Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Anouk12:

Ja jij bent iets smaller waardoor ze wellicht iets teveel aan de zijkanten gaan uitsteken... Gok ik. 

 

Oh dat geloof ik graag!! Ik moet nog eerst even wat dingen regelen voor de tijd erna maar zodra dat gedaan is ga ik de datum ook vastleggen. 

 

Ik ga je volgen. :)

 

Hoi,

 

 

Ja idd , voor de mentor waren mijn borsten zelf niet breed genoeg.

Maar zie de 295 helemaal zitten.

Heb nu in fotoalbum en bij vele die ongeveer zelfde postuur zijn als mij en vond het echt super mooi. Dus kan echt niet wachten.

Zal ook in sept een album plaatsen ( wel prive ) en dan kan je eens kijke hoe het is ^^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Ohja veel verschil ga je niet ziend dus je gaat zeker blij zijn met 295. Maar snap het wel hoor. Gewoon vragen, wie weet heb je geluk :P Wellicht past het wel maar sommige houden rekening met breedte. bijvoorbeeld als je borst 12cm breed is houden sommige rekening met een 'marge'. Sommigen plaatsen dan bijv maar max 11 cm brede prothese en sommige 11,5 of wel gewoon 12 met risico dat je  randen gaat zien. Weet niet hoe Verdonck dat doet. Niet goed op gelet :P 

 

Goed! Conditie nog wel slecht door extra antibiotica kuur maar komt wel weer goed. Nergens last van verder alleen met sommige bewegingen voel je het wel dat ze in je spier hebben gesneden.

Vandaag weer 2 bh's gekocht in de sale :D 

 

 

Verdonck houdt ook een bepaalde marge aan maar ben vergeten hoeveel precies (dacht 0,5 centimeter).

Nee 20cc is te verwaarlozen maar als het past... Waarom niet?! :D

Frans Straten wilde me er zelfs 350cc in doen dus dan zit ik nog veilig haha. 

 

Fijn te horen dat het goed gaat! Ah ja, dat hakt er wel in. Maar zo te horen maakt het shoppen voor bh's veel goed haha. Groot gelijk! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Debsje:

 

Hoi,

 

 

Ja idd , voor de mentor waren mijn borsten zelf niet breed genoeg.

Maar zie de 295 helemaal zitten.

Heb nu in fotoalbum en bij vele die ongeveer zelfde postuur zijn als mij en vond het echt super mooi. Dus kan echt niet wachten.

Zal ook in sept een album plaatsen ( wel prive ) en dan kan je eens kijke hoe het is ^^

 

Mentor is voor mij ook te breed. Daarnaast vond ik Motiva veel beter aanvoelen en natuurlijker "vallen". 

 

Heb ik ook gedaan en geeft inderdaad hele mooie resultaten!

 

Oh dat is fijn. Ben benieuwd! 

 

Je kunt nu lekker gaan aftellen. :43:

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk12:

Verdonck houdt ook een bepaalde marge aan maar ben vergeten hoeveel precies (dacht 0,5 centimeter).

Nee 20cc is te verwaarlozen maar als het past... Waarom niet?! :D

Frans Straten wilde me er zelfs 350cc in doen dus dan zit ik nog veilig haha. 

 

Fijn te horen dat het goed gaat! Ah ja, dat hakt er wel in. Maar zo te horen maakt het shoppen voor bh's veel goed haha. Groot gelijk! B)

 

Oh dat valt dan wel mee. Bij Straten kon ik ook groter. Heb toen 300cc mentor gepast en Verdonck wilde max 275cc mentor plaatsen.. Ene neemt gewoon meer risico denk ik als een ander, hoewel Straten ook wel natuurlijke boos maakt vind ik. 

 

Uiteindelijk wilde ik Motiva dus ben ik naar Verdonck gegaan. Beste keuze ooit :D 

Hoewel het wel groter had gemogen hihi maar daar heeft volgens mij iedereen wel last van na een bv ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Ellen125:

 

Oh dat valt dan wel mee. Bij Straten kon ik ook groter. Heb toen 300cc mentor gepast en Verdonck wilde max 275cc mentor plaatsen.. Ene neemt gewoon meer risico denk ik als een ander, hoewel Straten ook wel natuurlijke boos maakt vind ik. 

 

Uiteindelijk wilde ik Motiva dus ben ik naar Verdonck gegaan. Beste keuze ooit :D 

Hoewel het wel groter had gemogen hihi maar daar heeft volgens mij iedereen wel last van na een bv ^_^

Oh absoluut! Alhoewel ik niet zo tevreden was over mijn gesprek met hem, het verliep ontzettend gehaast en had daardoor geen tijd voor vragen. 

 

Ja dat geloof ik, heb zelf ook een heel goed gevoel bij Verdonck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Anouk12:

Oh absoluut! Alhoewel ik niet zo tevreden was over mijn gesprek met hem, het verliep ontzettend gehaast en had daardoor geen tijd voor vragen. 

 

Ja dat geloof ik, heb zelf ook een heel goed gevoel bij Verdonck!

Oh dat is wel jammer!

 

Mijn consult met Straten was niet gehaast ik had alle tijd met passen en vragen. En hij was al zeker een uur voor mij uitgelopen. Dat vond ik wel jammer dat ik zo lang heb moeten wachten. Was 's avonds pas om half 11 thuis (half uur rijden) en had om half 8 een afspraak staan... Ik vond het een aparte man, een beetje een softie, maar vertrouwde hem wel. Met Verdonck had ik een betere klik en voelde meteen helemaal goed. Afstand vond ik niet zo erg. Kliniek waar Verdonck opereert is een uurtje rijden en consult bij hem thuis bijna 1,5u ivm de drukte op de weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2017 om 13:53 zei Ellen125:

Oh dat is wel jammer!

 

Mijn consult met Straten was niet gehaast ik had alle tijd met passen en vragen. En hij was al zeker een uur voor mij uitgelopen. Dat vond ik wel jammer dat ik zo lang heb moeten wachten. Was 's avonds pas om half 11 thuis (half uur rijden) en had om half 8 een afspraak staan... Ik vond het een aparte man, een beetje een softie, maar vertrouwde hem wel. Met Verdonck had ik een betere klik en voelde meteen helemaal goed. Afstand vond ik niet zo erg. Kliniek waar Verdonck opereert is een uurtje rijden en consult bij hem thuis bijna 1,5u ivm de drukte op de weg.

Mijn gesprek verliep heel anders hihi maar denk dat ik gewoon pech had. Iedereen heeft tenslotte wel eens een slechte dag. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anouk12:

Mijn gesprek verliep heel anders hihi maar denk dat ik gewoon pech had. Iedereen heeft tenslotte wel eens een slechte dag. :)

 

Hmm ja dat denk ik ook dan. Wel jammer als een consult zo verloopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

Hmm ja dat denk ik ook dan. Wel jammer als een consult zo verloopt. 

Ja dat is het ook, zeker aangezien het een uur rijden was. Maar ik ben nu in goede handen bij Verdonck, daar twijfel ik geen moment aan!!:) Vandaag nog even contact gehad en hij zal tijdens de operatie kijken of 315 past en anders wordt het 295. Nu nog even wat praktische dingen regelen en dan kan ik de datum vastleggen!!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Anouk12:

Ja dat is het ook, zeker aangezien het een uur rijden was. Maar ik ben nu in goede handen bij Verdonck, daar twijfel ik geen moment aan!!:) Vandaag nog even contact gehad en hij zal tijdens de operatie kijken of 315 past en anders wordt het 295. Nu nog even wat praktische dingen regelen en dan kan ik de datum vastleggen!!!! :43:

Jeej Haha. Hoop voor je dat het past. Ben heel benieuwd. 

 

Ik draag de carefix Anna (maat M). De Mary is iets steviger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ellen125:

Jeej Haha. Hoop voor je dat het past. Ben heel benieuwd. 

 

Ik draag de carefix Anna (maat M). De Mary is iets steviger. 

Haha hoop 't ook. Vanochtend mammografie laten maken...:blink: Gelukkig hoeft de volgende pas over een jaar of 20 haha. 

 

Ah oké, die heb ik al vaker voorbij zien komen. Heb je die bij Verdonck gekocht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anouk12:

Haha hoop 't ook. Vanochtend mammografie laten maken...:blink: Gelukkig hoeft de volgende pas over een jaar of 20 haha. 

 

Ah oké, die heb ik al vaker voorbij zien komen. Heb je die bij Verdonck gekocht? 

Nee 1 op marktplaats en 1 via mooihoofd geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vrijdag 22 september gaat het gebeuren.... Happy new boobs day!!:43::43::43: Ik ben zó blij, ben gewoon aan het stuiteren (nu kan het nog;)) als een klein kind voor Sinterklaas haha!!!

 

Ik ga geopereerd worden door Verdonck via de Belgian Breast Clinic, de operatie zal plaatsvinden in Lichtaart en ik krijg ronde implantaten van Motiva (waarschijnlijk 315cc). 

 

Zijn er toevallig nog meer dames die ook op die dag geopereerd gaan of willen worden?

 

@best_boobie of @Desert-Rose zouden jullie mijn topic willen aanpassen? Alvast bedankt!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Anouk12,

 

ik lees hier even mee aangezien ik ook geopereerd word door Verdonck in september. Spannend :D ik ga waarschijnlijk voor de 255 cc van motiva. Ik ben 1m69 en weeg 54 kg. Wel vind ik het raar dat 22 september bij jou past want meer dan een maand geleden heb ik mijn operatie vast gelegd en zeiden ze dat de 22e niet kon omdat ze op reis gingen :huh: dus is het bij mij 29 september geworden. 

 

Spannend allemaal zeg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Brabs:

Hey @Anouk12,

 

ik lees hier even mee aangezien ik ook geopereerd word door Verdonck in september. Spannend :D ik ga waarschijnlijk voor de 255 cc van motiva. Ik ben 1m69 en weeg 54 kg. Wel vind ik het raar dat 22 september bij jou past want meer dan een maand geleden heb ik mijn operatie vast gelegd en zeiden ze dat de 22e niet kon omdat ze op reis gingen :huh: dus is het bij mij 29 september geworden. 

 

Spannend allemaal zeg :D

Hey @Brabs,

 

Ik ben 1m73 weeg 57kg en heb nu 70A-75AA. Welke maat heb jij nu? Oh dat is inderdaad vreemd... Ik heb de datum afgelopen donderdag vastgelegd dus neem aan dat hun reisplannen in de tussentijd gewijzigd zijn..? Misschien kun je nog switchen als je wil?

 

Ja inderdaad spannend! Het ene moment ben ik superblij en het andere moment denk ik: hmmm toch wel eng haha. Maar komt goed! We zijn in goede handen bij Verdonck!

 

Ik ga je volgen!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Anouk12:

Hey @Brabs,

 

Ik ben 1m73 weeg 57kg en heb nu 70A-75AA. Welke maat heb jij nu? Oh dat is inderdaad vreemd... Ik heb de datum afgelopen donderdag vastgelegd dus neem aan dat hun reisplannen in de tussentijd gewijzigd zijn..? Misschien kun je nog switchen als je wil?

 

Ja inderdaad spannend! Het ene moment ben ik superblij en het andere moment denk ik: hmmm toch wel eng haha. Maar komt goed! We zijn in goede handen bij Verdonck!

 

Ik ga je volgen!:)

 

Wel ik ging sowieso nog eens bellen voor een extra passessie omdat ik zo hard twijfel dat ik dan ook meteen eens ga vragen of ik ook de 22e kan, want dat past toch beter. 

 

Wel ik heb nooit echt mijn bh-maat geweten, aangezien in een hekel had aan al die te grote bh's die ze mij lieten passen in winkels :P ik draag 75 A van h&m volledig push up, dus waarschijnlijk heb ik een 80AA ofzo :) Verdonck zei dat hij 235 het beste vindt bij mij, maar kga misschien toch voor 255! Hoeveel cc ging jij nemen? 

 

Bij mij hetzelfde, de ene moment kijk ik er enorm naar uit.. het andere vraag ik me af waarmee ik bezig ben :P achja hoort erbij he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Brabs:

 

Wel ik ging sowieso nog eens bellen voor een extra passessie omdat ik zo hard twijfel dat ik dan ook meteen eens ga vragen of ik ook de 22e kan, want dat past toch beter. 

 

Wel ik heb nooit echt mijn bh-maat geweten, aangezien in een hekel had aan al die te grote bh's die ze mij lieten passen in winkels :P ik draag 75 A van h&m volledig push up, dus waarschijnlijk heb ik een 80AA ofzo :) Verdonck zei dat hij 235 het beste vindt bij mij, maar kga misschien toch voor 255! Hoeveel cc ging jij nemen? 

 

Bij mij hetzelfde, de ene moment kijk ik er enorm naar uit.. het andere vraag ik me af waarmee ik bezig ben :P achja hoort erbij he! 

Zeker doen als je dat graag wil. Ik ben zelf ook nog een tweede keer geweest om te passen en zou zelfs nog wel een derde keer willen gaan haha. Heb nu afgesproken om voor de operatie nog even te praten, passen is dan niet meer mogelijk maar dat hoeft ook niet. Mijn voorkeur gaat uit naar 315cc maar het zal tijdens de operatie bekeken worden of dat past, anders wordt het 295cc.

 

En als je de 22e gaat, kunnen we elkaar een beetje ondersteunen (en naderhand feliciteren met onze boobs) haha.:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat even niet zo goed... Heb vannacht geen oog dichtgedaan door angst en twijfel. Ik heb namelijk mogelijk het Ehlers Danlos syndroom (aandoening aan het bindweefsel) en dat zou mogelijk voor (extra) complicaties kunnen zorgen. Ik heb hier tot nu toe nog geen echte duidelijkheid in kunnen krijgen van de reumatoloog en mijn pc en aangezien ik een bv zó graag wil, heb ik er ook net iets te weinig op doorgedramd. Tot het vannacht in bed omhoog kwam...   

Ik ga nu dan dus maar even contact opnemen met de secretaresse van Verdonck om de situatie uit te leggen. Heb al met Verdonck gesproken maar hij kan hierin voor mij weinig betekenen, aangezien het mijn beslissing is. Ik ga woensdag naar de huisarts voor een verwijzing naar de klinisch geneticus en hij kan dan gaan onderzoeken of ik het daadwerkelijk heb. Fingers crossed van niet natuurlijk!!!! :24:

Kijken of ik mijn aanbetaling terug kan krijgen en wat we doen met de operatiedatum...

 

K*tzooi!!!!!!!! 

 

Iemand hier toevallig bekend met het Ehlers Danlos syndroom? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou na de stress waar ik de afgelopen dagen in zat bij de mogelijkheid dat mijn jarenlange droom/wens niet door kon gaan, kan ik nu wel van de daken schreeuwen van blijdschap dat het allemaal goed is en dat er geen reden tot zorgen is!!!!!!!!!

 

HALLEFREAKINLUJAH!!!!!!!!

 

Hopelijk kan de oorspronkelijke datum nog gewoon doorgaan en kan ik een afscheidsfeestje voor mijn mierentietjes gaan plannen! :P

 

En oh ja, toch nog even een keer langsgaan om te kijken of ik niet ietsjes groter kan gaan...:D

 

:43::43::43::43::43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk12:

Nou na de stress waar ik de afgelopen dagen in zat bij de mogelijkheid dat mijn jarenlange droom/wens niet door kon gaan, kan ik nu wel van de daken schreeuwen van blijdschap dat het allemaal goed is en dat er geen reden tot zorgen is!!!!!!!!!

 

HALLEFREAKINLUJAH!!!!!!!!

 

Hopelijk kan de oorspronkelijke datum nog gewoon doorgaan en kan ik een afscheidsfeestje voor mijn mierentietjes gaan plannen! :P

 

En oh ja, toch nog even een keer langsgaan om te kijken of ik niet ietsjes groter kan gaan...:D

 

:43::43::43::43::43:

 

 

 

Hoi, 

 

Super leuk voor je ! :) 

Nu aftellen hé ! :wub:

 

Hou je me op de hoogte of de 315cc bij jouw kan ? :P 

Misschien dat ik dan ook nog eens ga bellen of de 315cc er ook niet bij mij kan ingaan xD 

Bij mij zei hij ook dat 295cc de max is ;p 

 

Groetjes x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.