Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Debsje:

 

 

Hoi, 

 

Super leuk voor je ! :) 

Nu aftellen hé ! :wub:

 

Hou je me op de hoogte of de 315cc bij jouw kan ? :P 

Misschien dat ik dan ook nog eens ga bellen of de 315cc er ook niet bij mij kan ingaan xD 

Bij mij zei hij ook dat 295cc de max is ;p 

 

Groetjes x 

 

Ohh dankjewel!! :)

Ja nog 51 dagen...! Ben zo blij dat het door kan gaan! Het idee dat het wellicht niet kon, maakte me zowat gek. 

En jij? Kijk je er al erg naar uit of ook wat zenuwen? 

 

Ik kan 7 september pas terecht en dan ben jij al geopereerd, toch? Wellicht kun je vragen om het er voor de operatie nog over te hebben met Verdonck? Of toch nog een keer van tevoren langsgaan? Als je graag meer zou willen, zou ik daar zeker iets mee doen. Wie weet heb je geluk! ;) 

 

Wat zijn nu jouw maten? Misschien heb ik het wel ergens gelezen maar dan ben ik het even kwijt haha.  

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben nieuw op het forum, maar lees dat verdonck liever geen grote protheses plaatst. Van wie zou ik een foto mogen zien, die er een maximale vergroting in hebben?

ben namelijk nu wel benieuwd waar dat op uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Astertjuh:

Ik ben nieuw op het forum, maar lees dat verdonck liever geen grote protheses plaatst. Van wie zou ik een foto mogen zien, die er een maximale vergroting in hebben?

ben namelijk nu wel benieuwd waar dat op uitkomt.

 

Bedoel je echt een groter implantaat of gewoon het maximale wat iemand kan krijgen in zijn situatie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Astertjuh:

Ik ben nieuw op het forum, maar lees dat verdonck liever geen grote protheses plaatst. Van wie zou ik een foto mogen zien, die er een maximale vergroting in hebben?

ben namelijk nu wel benieuwd waar dat op uitkomt.

 

En natuurlijk.... Welkom op het forum!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goed nieuws dat er geen reden is je zorgen te maken!! Ik ben een aantal weken na jou aan de beurt bij Verdonck, de 13e oktober. 

 

Ik wil zelf ook voor de 295 gaan. Heeft ie ook nog grotere maten om te passen?

 

De 295 was de grootste pasprothese van de 3 toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Anouk12:

 

Bedoel je echt een groter implantaat of gewoon het maximale wat iemand kan krijgen in zijn situatie?

 

Het maximale wat er volgens hem in past. 

Ik ben namelijk 1.63, 60kg en heb nu 70B. Wel met pushup dan. Maar ik wil niet op een optische Kleine C uitkomen bv. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Anouk12:

 

En natuurlijk.... Welkom op het forum!;)

Dank u dank u... ik lees veeeeelll nuttige dingen hier! Eigenlijk een must om je hier te orienteren.. blij dat ik het forum gevonden heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Starships:

@Astertjuh Ik ben 164 cm, 58 kg en ik vroeg Verdonck van een A (voor zwangerschap was t ook een b ) naar een volle C te gaan, ik zou met 255 aardig in de buurt komen. 

Ok.. en wat was het maximale wat je kon hebben? Of daar niet over gehad? Bv richting 300 of er overheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Starships:

Wat een goed nieuws dat er geen reden is je zorgen te maken!! Ik ben een aantal weken na jou aan de beurt bij Verdonck, de 13e oktober. 

 

Ik wil zelf ook voor de 295 gaan. Heeft ie ook nog grotere maten om te passen?

 

De 295 was de grootste pasprothese van de 3 toch?

Bedankt voor je lieve reactie!!:1:

Oh spannend, dat duurt ook niet heel lang meer! 

 

Zelf zou ik heel graag 315 hebben of zelfs 335, maar denk dat ik al blij mag zijn als 315 gaat lukken. ;)

 

Nee, hij heeft meerdere pasprotheses en ook grotere. Ik weet alleen niet wat daar precies de maten van zijn... 

 

Twijfel je dan ook over de maat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Astertjuh:

Het maximale wat er volgens hem in past. 

Ik ben namelijk 1.63, 60kg en heb nu 70B. Wel met pushup dan. Maar ik wil niet op een optische Kleine C uitkomen bv. 

Dat is echt van meerdere factoren afhankelijk en dus ook per persoon verschillend. Je kunt wel dezelfde maten hebben als iemand anders maar toch minder 'ruimte'.

Tijdens een consult worden al heel veel dingen duidelijk en hoor je ook wat de desbetreffende pc bij jou wil/kan implanteren. De ene pc houdt van wat meer natuurlijk en houdt daardoor wat meer marge aan en de ander gaat daar iets verder in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Astertjuh over de maximum maat hebben we het niet gehad. Het ging allemaal zo snel, voor ik t wist stond ik weer buiten met een hoop meer vragen. Daarom 9 september nog een consult, dan ga ik dat allemaal vragen. 

 

@Anouk12 bij mij lagen er maar 3 protheses en dat zijn dan geloof ik ook meer t model van Mentor, lastig dus. Ik ga ook liever voor iets te groot dan te klein, als ik er maar niet krom van ga lopen ^_^ Nu gebeurt het bij Verdonck ook niet echt dat je extreem grote borsten zult krijgen,  daarom wil ik ook graag mijn maximum weten. 255 Lijkt me zo weinig.. dus daarom ga ik graag nog eens terug. Kan niet wachten tot het allemaal achter de rug is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Starships:

@Astertjuh over de maximum maat hebben we het niet gehad. Het ging allemaal zo snel, voor ik t wist stond ik weer buiten met een hoop meer vragen. Daarom 9 september nog een consult, dan ga ik dat allemaal vragen. 

 

@Anouk12 bij mij lagen er maar 3 protheses en dat zijn dan geloof ik ook meer t model van Mentor, lastig dus. Ik ga ook liever voor iets te groot dan te klein, als ik er maar niet krom van ga lopen ^_^ Nu gebeurt het bij Verdonck ook niet echt dat je extreem grote borsten zult krijgen,  daarom wil ik ook graag mijn maximum weten. 255 Lijkt me zo weinig.. dus daarom ga ik graag nog eens terug. Kan niet wachten tot het allemaal achter de rug is!

Haha dat is ook precies mijn gedachte! Zolang ze goed mijn borsten zien ipv de bovenkant van mijn hoofd en schouders, ben ik blij! :P

 

Ja toch wel spannend hè!

 

Ik ga je volgen en hou me maar op de hoogte wat betreft je keuze (als je wil). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Starships:

@Anouk12 Haha zo is het maar net! Ik  ga je ook volgen! Jij hebt begin september ook nog een consult toch? 

Ja ik ga 7 september nog een keer passen. Ik kon ook 9 september terecht maar ik dacht doe maar zo snel mogelijk. Zijn maar twee dagen maar oké hahaha. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Anouk12

 

Ik  ben 1.70  50kg en 70a

Ach denk dat ik het nie ga vragen, had toen al late hore van en groter gaat niet en toen zei hij al van dat da kans had op rimpels ofsoiets en omdat da ook al breder ging zijn dat het er niet ging inpasse xD tenzij ik een wissel deed binne paar jaar.

 

Zal wel tevrede zijn met mij  295 cc :D en ik ging 1 september.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Debsje:

Hoi @Anouk12

 

Ik  ben 1.70  50kg en 70a

Ach denk dat ik het nie ga vragen, had toen al late hore van en groter gaat niet en toen zei hij al van dat da kans had op rimpels ofsoiets en omdat da ook al breder ging zijn dat het er niet ging inpasse xD tenzij ik een wissel deed binne paar jaar.

 

Zal wel tevrede zijn met mij  295 cc :D en ik ging 1 september.

 

Hey, 

 

Gezien jouw maten denk ik dat je zeker een mooi resultaat zult krijgen met 295cc!! Je gaat hier ook een beetje twijfelen door alle maten en verhalen die je voorbij ziet komen. Heb nog nooit zoveel borsten gezien als de afgelopen paar weken haha! 

 

Ik ben zelf 1.73m 57kg en heb nu 75AA - 70A dus ben wel wat zwaarder.

 

Ohhh dat is het al snel! Over een maand van nu ziet het er al heel anders uit als je naar beneden kijkt. :3:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Anouk12

 

Hoi sorry voor de late reactie ! Zie het nu pas ! 

En idd ik zie hier soms zoveel grote maten voorbijvliegen dat ik het koud zweet begin te krijgen xD 

Maar als ik dan foto's ga zoeken van de maat die ik ga nemen ben ik er toch heel tevreden mee. 

Het hangt idd veel af van de lichaamsbouw é ^^

Pff alleen nog wachten , wachten , wachten en hoe dichter het komt hoe trager het lijkt te komen eigenlijk haha. 

 

Groetjes xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames, 

 

Ik ben nieuw op het forum. 

22 september staat ook mijn operatie ingepland bij Dr. Verdonck. Spannend! :)

 

Ik ben altijd al ontevreden geweest over de grootte van mijn borsten en ik durf eindelijk de stap te zetten... 

 

Vorige week mijn 1ste consult gehad; ging allemaal heel snel en Dr. Verdonck leek me gehaast. Hierdoor niet echt met een duidelijk beeld buitengekomen. Momenteel twijfel ik nog enorm aan de grootte en merk. Zelf ben ik 28jaar, 1m68, 58kg en heb een 75A/75B. Graag zou ik een optische gevulde C cup hebben. Liefst zo natuurlijk mogelijk... iemand die hier tips en info kan geven rond aantal CC's? Dr. Verdonck heeft dit wel besproken, maar er is blijkbaar niets in mijn hoofd van blijven hangen. :s

Ik twijfel ook tussen de motiva of sebbin. Iemand hier ervaringen mee? Toont motiva effectief natuurlijker? Er is een prijsverschil van 800 euro, is het dit waard denken jullie? 

 

Ik vind trouwens op voor- en na foto's op websites de borsten ook vaak heel bol en nep overkomen. Verandert dit na enige tijd of blijven ze zo? 

 

Echt heel spannend allemaal! 

Tips/ adviezen/ geruststellingen zijn altijd welkom! :)

 

Groetjes, 

Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesbeth89

 

De sebbin zijn iets smaller van breedte en hebben meer projectie, 

Motiva zijn de ik denk iets nieuwe implantaten op de markt. Ook minder kans op kapselvorming, 

@Ellen125 kan er nog meer over uitleggen. 

 

Ik vind het jammer om te horen dat Verdonck zo gehaast leek, want hij pakt normaal altijd zijn tijd. 

Nu heb ik 295cc voorgesteld gekregen (dat was ook mijn max van cc )  en ben 1.70,52kilo en heb een 70a. 

Ik had gevraagd voor een volle c , maar ik weet niet wat het gaat worden. Daar heb ik helaas ook niet meer achter gevraagd na het passen. 

 

Ik word 1september geopereerd dus je kan me volgen; ik ga er een paar foto's opzetten als de operatie gedaan is dat je eens kan kijke :) 

 

Groetjes x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2017 om 16:15 zei Debsje:

@Anouk12

 

Hoi sorry voor de late reactie ! Zie het nu pas ! 

En idd ik zie hier soms zoveel grote maten voorbijvliegen dat ik het koud zweet begin te krijgen xD 

Maar als ik dan foto's ga zoeken van de maat die ik ga nemen ben ik er toch heel tevreden mee. 

Het hangt idd veel af van de lichaamsbouw é ^^

Pff alleen nog wachten , wachten , wachten en hoe dichter het komt hoe trager het lijkt te komen eigenlijk haha. 

 

Groetjes xx 

 

Hey,

 

Haha nu ben ik degene die sorry kan zeggen voor de late reactie.;) Ben zelf ook even inactief geweest hier op het forum.

 

Haha heeeeeeeeeeeel herkenbaar! Ik zit momenteel ook te twijfelen tussen full en corsé dus het gaat lekker hier qua twijfels haha.:P 

Maar ik denk inderdaad ook dat je met jouw lengte en gewicht een héél mooi resultaat zult krijgen met 295cc!!

 

En ik zei vanmiddag nog tegen een vriendin dat de tijd inderdaad steeds langzamer lijkt te gaan naarmate het dichterbij komt.... Raar maar waar.

 

Over 2 weken ben jij in ieder geval al trotse eigenaar van mooie boobs!:43:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12

Hoi , 

 

Ja ik las net in het andere forum dat je dus ook voor de corsé kon kiezen. 

Verdonck heeft er bij mij helemaal niet overgesproken. Mischien omdat ik toen nog niet gekozen had tussen sebbin en motiva ? want de corsé heeft meer projectie en is smaller. 

Maar mss vind hij de high beter voor mijn figuur :wacko: dat hij dit niet gemeld heeft. 

Heb allesinds een berichtje naar Stephanie gestuurd of ik ook nog kan kiezen tussen de corsé of niet ;p  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Liesbeth89:

Hey Dames, 

 

Ik ben nieuw op het forum. 

22 september staat ook mijn operatie ingepland bij Dr. Verdonck. Spannend! :)

 

Ik ben altijd al ontevreden geweest over de grootte van mijn borsten en ik durf eindelijk de stap te zetten... 

 

Vorige week mijn 1ste consult gehad; ging allemaal heel snel en Dr. Verdonck leek me gehaast. Hierdoor niet echt met een duidelijk beeld buitengekomen. Momenteel twijfel ik nog enorm aan de grootte en merk. Zelf ben ik 28jaar, 1m68, 58kg en heb een 75A/75B. Graag zou ik een optische gevulde C cup hebben. Liefst zo natuurlijk mogelijk... iemand die hier tips en info kan geven rond aantal CC's? Dr. Verdonck heeft dit wel besproken, maar er is blijkbaar niets in mijn hoofd van blijven hangen. :s

Ik twijfel ook tussen de motiva of sebbin. Iemand hier ervaringen mee? Toont motiva effectief natuurlijker? Er is een prijsverschil van 800 euro, is het dit waard denken jullie? 

 

Ik vind trouwens op voor- en na foto's op websites de borsten ook vaak heel bol en nep overkomen. Verandert dit na enige tijd of blijven ze zo? 

 

Echt heel spannend allemaal! 

Tips/ adviezen/ geruststellingen zijn altijd welkom! :)

 

Groetjes, 

Liesbeth

Hey Liesbeth,

 

Oh wat leuk dat jij ook de 22ste gaat!! Kunnen we elkaar een beetje ondersteunen.;)

 

Buiten wat @Debsje al heeft verteld is het zo dat motiva een "slimme" gel heeft waardoor deze natuurlijker meebeweegt en aanvoelt dan andere implantaten. Het is inderdaad een flink prijsverschil maar zelf had ik het beste gevoel bij Motiva en daar heb ik dus ook voor gekozen. Dat is denk ik ook het enige advies wat ik jou kan geven: kies datgene waar jij een goed gevoel bij hebt. En daarnaast zou je misschien nog een keer langs kunnen gaan om je vragen te stellen en de implantaten nog eens te bekijken en te passen. Het is natuurlijk wel belangrijk om met een goed gevoel de operatie in te gaan.

 

Mocht je nog vragen hebben, kun je me altijd een berichtje sturen. Geen probleem!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje bedoel je toevallig de fb-groep? Want daar had ik inderdaad een bericht op geplaatst over corsé.:)

 

Nou toen hij me de matentabel liet zien, vroeg ik naar corsé maar gaf hij aan dat hij dat minder mooi vond (bij mij of in het algemeen is mij niet duidelijk). Maar ik heb hier op het forum en volgens mij ook in de fb-groep vrouwen gezien die corsé hadden gekregen van Verdonck dus wellicht doe hij dat alleen op verzoek..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Anouk12:

@Debsje bedoel je toevallig de fb-groep? Want daar had ik inderdaad een bericht op geplaatst over corsé.:)

 

Nou toen hij me de matentabel liet zien, vroeg ik naar corsé maar gaf hij aan dat hij dat minder mooi vond (bij mij of in het algemeen is mij niet duidelijk). Maar ik heb hier op het forum en volgens mij ook in de fb-groep vrouwen gezien die corsé hadden gekregen van Verdonck dus wellicht doe hij dat alleen op verzoek..?

 

Hoi , 

 

Nee ik weet ook niet welke fb groep je bedoeld ? :P mss moet ik daar ook eens op kijken ? waar vind je dit ? :P 

Ik zag het omdat op mijn voorstelforum van 1sept een vrouw er over begon die dezelfde dag als mij gaat en dit had gevraagd of het mogenlijk was om te kiezen tussen corsé en high profile ;p 

 

Hij heeft zelfs geen matentabel laten zien aan mij xD maar ondertussen kenk hem al wel half vanbuiten via het internet. :P

 

Weet jij toevallig wat het verschil dan is van corsé , ze zijn rond dus dan gaan ze ronder staan dan ? ( misschien lijken ze dan ietsje ''nepper'' omdat ze niet natuurlijk vallen ? En hij liever de voorkeur geeft aan gewoon high profile dan xD 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.