Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei Anouk12:

@Gentle

Ah oké, ik wist niet dat ze bij Velthuis drains plaatsen. :)

 

Dat doet eigenlijk alleen de arts die ik had. Ik moet zeggen dat ik er wel blij mee ben. Ben nu al 220cc kwijt via de drain, anders had dat zeker voor flinke druk gezorgd in mijn borst. Rechts heb ik hem er uit getrokken dat is wel jammer want ik merk echt verschil. Maar goed, het is niet anders :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie
7 uur geleden zei Anouk12:

Tuurlijk, ik voeg je toe. 

Nog 3 weken... Spannend! Jij hebt dus ook voor Motiva gekozen? 

Mijn herstel is erg heftig maar het is me niet tegengevallen, ook de operatie niet. Je wordt daar zo lief en fijn verzorgd! En wat betreft het herstel, je weet waarvoor je het doet en dat scheelt enorm.

Daarna gewoon lekker voor je laten zorgen, op tijd je medicijnen innemen en geduld hebben. :P

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het wel. 

X

Dank je wel. Je kunt nu al zien dat ze prachtig gaan worden!

Geduld is niet mijn sterkste punt:lol:

Vanaf welke dag ging het beter?

Welke pijnmedicatie heb jij gekregen?

Ja motiva leek me echt de beste keuze! Het meest natuurlijk en het meest veilig.

Hoelang heb je vrij voordat je weer gaat werken? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gentle:

Dat doet eigenlijk alleen de arts die ik had. Ik moet zeggen dat ik er wel blij mee ben. Ben nu al 220cc kwijt via de drain, anders had dat zeker voor flinke druk gezorgd in mijn borst. Rechts heb ik hem er uit getrokken dat is wel jammer want ik merk echt verschil. Maar goed, het is niet anders :) 

Oh dat schiet dan inderdaad lekker op! :)

 

1 uur geleden zei Sammie1987:

Dank je wel. Je kunt nu al zien dat ze prachtig gaan worden!

Geduld is niet mijn sterkste punt:lol:

Vanaf welke dag ging het beter?

Welke pijnmedicatie heb jij gekregen?

Ja motiva leek me echt de beste keuze! Het meest natuurlijk en het meest veilig.

Hoelang heb je vrij voordat je weer gaat werken? 

Xx

Oh dankjewel!! :68:

Haha nee denk bij ons allemaal niet. :lol:

Uhm bij mij ging het vanaf donderdag wat beter en ik ben dus de vrijdag ervoor geopereerd. Ik heb zaldiar, paracetamol en ibuprofen meegekregen, daarnaast ook nog maagbeschermers en voor 3 dagen antibiotica.

Ja ik vond Motiva ook het meest natuurlijke en veilige. 

In principe heb ik 2 weken vrij. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Sammie1987:

@Anouk12 @Lucy89 en @Ellen125

Zou ik in jullie album mogen kijken?

Ik word 20 okt geopereerd in Diest bij Dr Verdonck. Ik ga voor 295cc. Zou uitkomen op een mooie C. Heb nu 75a. 

Is het jullie mee of tegen gevallen?

xx

Ik voeg je toe :) 

 

Eerste paar dagen zijn rot daarna gaat het snel vooruit (vond ik). 

Achteraf meegevallen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-9-2017 om 15:25 zei Anouk12:

@Lucy89. Oh lekker! Ben benieuwd wanneer ik dat weer kan.

 

Ja denk je dat dat nu al zichtbaar is? Ik zie natuurlijk wel wat verschil maar vind het lastig te bepalen of het dat is. Maar goed, maakt ook niet uit. We hebben allebei mooie boobs!! :D

 

Dankjewel! Jij ook nog veel succes! 

Dag Anouk,

 

Zou ik ook eens mogen kijken?

Ik ga ook bij dokter verdonck 15/12 nog wel even :).

Ik denk te gaan voor 275 motiva.

Ik laat 3 maten voorzien:rolleyes: 255, 275 en 295 ik weet het echt even niet ga zien wat verdonck me zegt dat het beste is voor mij ;)

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karen1989

Hey, 

 

Tuurlijk! Ik zal je toevoegen. 

Oh nog iets meer dan 2 maanden... Leuk! 

Wat is jouw voorsituatie? Bij mij ging 't in eerste instantie tussen 275 en 295 maar had zelf steeds 315 in mijn achterhoofd zitten en dat is het gelukkig uiteindelijk ook geworden. Je kunt het beste voor de grotere maat gaan want het verschil is echt minimaal en, zoals iedereen ook zegt, het went echt snel.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12 ik heb ook vreselijk veel pijn van het verband men huid ligt er van open ga ook vragen of ik het mag afdoen mss nog wachten tot vrijdag;)  heb ook carefix maat L online gekocht ben benieuwd of die gaat passen welk maatje heb jij genomen? 

Ps slaap jij al op je zij?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bunny87 ik woon ook in België goed opletten want ben opgelicht de website bodyplein.nl is fake heb ze nu op lingerieonline gekocht want op alle andere sites uitverkocht. Zou normaal morgen moeten ontvangen hou je op de hoogte ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2017 om 12:05 zei CatvonDee:

Hey @Anouk12. Hoe is het nu? Inmiddels alweer 10 dagen PO... De meeste pijn weer aardig weg? Zijn ze al aan het veranderen? Ben erg benieuwd!

 

 

Hey,  

Gaat steeds beter. Heb niet meer zoveel pijn, ben ook minder stijf maar echt rechtop staan is nog lastig. Mijn rug protesteert momenteel het meeste haha. Ik hou me nog "lekker" rustig en dat doet me goed. 

Ze zijn heel langzaam aan het veranderen en dan vooral mijn linkerborst. Ik ben helemaal verliefd op mijn twins haha. Kan niet wachten totdat ik kan gaan shoppen. 

Ik zal kijken wanneer ik weer een foto kan plaatsen. :)

X

5 uur geleden zei Wentel:

@Anouk12 ik heb ook vreselijk veel pijn van het verband men huid ligt er van open ga ook vragen of ik het mag afdoen mss nog wachten tot vrijdag;)  heb ook carefix maat L online gekocht ben benieuwd of die gaat passen welk maatje heb jij genomen? 

Ps slaap jij al op je zij?

 

X

Hey, 

Oh meid, ik zou gewoon even bellen als je er zoveel last van hebt! Vrijdag is nog ver weg, zeker als je pijn hebt. 

Ik heb zowel de Anna als de Bella, beide in maat L. 

Ik lig nog steeds niet helemaal plat dus ook niet op mijn zij. Denk dat ik dat voorlopig ook nog niet aandurf haha. Jij wel? 

X

4 uur geleden zei Bunny87:

@Wentel via welke site heb je die carefix besteld en hoelang moet je wachten? Ik woon wel in België... 

Hey, 

Ik heb de carefix bh's via mooihoofd.nl besteld maar weet niet zeker of ze ook naar België verzenden. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jopie-sommie:

@Anouk12 gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Zelf ben ik afgelopen vrijdag geopereerd door dokter klein en heb Motiva 375 full gekregen. Zou graag ook bij jou willen kijken hoe het is geworden 

Dankjewel! :D

Jij ook gefeliciteerd met je boobs! 

Hoe gaat jouw herstel? 

Ik zal je toevoegen en zal binnenkort weer een nieuwe foto plaatsen. Heb jij ook al een album? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Anouk12:

Dankjewel! :D

Jij ook gefeliciteerd met je boobs! 

Hoe gaat jouw herstel? 

Ik zal je toevoegen en zal binnenkort weer een nieuwe foto plaatsen. Heb jij ook al een album? 

X

Gaat aardig bij mij, nog wel aan de paracatemol en in de nacht slaap ik sinds 2 dagen slecht maar merk wel dat ik iets activer word overdag. Ik heb ook een album, zal jou ook toevoegen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Anouk12:

Hey,  

Gaat steeds beter. Heb niet meer zoveel pijn, ben ook minder stijf maar echt rechtop staan is nog lastig. Mijn rug protesteert momenteel het meeste haha. Ik hou me 

Hey, 

Oh meid, ik zou gewoon even bellen als je er zoveel last van hebt! Vrijdag is nog ver weg, zeker als je pijn hebt. 

Ik heb zowel de Anna als de Bella, beide in maat L. 

Ik lig nog steeds niet helemaal plat dus ook niet op mijn zij. Denk dat ik dat voorlopig ook nog niet aandurf haha. Jij wel? 

@Anouk12 ja ga deze nacht nog afwachten dan morgen bellen als t ni beter is ;) Nee soms per ongeluk op men zij maar dan kraakt er iets dus toch maar ni doen ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Wentel:

@Bunny87 ik woon ook in België goed opletten want ben opgelicht de website bodyplein.nl is fake heb ze nu op lingerieonline gekocht want op alle andere sites uitverkocht. Zou normaal morgen moeten ontvangen hou je op de hoogte ;)

Och, hoe erg! Dat is echt balen! Ok, laat me iets weten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.