twee keer borstvoeding te hebben gegeven, is hetgene wat ik nog overhad aan borst ook nog gaan hangen... 

Nu ben ik dus heel druk met googlen en het forum afstruinen naar informatie om een goede keuze te kunnen maken qua kliniek. Ik ben niet rijk en kijk naar prijzen, maar wil zeker ook niet beknibbelen hierop.

 

lastig, al die keuzes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoii welkom hier:D

Je kan hier zoooveel info vinden ideaal! 

Ik ben bij frans straten geweest heyendael kliniek in nijmegen. Top arts! Ben heel blij met hem en het resultaat! Ook handig om teweten hij zit een beetje tussen de prijzen in niet de goedkoopste niet de duurste.

Maar wel 1 waar je 3jr garantie bij kan kopen. Dat gaf mij een heel fijn gevoel dat als er iets is je niet voor een gesloten deur staat en je altijd terecht kan.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eva! welkom hier op het forum. ik ben een 31 jarige mama van 4 kids en ook altijd een kleine cup gehad. nu zijn het helemaal lege cups..bah!

ik heb uiteindelijk ook voor kliniek heyendael gekozen. ik voelde me er gewoon goe bij en ook mede dankzij alle goede informatie die ik van hem hier heb kunnen vinden.

 

veel succes met de zoektocht en je zal zeker genoeg leesvoer hebben hier op het forum ;);)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Hoi, 

Zelf heb ik vorig jaar de knoop doorgehakt en dit jaar ben ik geopereerd door dr Nio in het OLVG west in Amsterdam. Zelf had ik helaas ook geen onbeperkt budget, maar wilde ik wel echt een goede pc in een goede kliniek/ ziekenhuis met goede nazorg. 

Borstvergroting met sliconen protheses kost daar 3100 euro en met monobloc hydrogel protheses 3500 euro.

 

Ik ben nu ruim 6 weken po en tot nu toe super tevreden! 

 

Heel veel succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei B00bies:

Hoi, 

Zelf heb ik vorig jaar de knoop doorgehakt en dit jaar ben ik geopereerd door dr Nio in het OLVG west in Amsterdam. Zelf had ik helaas ook geen onbeperkt budget, maar wilde ik wel echt een goede pc in een goede kliniek/ ziekenhuis met goede nazorg. 

Borstvergroting met sliconen protheses kost daar 3100 euro en met monobloc hydrogel protheses 3500 euro.

 

Ik ben nu ruim 6 weken po en tot nu toe super tevreden! 

 

Heel veel succes! xx

Ik heb al veel goede verhalen gelezen over Nio. Mag ik vragen waarom je hebt gekozen voor de spier? 

Ik kan me voorstellen dat een pc daar advies over geeft, maar wil zelf ook graag weten hoe of wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei JESSICAD:

hoi eva! welkom hier op het forum. ik ben een 31 jarige mama van 4 kids en ook altijd een kleine cup gehad. nu zijn het helemaal lege cups..bah!

ik heb uiteindelijk ook voor kliniek heyendael gekozen. ik voelde me er gewoon goe bij en ook mede dankzij alle goede informatie die ik van hem hier heb kunnen vinden.

 

veel succes met de zoektocht en je zal zeker genoeg leesvoer hebben hier op het forum ;);)

Dank je! 

Herkenbaar verhaal ja, die lege cups :-(

Heb je al besloten hoeveel cc het wordt? En welke cupmaat krijg je dan? Lijkt me superlastig om te beslissen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Evah voor de spier kan niet altijd. Zeker niet bij de monobloc hydrogel protheses vanwege de kans op verhoogde rimpelvorming. Er zijn wel pc's die vrijwel altijd voor de spier plaatsen zoals dr Demeyere (plaatst alleen siliconen protheses) en dr Kappel (plaatst alleen monobloc hydrogel). Het hangt af van je voorsituatie en de visie van de pc of hij ze voor de spier bij je plaatst. Dr Nio plaatst zowel voor de spier als dual plane afhankelijk van wat hij denkt dat beter is. 

 

Ik heb uitdrukkelijk gevraagd of ik ze voor de spier kon krijgen, omdat dat iets natuurlijker valt en bij dual plane ze iets verder uit elkaar staan. Daarnaast had ik liever niet dat er in een gezonde spier werd gesneden. Je kan kracht verliezen en bij bepaalde inspanning kan de borst iets vervormen (heb wel gelezen dat als je een goede pc kiest dat vervormen niet gebeurt). Daarnaast wilde ik heel graag de operatie onder lokale verdoving en dat kan alleen maar bij een plaatsing voor de spier. Tenslotte is het herstel zwaarder en langer. 

 

Met een Acup of AAcup zal er niet snel voor de spier worden geplaatst. Ik heb wel gelezen dat dr Demeyere met speciale protheses werkt die minder snel randen geven en daarom ook eerder voor de spier kunnen worden geplaatst. Er zijn hier een aantal dames die die protheses hebben. 

 

Via de zoekbalk kan je wel meer discussies lezen over voor de spier of dual plane. 

 

Heel veel succes met je keuze! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik ben bij Bauland kliniek in Mill geweest. Ik ben helemaal tevreden met het resultaat en hoe ze me hebben geholpen!!  ik zou deze kliniek zeker aanraden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Evah,

 

Ik ben 2 juni aan de beurt bij dr Verdonck in zijn eigen kliniek (Belgian Breast Clinic ofwel BBC).

Hij sprak mij het meeste aan van de consulten die ik heb gehad (Velthuis Kliniek, Heyendael en BBC).

Je kunt bij hem kiezen tussen Sebbin, Mentor en Motiva. Prijs is ook acceptabel vind ik. (Sebbin 2599/Mentor 2999/Motiva 3499)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies Bedankt voor je uitleg.

Klinkt mij heel goed in de oren, jouw argumenten. Maar het is dus zo dat ze dat bij kleinere maatjes vaak niet doen? Wat is de reden daarvoor?

 

@Ellen125 wat spannend voor je! Wat voor protheses krijg je en welke pc gaat het doen? 

 

@Bijna! Welke pc heeft je operatie gedaan? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja veel beslissingen!  Bij Bauland kliniek plaatsen ze hem bijna altijd dual plane.  Liever niet meer voor de spier. Ze vertelde mij tijdens mijn consult dat ze het natuurlijke effect behalen door hem dual plane te plaatsen. Het ligt ook aan je voorstudie. Ze willen natuurlijk voorkomen dat je de randen van de protheses gaat zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Evah:

@B00bies Bedankt voor je uitleg.

Klinkt mij heel goed in de oren, jouw argumenten. Maar het is dus zo dat ze dat bij kleinere maatjes vaak niet doen? Wat is de reden daarvoor?

 

@Ellen125 wat spannend voor je! Wat voor protheses krijg je en welke pc gaat het doen? 

 

@Bijna! Welke pc heeft je operatie gedaan? 

 

 

 

Ik krijg 275cc Motiva full ergonomix bij Dr Verdonck (BBC). 

Bij Velthuis deden ze bij mij alleen voor de spier en heyendael en BBC wilde liefst alleen dual plane. Heb wel dikke huid bovenop maar langs de zijkant wat minder. Omdat ik ook pas 24 ben vinden hun beter om dual plane te doen.

sommige pc doen sowieso liever dual plane. Omdat het heel natuurlijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Bijna!:

Hoi hoi,

 

Ik ben bij Bauland kliniek in Mill geweest. Ik ben helemaal tevreden met het resultaat en hoe ze me hebben geholpen!!  ik zou deze kliniek zeker aanraden :lol:

Hey!

Welke implantaten heb jij gekregen? En jij bent dus tevreden over de behandeling?

Ik ben namelijk op zoek naar klinieken en wil eigenlijk ook een bezoekje plegen aan een kliniek die Monobloc Hydrogel implantaten plaatst om ook daar het verhaal van te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Evah:

Dank je! 

Herkenbaar verhaal ja, die lege cups :-(

Heb je al besloten hoeveel cc het wordt? En welke cupmaat krijg je dan? Lijkt me superlastig om te beslissen!

ik krijg 450 cc en zou op een Dcup moeten uitkomen. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Anouk12:

Hey!

Welke implantaten heb jij gekregen? En jij bent dus tevreden over de behandeling?

Ik ben namelijk op zoek naar klinieken en wil eigenlijk ook een bezoekje plegen aan een kliniek die Monobloc Hydrogel implantaten plaatst om ook daar het verhaal van te horen.

 

Ik heb ronde implantaten gekregen van Natrelle. En ik ben tot dusver zeker tevreden met de behandeling. Ze waren duidelijk,  vriendelijk en namen de tijd voor me. Ook toen ik later met vragen belde. En voor de operatie en tijdens de nazorg waren de ook allemaal even vriendelijk. Al met al zou ik zeker terug gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

ik ben bij dr visser op consult geweest. Ik wil alleen maar de hydrogel.  Zij legt alles heel goed uit. Ik ga ook nog naar dr nio in het parkkliniek.  Hij zet ook de hydrogel. 

Hier op het forum staat ook veel info over de hydrogel.  Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Anouk12:

Hey!

Welke implantaten heb jij gekregen? En jij bent dus tevreden over de behandeling?

Ik ben namelijk op zoek naar klinieken en wil eigenlijk ook een bezoekje plegen aan een kliniek die Monobloc Hydrogel implantaten plaatst om ook daar het verhaal van te horen.

 

Ik weet dat dr Verdonck de monobloc hydrogel in de Wellness kliniek in Belgie gebruikt.

In zijn eigen kliniek (BBC) gebruikt hij Sebbin, Mentor en Motiva. Mocht belgie niet te ver voor je zijn zou je ook bij hem daar eens naar vragen omdat hij met veel verschillende merken werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Bedankt voor de info! Ik ga ernaar kijken.

 

@Bijna! Dankjewel! Ik voel me even behoorlijk overspoeld door alle soorten, mogelijkheden, klinieken, noem t allemaal maar op haha. Boh! Moet het maar eens allemaal goed op een rijtje gaan zetten. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Anouk12:

@Ellen125

 

@Bijna! Dankjewel! Ik voel me even behoorlijk overspoeld door alle soorten, mogelijkheden, klinieken, noem t allemaal maar op haha. Boh! Moet het maar eens allemaal goed op een rijtje gaan zetten. :)

 Ik snap het helemaal!!  Gelukkig veel positieve keuzes :) je moet het er vooral zelf een goed gevoel bij hebben. En dan kijken wat je belangrijk vind qua merk protheses en daarna komen er vanzelf klinieken uit. Op verschillende sites staan reviews over klinieken en pc's. Zo kun je langzaam filteren ;) mocht je hulp nodig hebben mag je het altijd vragen hoor.

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helloo, ik ben 1,64 weeg 49 kilo en had cup aa70, heb fotos in mn album voorsituatie en na de bv. Ik ben bij dr koeijers geweest en mijn voorkeur was al anatomisch en kon ook niet anders bij mij ivm te weinig eigen borstweefsel. Zijn hierdoor ook dual plane geplaatst. Ik heb ook heel lang gedubt over de maat en net voor de operatie besloten zoveel mogelijk erin maar wel dat het natuurlijk lijkt. Is op 330cc uitgekomen en krijg dan een cup D wat oogt als een volle C. Ik heb altijd gezegd nou doe maar grote B kleine C tot ik hier mooie grote borsten langs zag komen en ik absoluut niet wilde dat het te klein werd. Maar ook de onzekerheid van niet te groot voor mn lichaam. Vertrouw straks op je pc en je gevoel. Mijn protheses moeten nog wel zakken dus vandaar dat ze zo rond lijken. 

Heb 3265 euro betaald.

Heel veel succes met de beslissingen die je gaat maken. Welke pc hoeveel cc etc etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Biancaatje:

Helloo, ik ben 1,64 weeg 49 kilo en had cup aa70, heb fotos in mn album voorsituatie en na de bv. Ik ben bij dr koeijers geweest en mijn voorkeur was al anatomisch en kon ook niet anders bij mij ivm te weinig eigen borstweefsel. Zijn hierdoor ook dual plane geplaatst. Ik heb ook heel lang gedubt over de maat en net voor de operatie besloten zoveel mogelijk erin maar wel dat het natuurlijk lijkt. Is op 330cc uitgekomen en krijg dan een cup D wat oogt als een volle C. Ik heb altijd gezegd nou doe maar grote B kleine C tot ik hier mooie grote borsten langs zag komen en ik absoluut niet wilde dat het te klein werd. Maar ook de onzekerheid van niet te groot voor mn lichaam. Vertrouw straks op je pc en je gevoel. Mijn protheses moeten nog wel zakken dus vandaar dat ze zo rond lijken. 

Heb 3265 euro betaald.

Heel veel succes met de beslissingen die je gaat maken. Welke pc hoeveel cc etc etc. 

Woww ze zien er echt prachtig uit!! 

Wilde je anatomisch omdat dat er natuurlijker uitziet? Koeijers werkt bij meerdere kliniek volgens mij he, waar ben jij geweest?

 

ik snap je heel goed, als je dan toch voor een bv gaat, dan maar meteen goed doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Evah:

Woww ze zien er echt prachtig uit!! 

Wilde je anatomisch omdat dat er natuurlijker uitziet? Koeijers werkt bij meerdere kliniek volgens mij he, waar ben jij geweest?

 

ik snap je heel goed, als je dan toch voor een bv gaat, dan maar meteen goed doen!

Dankjewel! Klopt hij werkt in meerdere klinieken, kliniek amstelveen ben ik geweest maar die gaat nu volgens mij verbouwen. Ja er is ergens een youtube filmpje dat ik heb gekeken en dan leggen ze t verschil uit tussen rond en anatomisch en dat bij dunne personen anatomisch natuurlijker is omdat er dan meer volume onderin zit dan boven in . Ik heb trouwens mentor protheses high profile hier werkt koeijers ook veel mee dat je wel wat volume bovenin houdt. Maar je moet je eigen gevoel volgen en iedereen vind wat anders mooi. Sommige houden meer van rond :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.