Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Debsje:

 

Hoi , 

 

Nee ik weet ook niet welke fb groep je bedoeld ? :P mss moet ik daar ook eens op kijken ? waar vind je dit ? :P 

Ik zag het omdat op mijn voorstelforum van 1sept een vrouw er over begon die dezelfde dag als mij gaat en dit had gevraagd of het mogenlijk was om te kiezen tussen corsé en high profile ;p 

 

Hij heeft zelfs geen matentabel laten zien aan mij xD maar ondertussen kenk hem al wel half vanbuiten via het internet. :P

 

Weet jij toevallig wat het verschil dan is van corsé , ze zijn rond dus dan gaan ze ronder staan dan ? ( misschien lijken ze dan ietsje ''nepper'' omdat ze niet natuurlijk vallen ? En hij liever de voorkeur geeft aan gewoon high profile dan xD 

 

Groetjes 

Oh oké haha. De groep heet: Borstvergrotingen en -verkleiningen en Co.

 

Ja ze zijn boller/ronder dan de full, wat ervoor kan zorgen dat het iets onnatuurlijker uitziet. De vraag is natuurlijk in hoeverre dat echt zo is als ze dual plane geplaatst worden en ze die "slimme" gel hebben...:huh:

Ik denk dat, aangezien hij van het natuurlijke houdt, hij daardoor ook liever de full implantaten gebruikt.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie

@Anouk12 

 

Hoi , 

 

Ik hoop toch dat ik de 1ste nog mag kiezen tussen de high en corsé dan na nog een korte uitleg ;p 

ik heb weinig vanbove aan mn borst en heb toch liever goed gevuld heb.  xD  

Ik wil niet dat als ik gewoon kleren aanheb ik niks merk dat ik een borstvergroting heb laten doen ;') 

Wil wel waar voor mijn geld ;p en vermits ik niet meer cc kan krijgen , mss wel meer projectie dan xD 

 

Want idd zoals je zegt vind ik het ook raar met de ''slimme gel'' het er toch ook zoals met de high profile natuurlijk moet gaan zien vermits het dual plane word geplaatst ;p 

 

Dus hopenlijk dat ik nog een mailtje van stephanie krijg dat ik ofwel nog snel even een afspraak moet inplanne of kan kiezen de 1ste zelf 

 

Bedankt voor de groep ! :P 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Debsje:

@Anouk12 

 

Hoi , 

 

Ik hoop toch dat ik de 1ste nog mag kiezen tussen de high en corsé dan na nog een korte uitleg ;p 

ik heb weinig vanbove aan mn borst en heb toch liever goed gevuld heb.  xD  

Ik wil niet dat als ik gewoon kleren aanheb ik niks merk dat ik een borstvergroting heb laten doen ;') 

Wil wel waar voor mijn geld ;p en vermits ik niet meer cc kan krijgen , mss wel meer projectie dan xD 

 

Want idd zoals je zegt vind ik het ook raar met de ''slimme gel'' het er toch ook zoals met de high profile natuurlijk moet gaan zien vermits het dual plane word geplaatst ;p 

 

Dus hopenlijk dat ik nog een mailtje van stephanie krijg dat ik ofwel nog snel even een afspraak moet inplanne of kan kiezen de 1ste zelf 

 

Bedankt voor de groep ! :P 

 

 

Ik begrijp je helemaal! Hopelijk kun je van tevoren nog even langsgaan, des te rustiger kun je naar je operatie. 

 

Graag gedaan! En hou je me op de hoogte?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12 en @Debsje kijk eens bij Jobje. zij heeft 410cc Motiva corse gekregen bij Nio. Wel de 'normale' ronde. 

 

Whutt_ heeft 325cc Motiva corse bij Verdonck gehad. Volgens mij zijn foto's openbaar. Heel mooi vind ik wat ik bij de foto's kan zien.

 

Als je naar de zoekbalk gaat en afbeeldingen selecteert en dan zoekt op corse dan komen er nog wat foto's voorbij. Misschien hebben jullie daar iets aan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Ellen125:

@Anouk12 en @Debsje kijk eens bij Jobje. zij heeft 410cc Motiva corse gekregen bij Nio. Wel de 'normale' ronde. 

 

Whutt_ heeft 325cc Motiva corse bij Verdonck gehad. Volgens mij zijn foto's openbaar. Heel mooi vind ik wat ik bij de foto's kan zien.

 

Als je naar de zoekbalk gaat en afbeeldingen selecteert en dan zoekt op corse dan komen er nog wat foto's voorbij. Misschien hebben jullie daar iets aan.

 

xx

Ja had ik inderdaad gezien. Zien er mooi uit! 

 

Het blijft toch lastig om te kiezen haha. Ben gewoon bang dat ik 295 te klein ga vinden dus hopelijk kunnen we er iets meer in gaan "proppen" haha. :D

 

Bedankt in ieder geval voor je tips! Altijd fijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Anouk12:

Ja had ik inderdaad gezien. Zien er mooi uit! 

 

Het blijft toch lastig om te kiezen haha. Ben gewoon bang dat ik 295 te klein ga vinden dus hopelijk kunnen we er iets meer in gaan "proppen" haha. :D

 

Bedankt in ieder geval voor je tips! Altijd fijn.

 

Haha snap ik. Als ik het nu mocht overdoen had ik ook zeker gekozen voor 295 en wss ook gevraagd om er 315 in te proppen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Haha snap ik. Als ik het nu mocht overdoen had ik ook zeker gekozen voor 295 en wss ook gevraagd om er 315 in te proppen :P 

Haha snap ik wel. Alhoewel ik ze echt heel mooi vind hoor!! Het blijft gewoon zo lastig om te voorspellen hoe het eruit gaat zien en dan ben je gewoon wat voorzichtig. Eventuele striemen of rimpels wil je natuurlijk ook weer niet...

 

Keuzes keuzes keuzes!:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nog 8 dagen en het is zover! De spanningen beginnen nu wel echt toe te nemen haha en tegelijkertijd vind ik het ook nog erg onwerkelijk.

 

Ik heb uiteindelijk toch voor full gekozen ipv corsé en hoogstwaarschijnlijk gaat het 315 cc worden maar mocht dat niet passen wordt het 295. Om 10:00 uur mag ik me melden in Diest en de operatie zal om 11:00 uur plaatsvinden. 

 

@Liesbeth89 weet jij ook al hoe laat je daar moet zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CatvonDee

Ja nog een paar dagen! Alhoewel voor mij de tijd momenteel niet snel genoeg gaat haha. De momenten waarop ik rust heb, neemt de spanning meteen toe... Dus met andere woorden: ik moet gewoon lekker bezig blijven. ;)

 

Wanneer staat jouw operatie gepland? Ook binnenkort toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2017 om 22:36 zei CatvonDee:

@Anouk12 ja lekker bezig blijven is het beste denk ik, dan gaat de tijd ook het snelste:lol:. Ik mag 11 oktober dus dan kan ik mooi jou resultaat nog zien nadat je verband er af mag;)

Haha precies.

Oh dat is het ook al snel!!

En inderdaad, tegen die tijd zijn de mijne al uitgepakt en zal ik hier een foto droppen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Liesbeth89:

@Anouk12

inderdaad, spannend seg! 

Ik ga ook voor motiva film, maar dan 275cc. 

 

Helaas weet ik nog niet welk uur. Wanneer heb jij hier een mailtje over gekregen? 

Ik had gelezen dat ik hier de maandag voor de operatie met nieuws over ging hebben, dus ik wacht vol spanning op meer info!

ik hou je op de hoogte! 

 

Ik ben vorige week nog een keer gaan passen en toen was de planning net gemaakt. 

 

Heb je inmiddels al iets gehoord?

 

Het blijft zo onwerkelijk hè. Na 15 jaar dromen en hopen gaat het nu gebeuren. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2017 om 18:39 zei Anouk12:

Nog 8 dagen en het is zover! De spanningen beginnen nu wel echt toe te nemen haha en tegelijkertijd vind ik het ook nog erg onwerkelijk.

 

Ik heb uiteindelijk toch voor full gekozen ipv corsé en hoogstwaarschijnlijk gaat het 315 cc worden maar mocht dat niet passen wordt het 295. Om 10:00 uur mag ik me melden in Diest en de operatie zal om 11:00 uur plaatsvinden. 

 

@Liesbeth89 weet jij ook al hoe laat je daar moet zijn?

Spannend! Je kunt echt gaan aftellen hihi.

Heel benieuwd wat er past, hoop die 315cc voor je. Ik ga je ff volgen want ik ben nieuwsgierig :P 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Ellen125:

Spannend! Je kunt echt gaan aftellen hihi.

Heel benieuwd wat er past, hoop die 315cc voor je. Ik ga je ff volgen want ik ben nieuwsgierig :P 

 

xx

Ohhh echt wel haha! Het is zo'n raar idee dat het vrijdag gewoon gaat gebeuren. Ik gooide vanochtend nog een paar bh's in de wasmachine die ik nooit meer zal dragen (of uberhaupt zal passen) en dat was even een rare gewaarwording. :lol:

 

Ja ik hoop natuurlijk 315 maar als dat niet past ben ik ook heeeeel blij met 295. Haha ik hou jullie op de hoogte!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Anouk12:

Ohhh echt wel haha! Het is zo'n raar idee dat het vrijdag gewoon gaat gebeuren. Ik gooide vanochtend nog een paar bh's in de wasmachine die ik nooit meer zal dragen (of uberhaupt zal passen) en dat was even een rare gewaarwording. :lol:

 

Ja ik hoop natuurlijk 315 maar als dat niet past ben ik ook heeeeel blij met 295. Haha ik hou jullie op de hoogte!:D

Ooh ik durfde mijn oude bh's gewoon niet weg te doen. Oas toen ik nieuwe bh's kocht heb ik ze uit mijn kast gehaald en liggen nu in de logeerkamer. Iedere keer kijk ik ernaar en dan denk ik wel van ik heb het gewoon gedaan! :D Iedere dag ben ik blij en absoluut geen spijt. 

 

Jeej heel fijn :) 

Ondanks dat ik mijn bv al heb gehad blijft het leuk om andere meiden te volgen en te spieken bij de foto's Haha. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Ellen125:

Ooh ik durfde mijn oude bh's gewoon niet weg te doen. Oas toen ik nieuwe bh's kocht heb ik ze uit mijn kast gehaald en liggen nu in de logeerkamer. Iedere keer kijk ik ernaar en dan denk ik wel van ik heb het gewoon gedaan! :D Iedere dag ben ik blij en absoluut geen spijt. 

 

Jeej heel fijn :) 

Ondanks dat ik mijn bv al heb gehad blijft het leuk om andere meiden te volgen en te spieken bij de foto's Haha. 

 

Xx

Oh nee ik gooi ze ook zeker nog niet weg! Ik zie tzt wel wat ik ermee ga doen maar ga er sowieso minimaal 1 houden als herinnering. De rest kan misschien nog een tweede leven krijgen als eierdopje haha.:P

Wat fijn zeg!! Dat is waar je het voor doet.:)

 

Haha we houden hier een heuse boobverslaving aan over.:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesbeth89

Dankjewel!! Hoe gaat het met jouw zenuwen? Ik vind het nog steeds erg onwerkelijk dat het gaat gebeuren, na jaren hierover gedroomd te hebben. 

 

Jij ook alvast heeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen en hopelijk kun je vannacht een beetje slapen. :71:

 

Wie weet zien we elkaar morgen! ;)

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.