Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey!

 

Ik heb me op dit forum aangemeld aangezien ik op zoek ben naar een goede kliniek voor mijn BV en daarnaast ook wat tips/ervaringen te lezen (en hopelijk binnenkort ook te delen). Momenteel ben ik aan het kijken naar twee klinieken (Veldhoven en Heyendael) maar er staat nog geen afspraak gepland.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey, welkom op het forum!

 

Bij Heyendael ben ik ook op consult geweest. Daar heb ik wel goede ervaringen mee. Tanne (assistente) is heel aardig en legt alles goed uit. Ik ging in de avond op consult en het duurde uiteindleijk allemaal best wel lang, dat vond ik jammer. Wel wordt er goed de tijd voor je genomen en al je vragen worden beantwoord.

 

Dr. Straten is een hele rustige man. Hij laat je op je gemak passen en legt goed uit waarom hij een maat wel of niet bij je vind passen. Hetzelfde geld voor rond/anatomisch en voor de spier/dualplane.

 

Kliniek Veldhoven ken ik zelf verder niet, maar je kunt er denk ik genoeg informatie op het forum over vinden.

 

Wat ik kan je aanraden om bij beide klinieken een afspraak te plannen. Dat heb ik ook gedaan en dan wordt het een en ander al duidelijk en kun je gaan strepen. Je hebt toch vaak meedere consulten om de chirurgen maar ook de adviezen met elkaar te vergelijken en zelf te kijken waar jij het beste gevoel bij hebt.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Ellen125:

Hey, welkom op het forum!

 

Bij Heyendael ben ik ook op consult geweest. Daar heb ik wel goede ervaringen mee. Tanne (assistente) is heel aardig en legt alles goed uit. Ik ging in de avond op consult en het duurde uiteindleijk allemaal best wel lang, dat vond ik jammer. Wel wordt er goed de tijd voor je genomen en al je vragen worden beantwoord.

 

Dr. Straten is een hele rustige man. Hij laat je op je gemak passen en legt goed uit waarom hij een maat wel of niet bij je vind passen. Hetzelfde geld voor rond/anatomisch en voor de spier/dualplane.

 

Kliniek Veldhoven ken ik zelf verder niet, maar je kunt er denk ik genoeg informatie op het forum over vinden.

 

Wat ik kan je aanraden om bij beide klinieken een afspraak te plannen. Dat heb ik ook gedaan en dan wordt het een en ander al duidelijk en kun je gaan strepen. Je hebt toch vaak meedere consulten om de chirurgen maar ook de adviezen met elkaar te vergelijken en zelf te kijken waar jij het beste gevoel bij hebt.

 

xx

Dankjewel!

 

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Waarom heb je uiteindelijk niet voor Heyendael gekozen (als ik vragen mag)? En wat gaat het bij jou nu worden? Of ben je al geopereerd?

 

Ik heb zojuist bij beide klinieken een afspraak gepland (15 juni Heyendael en 7 juli Veldhoven) en loop nu al te stuiteren door het huis haha. Ik ga beide plekken bekijken en wie weet komt er nog een kliniek op mijn pad waar ik wil gaan kijken. Maar vooralsnog heb ik bij deze twee een goed gevoel en daar laat ik me voor nu door leiden.

 

Ik kijk er in ieder geval al enorm naar uit!!! 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik zag bij iemand de motiva prothesen voorbij komen en daar was ik heel nieuwschierig naar. Verdonkc plaatst deze in zijn eigen kliniek (Belgian Breast Clinic). Daar heb ik toen na mijn consult bij dr Straten contact mee opgenomen en dat gesprek was zo fijn. Ik voelde mij zo vertrouwd bij hem dat ik besloten heb de operatie bij Verdonck te laten doen (2 juni ben ik aan de beurt). Ik kon daar kiezen uit Sebbin, Mentor en Motiva dus dat maakte allemaal niet zoveel uit. Als ik niet bij Verdonck was geweest dan had ik waarschijnlijk ook voor dr. Straten gekozen. Hij is gewoon heel kundig en staat goed bekend op het forum. Ik vond hem wel een softy en voelde mij meer op mijn gemak bij Verdonck maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

 

Ooh nou fijn dat je een afspraak hebt gemaakt.

Mochten er nu vragen opborrelen echt opschrijven! Tijdenes het consult denk je er waarschijnlijk niet aan door alle indrukken en informatie dat je dat beter mee kunt nemen op een papiertje of in je telefoon.

Alvast heel veel plezier! ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Ellen125

 

Ah oké, duidelijk. Dan ben je al snel aan de beurt!! Wat fijn voor je zeg!

 

Ja dat was ik ook van plan haha. Ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dan in alle opwinding mijn vragen vergeet.;)

 

Veel succes en plezier 2 juni en ben erg benieuwd hoe het je gaat verlopen! :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Anouk12:

Hey @Ellen125

 

Ah oké, duidelijk. Dan ben je al snel aan de beurt!! Wat fijn voor je zeg!

 

Ja dat was ik ook van plan haha. Ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dan in alle opwinding mijn vragen vergeet.;)

 

Veel succes en plezier 2 juni en ben erg benieuwd hoe het je gaat verlopen! :)

 

xx

 

Dankjewel. Ik zal updates plaatsen in mijn topic. 

 

Jaa ik was bij Verdonck ook alles vergeten en dat was mijn 3e keer Haha. Dus toch maar een 2e gesprek gevraagd en alles opgeschreven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAA inmiddels heb ik drie afspraken gepland staan maar het duurt me nog veel te lang haha.:125:

 

Donderdag 15 juni Frans Straten - Heyendael

Dinsdag 20 juni Verdonck - Belgian Breast Clinic

Maandag 24 juli Koeijers - Kliniek Veldhoven

 

Zelf zit ik te denken aan een volle C (wat dus qua maat op een D zal uitkomen als ik het goed begrijp). Momenteel heb ik 75AA ben ik 1.73m en weeg ik 57 kg. Ik wil graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat maar wel met iets meer vulling bovenop aangezien dat nu echt plat is en ik graag een mooi decolleté wil krijgen.:D Ik denk dan dus dat ik als advies anatomische implantaten zal krijgen maar het risico dat ze kunnen gaan draaien vind ik bij deze vorm dan weer niet zo prettig... Maar heb er eerlijk gezegd geen idee van hoe groot die kans is en waar dat precies aan ligt. Of beter gezegd; hoe het voorkomen kan worden. En ik vermoed dat ze sowieso ook wel dual plane geplaatst moeten worden.

 

Al met al kijk ik er enorm naar uit om in eerste instantie al te mogen gaan passen. Zal vreemd zijn om mezelf ineens met tieten te zien haha. Laat staan als ik ze een keer écht heb!:43: 

Het grappige is dat ik niet eens opkijk tegen de operatie maar wel tegen de tijd daarna... En dan bedoel ik niet eens de pijn maar het verplicht rust moeten houden. HELP!!!! Dat gaat een enorme uitdaging voor me worden en dan vooral het stukje hulp vragen aan anderen haha.:75: Maar komt goed en heb het er uiteraard met alle plezier voor over. Ik loop sinds mijn eetstoornis (15 jaar geleden) al met deze wens rond want buiten alle andere redenen blijft het ook een pijnlijke herinnering aan die periode. It's time for a change.... Time for boobies!!!:1big_boobs: 

 

Mochten jullie tips of ervaringen willen delen, ben ik daar heel blij mee. En ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dat verplicht rusten zag ik ook zo tegenop, maar ik vond/vind dat heerlijk! Ben nu 6,5 week po dus het einde is in zicht ;) 

Had mij geen betere chirurg kunnen wensen dan Verdonck, heel blij met hem. Wat last gehad van een hechting en mocht hem altijd bellen (24/7). Dat geeft zoveel vertrouwen en rust! 

 

Ben je er al uit wat je gaat doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door Koeijers geopereerd. Kan niets anders zeggen dan top! Heb anatomische protheses met een speciale coating . Deze kunnen niet draaien . Koeijers is een super aardige arts die ook nog een super mooi envooral natuurlijk werk levert . Succes met je keuze !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Dat verplicht rusten zag ik ook zo tegenop, maar ik vond/vind dat heerlijk! Ben nu 6,5 week po dus het einde is in zicht ;) 

Had mij geen betere chirurg kunnen wensen dan Verdonck, heel blij met hem. Wat last gehad van een hechting en mocht hem altijd bellen (24/7). Dat geeft zoveel vertrouwen en rust! 

 

Ben je er al uit wat je gaat doen?

Nou dat rusten komt ook wel goed, hulp vragen is daarentegen een ander verhaal haha. Maar komt allemaal goed! 

 

Jij hebt 275 cc gekregen, toch? Oh 6,5 week... Dat schiet inderdaad al op. Wel respect zeg met dat warme weer de laatste weken. :101:

 

Ik heb ook voor Verdonck gekozen. Wat een fijne man!! Ben vanavond nog eens geweest om nogmaals te passen en ook nu weer had hij alle tijd en rust voor mijn vragen en het passen van de implantaten. Echt super gewoon! Het gaat sowieso motiva worden en ik twijfel nog een beetje tussen 275 en 295 maar denk dat ik ga voor de grootste van de twee. De twijfel komt vooral omdat ik erg smal ben en ik geen striemen of iets dergelijks wil krijgen. 

En waarschijnlijk gaat 22 september dé dag worden maar ook dat staat nog niet vast. Eerst even een nachtje alles laten bezinken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Karola84:

Ik ben door Koeijers geopereerd. Kan niets anders zeggen dan top! Heb anatomische protheses met een speciale coating . Deze kunnen niet draaien . Koeijers is een super aardige arts die ook nog een super mooi envooral natuurlijk werk levert . Succes met je keuze !

Bedankt voor je reactie!

Ik heb het gesprek met Koeijers afgezegd aangezien dat voor mij geen meerwaarde meer had na het fijne gesprek met Verdonck. Mijn gevoel ging sowieso al uit naar ronde en Motiva trok enorm mijn aandacht en na het gesprek wist ik het zeker. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Anouk12:

Nou dat rusten komt ook wel goed, hulp vragen is daarentegen een ander verhaal haha. Maar komt allemaal goed! 

 

Jij hebt 275 cc gekregen, toch? Oh 6,5 week... Dat schiet inderdaad al op. Wel respect zeg met dat warme weer de laatste weken. :101:

 

Ik heb ook voor Verdonck gekozen. Wat een fijne man!! Ben vanavond nog eens geweest om nogmaals te passen en ook nu weer had hij alle tijd en rust voor mijn vragen en het passen van de implantaten. Echt super gewoon! Het gaat sowieso motiva worden en ik twijfel nog een beetje tussen 275 en 295 maar denk dat ik ga voor de grootste van de twee. De twijfel komt vooral omdat ik erg smal ben en ik geen striemen of iets dergelijks wil krijgen. 

En waarschijnlijk gaat 22 september dé dag worden maar ook dat staat nog niet vast. Eerst even een nachtje alles laten bezinken. 

Ja 275cc. Oh verschrikkelijk dat warme weer. Kleding is een beetje lastig door die borstband en in de zon zitten is niet goed ivm bacterien en infectie. Ik zal blij zijn als ik 8 weken ben :P 

 

Ik zou dan ook voor de grootste gaan. Waarom twijfel je? 20cc verschil ik minimaal dus je gaat wel blij zijn met 295 denk ik! Ik heb geen striemen en niet zo veel gesmeerd als ik zou willen eigenlijk -_-

Fijne datum zo na de zomer denk ik. hopelijk niet meer zo'n last van warm weer, dan herstel je toch slechter als je nu zou gaan.. Tenminste dat is mijn ervaring en wat Verdonck mij vertelde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ellen125:

Ja 275cc. Oh verschrikkelijk dat warme weer. Kleding is een beetje lastig door die borstband en in de zon zitten is niet goed ivm bacterien en infectie. Ik zal blij zijn als ik 8 weken ben :P 

 

Ik zou dan ook voor de grootste gaan. Waarom twijfel je? 20cc verschil ik minimaal dus je gaat wel blij zijn met 295 denk ik! Ik heb geen striemen en niet zo veel gesmeerd als ik zou willen eigenlijk -_-

Fijne datum zo na de zomer denk ik. hopelijk niet meer zo'n last van warm weer, dan herstel je toch slechter als je nu zou gaan.. Tenminste dat is mijn ervaring en wat Verdonck mij vertelde.

Daar kan ik me iets bij voorstellen. Nog even en dan ben je er vanaf. Kun je lekker volop genieten van je mooie twins. :wub:

 

Ik denk ook dat ik voor 295 ga, het verschil is namelijk zo minimaal dat het niet ineens te groot zal zijn. 

Waar doe jij mee smeren als ik vragen mag? 

 

Ja ik heb nu ook nog een paar festivals op de planning staan (de laatste keer zonder borsten haha) en ook wat betreft het weer lijkt me eind september ideaal. 

 

Boh het is wel vreemd... Je loopt jaren met deze wens rond en dan komt het ineens heel dichtbij. Toch ook echt wel spannend.  :43:

 

Op welke maat zit jij nu ongeveer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Anouk12:

Daar kan ik me iets bij voorstellen. Nog even en dan ben je er vanaf. Kun je lekker volop genieten van je mooie twins. :wub:

 

Ik denk ook dat ik voor 295 ga, het verschil is namelijk zo minimaal dat het niet ineens te groot zal zijn. 

Waar doe jij mee smeren als ik vragen mag? 

 

Ja ik heb nu ook nog een paar festivals op de planning staan (de laatste keer zonder borsten haha) en ook wat betreft het weer lijkt me eind september ideaal. 

 

Boh het is wel vreemd... Je loopt jaren met deze wens rond en dan komt het ineens heel dichtbij. Toch ook echt wel spannend.  :43:

 

Op welke maat zit jij nu ongeveer? 

Ja 20cc ga je niet zien is niet eens een kwart cupmaat geloof ik dus gaat echt niet te groot zijn. Dan vind je namelijk 275 ook te groot :P

 

Ik smeer mijn littekens nu in met biodermal littekencreme. Maar in principe mocht dat ook met bio oil of die blauwe pot van nivea. Het gaat erom dat ze goed gehydrateerd worden. In die littekencreme van biodermal zit voornamelijk vitamine E dcht ik. Soms wordt ook een littekencreme op siliconen basis aangeraden.

 

Voor je borsten zou ik gewoon met een bodylotion smeren. Bio oil vind ik te vettig en het gaat er maar om dat je ze net zoals de littekens wat gehydrateerd houd.

 

Littekens doe ik nu 2x per dag maar borsten denk ik max 1x per week. Schiet er gewoon bij in :P Eigenlijk alleen als ze droog aanvoelen of er droog uit zien ^_^

 

Ik ben van een 70A naar een 70E gegaan en voor zicht een C-cup denk ik? Dat vind ik een beetje lastig inschatten. Ziet er in ieder geval niet uit als E. Mocht je je cupmaat willen weten om rekening te houden met bh-maat kun je het beste best_boobie een privé bericht sturen met gegevens van je prothese en lengte/gewicht/voorsituatie. Zij schatte bij mij 70D/E en dat klopt dan ook wel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom! :D

 

Oké, bedankt voor de info! Daar kan ik iets mee. 

 

Ja dat heb ik al gedaan maar volgens haar berekening zou ik minimaal 4,5 cm projectie moeten hebben om op een mooie C uit te komen maar de 295 cc motiva heeft 4,4 cm dus dat scheelt niet zoveel en is dan gewoon een kwestie van afwachten.  315 cc gaat namelijk te groot worden voor mijn omvang/postuur en gaat niet passen volgens Verdonck. Maar als ik jou hoor en zie denk ik dat we niet veel verschillen qua voorsituatie. 

 

Ik kijk eerlijk gezegd al uit naar zomer 2018 waarin we niet meer met die dikke opgevulde beha's hoeven rond te lopen haha. :101: Want op dagen zoals deze lijkt het wel een spons. :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2017 om 15:30 zei Anouk12:

Ja daarom! :D

 

Oké, bedankt voor de info! Daar kan ik iets mee. 

 

Ja dat heb ik al gedaan maar volgens haar berekening zou ik minimaal 4,5 cm projectie moeten hebben om op een mooie C uit te komen maar de 295 cc motiva heeft 4,4 cm dus dat scheelt niet zoveel en is dan gewoon een kwestie van afwachten.  315 cc gaat namelijk te groot worden voor mijn omvang/postuur en gaat niet passen volgens Verdonck. Maar als ik jou hoor en zie denk ik dat we niet veel verschillen qua voorsituatie. 

 

Ik kijk eerlijk gezegd al uit naar zomer 2018 waarin we niet meer met die dikke opgevulde beha's hoeven rond te lopen haha. :101: Want op dagen zoals deze lijkt het wel een spons. :11:

 

Wat heb je nu voor voorsituatie dan?

Ben heel smal in omvang (68 cm) dus dan ga je vlug omhoog. 295cc heb je dan voor gekozen?

Heb je al een datum gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2017 om 15:30 zei Anouk12:

Ja daarom! :D

 

Oké, bedankt voor de info! Daar kan ik iets mee. 

 

Ja dat heb ik al gedaan maar volgens haar berekening zou ik minimaal 4,5 cm projectie moeten hebben om op een mooie C uit te komen maar de 295 cc motiva heeft 4,4 cm dus dat scheelt niet zoveel en is dan gewoon een kwestie van afwachten.  315 cc gaat namelijk te groot worden voor mijn omvang/postuur en gaat niet passen volgens Verdonck. Maar als ik jou hoor en zie denk ik dat we niet veel verschillen qua voorsituatie. 

 

Ik kijk eerlijk gezegd al uit naar zomer 2018 waarin we niet meer met die dikke opgevulde beha's hoeven rond te lopen haha. :101: Want op dagen zoals deze lijkt het wel een spons. :11:

Hoi Anouk ,

 

Heb 18 juli afspraak gehad met verdonck .

Ga ook kiezen voor de motiva 295cc en heb ben 1.69 groot en weeg 52 kilo.

Groter ging ook niet voor mij , heb ook een beetje bang voor striemen , omdat ik er aanleg voor heb. 

 

Mijn afspraak staat voor 1 sept , heb jij al een afspraak ?

Groetjes x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Ellen125:

 

Wat heb je nu voor voorsituatie dan?

Ben heel smal in omvang (68 cm) dus dan ga je vlug omhoog. 295cc heb je dan voor gekozen?

Heb je al een datum gepland?

Oh dan ben ik toch een stukje breder, 73 cm en heb cupmaat AA. 

 

Haha het is echt erg maar ik krijg 315 cc maar niet uit mijn hoofd. Tijdens het gesprek zakte dat even maar toen ik weer thuis was, kwam het weer omhoog. Denk dan ook dat ik ga zeggen dat hij 315 mag proberen en als het niet past, er 295 in mag. 

 

Datum staat nog niet vast maar waarschijnlijk 22 september. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Debsje:

Hoi Anouk ,

 

Heb 18 juli afspraak gehad met verdonck .

Ga ook kiezen voor de motiva 295cc en heb ben 1.69 groot en weeg 52 kilo.

Groter ging ook niet voor mij , heb ook een beetje bang voor striemen , omdat ik er aanleg voor heb. 

 

Mijn afspraak staat voor 1 sept , heb jij al een afspraak ?

Groetjes x 

Hey Debsje, 

 

Oh spannend!! Dat is het al bijna!:43:

Welke omvang en cupmaat heb jij nu? 

 

Datum staat nog niet vast maar waarschijnlijk 22 september. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk12:

Hey Debsje, 

 

Oh spannend!! Dat is het al bijna!:43:

Welke omvang en cupmaat heb jij nu? 

 

Datum staat nog niet vast maar waarschijnlijk 22 september. 

 

X

Hoi,

 

Ik heb 70 a maar hij zei dat ik echt niet groter kon , nu ja heb gepast en vond als het resultaat is wat ik zag wel blij met de 295 cc.

Dus kan njet wachte tot 1sept ^^ 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anouk12:

Oh dan ben ik toch een stukje breder, 73 cm en heb cupmaat AA. 

 

Haha het is echt erg maar ik krijg 315 cc maar niet uit mijn hoofd. Tijdens het gesprek zakte dat even maar toen ik weer thuis was, kwam het weer omhoog. Denk dan ook dat ik ga zeggen dat hij 315 mag proberen en als het niet past, er 295 in mag. 

 

Datum staat nog niet vast maar waarschijnlijk 22 september. 

 

Hmm je kunt het vragen of hij 315 wilt plaatsen als je die niet uit je hoofd krijgt. Maar verschil is 0,1 projectie en 0,25 in de breedte. Verschil is voornamelijk breedte dus en minimaal ;) 

Snap het wel hoor. 

 

Oh wel een fijne datum denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Debsje:

Hoi,

 

Ik heb 70 a maar hij zei dat ik echt niet groter kon , nu ja heb gepast en vond als het resultaat is wat ik zag wel blij met de 295 cc.

Dus kan njet wachte tot 1sept ^^ 

 

Groetjes 

Ja jij bent iets smaller waardoor ze wellicht iets teveel aan de zijkanten gaan uitsteken... Gok ik. 

 

Oh dat geloof ik graag!! Ik moet nog eerst even wat dingen regelen voor de tijd erna maar zodra dat gedaan is ga ik de datum ook vastleggen. 

 

Ik ga je volgen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Ellen125:

 

Hmm je kunt het vragen of hij 315 wilt plaatsen als je die niet uit je hoofd krijgt. Maar verschil is 0,1 projectie en 0,25 in de breedte. Verschil is voornamelijk breedte dus en minimaal ;) 

Snap het wel hoor. 

 

Oh wel een fijne datum denk ik!

Ja weet ik maar krijg die maat maar niet uit mijn hoofd. Dus ga het gewoon vragen. Als het niet kan, ben ik met 295 natuurlijk ook heel blij! 

 

Ja ik zag het niet zitten om in de zomer geopereerd te worden en kreeg ik sowieso ook niet geregeld. 

 

Hoe gaat het nu met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk12:

Ja weet ik maar krijg die maat maar niet uit mijn hoofd. Dus ga het gewoon vragen. Als het niet kan, ben ik met 295 natuurlijk ook heel blij! 

 

Ja ik zag het niet zitten om in de zomer geopereerd te worden en kreeg ik sowieso ook niet geregeld. 

 

Hoe gaat het nu met jou? 

Ohja veel verschil ga je niet ziend dus je gaat zeker blij zijn met 295. Maar snap het wel hoor. Gewoon vragen, wie weet heb je geluk :P Wellicht past het wel maar sommige houden rekening met breedte. bijvoorbeeld als je borst 12cm breed is houden sommige rekening met een 'marge'. Sommigen plaatsen dan bijv maar max 11 cm brede prothese en sommige 11,5 of wel gewoon 12 met risico dat je  randen gaat zien. Weet niet hoe Verdonck dat doet. Niet goed op gelet :P 

 

Goed! Conditie nog wel slecht door extra antibiotica kuur maar komt wel weer goed. Nergens last van verder alleen met sommige bewegingen voel je het wel dat ze in je spier hebben gesneden.

Vandaag weer 2 bh's gekocht in de sale :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.