Ga naar inhoud

Nog mensen aan de antibiotica?


MadameC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

De meeste mensen krijgen ab tijdens de operatie. Krijg je dit niet, dan heb je van te voren een recept gekregen voor orale ab.

Dit is echter niet hetzelfde als dat je ab moet slikken, 2 weken na een operatie, omdat je mogelijk een infectie hebt. :)

MadamC, heb even niet mee gekregen wat er bij jou gebeurd is, maar hoop dat het niet al te heftig is?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

De meeste mensen krijgen ab tijdens de operatie. Krijg je dit niet, dan heb je van te voren een recept gekregen voor orale ab.

Dit is echter niet hetzelfde als dat je ab moet slikken, 2 weken na een operatie, omdat je mogelijk een infectie hebt. :)

MadamC, heb even niet mee gekregen wat er bij jou gebeurd is, maar hoop dat het niet al te heftig is?

xx BB

 

Ik had al een paar dagen het gevoel dat alles in men sportbh gevoeliger werd en meer schuurde.

Maandag ging ik voor de eerste keer in de winkel eens een 'echte' bh passen en zag ik in het pashokje dat mijn borsten precies wat rood zagen en dat mijn korsten onder de plakkers veel duidelijker dan ervoor uit zagen. Thuisgekomen na het passen had ik echt pijn, voelde alles ook warm aan en heb ik meteen foto's gestuurd naar pc. Ben dan mijn kindjes van school gaan halen en mocht meteen langskomen om zeker eens te checken.  

Zoals ik al vreesde, ontsteking langst beide kanten. Waarschijnlijk door de warmte. (Hij had al verschillende patiënten gehad die dag). Meteen antibiotica gestart.

Vandaag ben ik weer op controle geweest, ik had nog etter langst links maar het zag er volgens hem al iets beter uit. Vrijdag moet ik weer.

 

Zolang de pc niet panikeert, probeer ik dat ook niet te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei MadameC:

 

Ik had al een paar dagen het gevoel dat alles in men sportbh gevoeliger werd en meer schuurde.

Maandag ging ik voor de eerste keer in de winkel eens een 'echte' bh passen en zag ik in het pashokje dat mijn borsten precies wat rood zagen en dat mijn korsten onder de plakkers veel duidelijker dan ervoor uit zagen. Thuisgekomen na het passen had ik echt pijn, voelde alles ook warm aan en heb ik meteen foto's gestuurd naar pc. Ben dan mijn kindjes van school gaan halen en mocht meteen langskomen om zeker eens te checken.  

Zoals ik al vreesde, ontsteking langst beide kanten. Waarschijnlijk door de warmte. (Hij had al verschillende patiënten gehad die dag). Meteen antibiotica gestart.

Vandaag ben ik weer op controle geweest, ik had nog etter langst links maar het zag er volgens hem al iets beter uit. Vrijdag moet ik weer.

 

Zolang de pc niet panikeert, probeer ik dat ook niet te doen...

ah vandaar!!
Ja daarom ben ik er nooit fan van als meiden in de zon gaan zitten na een bv. De warmte is gewoon niet handig voor bacterien. Die voelen zich het best bij een graad of 38 (lichaamstemperatuur)
En daar zit je gauw aan als het warmer is of als je in de zon zit.

Ik zeg niet dat jij dit gedaan hebt, maar dit even ter info, voor meiden die dit lezen :)

Goed dat je pc meteen zo adequaat reageerde! En fijn dat het al verbetert!! :35:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

ah vandaar!!
Ja daarom ben ik er nooit fan van als meiden in de zon gaan zitten na een bv. De warmte is gewoon niet handig voor bacterien. Die voelen zich het best bij een graad of 38 (lichaamstemperatuur)
En daar zit je gauw aan als het warmer is of als je in de zon zit.

Ik zeg niet dat jij dit gedaan hebt, maar dit even ter info, voor meiden die dit lezen :)

Goed dat je pc meteen zo adequaat reageerde! En fijn dat het al verbetert!! :35:

 

xxx

 

Nee, ik ben inderdaad nog niet in de zon gaan zitten. 

Vrees wel voor morgen, dan hebben we een lentefeest. Toch zoveel mogelijk schaduw opzoeken dan maar! 

 

Ja, over opvolging mag ik niet klagen! Ben al bijna kind aan huis ondertussen :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisteren avond lijkt de pijn opeens iets beter!

 

Maar deze morgen wakker geworden met enkele gele natte vlekjes op de bh, zucht.

Heb dan ook enkele 'natte' plekjes onder de pleisters en dat is nieuw :( 

Pijn nog steeds wel beter...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag met veel pijn wakker geworden en veel etter! Pc heeft overal de etter uitgeduwd. Dat deed geen deugd!

Hij zei dat er geen 'ontploffing' etter uitkwam een goed teken was. Ook dat er bloed meekwam... Bloed zou teken zijn dat er zuurstof is en dat is er dan nodig om te genezen. 

Ondanks veel meer etter dan ervoor vond hij wel dat het er niet slechter uitzag (???) Hij zal het wel beter weten he.

 

Ik zit nu in de helft van de antibiotica en het zou nu toch moeten gaan beteren. Vandaag opgestaan en bh hangt toch al niet meer vol met etter. Maandag weer op controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MadameC:

Vrijdag met veel pijn wakker geworden en veel etter! Pc heeft overal de etter uitgeduwd. Dat deed geen deugd!

Hij zei dat er geen 'ontploffing' etter uitkwam een goed teken was. Ook dat er bloed meekwam... Bloed zou teken zijn dat er zuurstof is en dat is er dan nodig om te genezen. 

Ondanks veel meer etter dan ervoor vond hij wel dat het er niet slechter uitzag (???) Hij zal het wel beter weten he.

 

Ik zit nu in de helft van de antibiotica en het zou nu toch moeten gaan beteren. Vandaag opgestaan en bh hangt toch al niet meer vol met etter. Maandag weer op controle!

Nou meis hopen dat het snel over is!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_

Lijkt me akelig om mee te maken @MadameC Hoe voel je je nu? Wat heeft je arts vandaag gezegd?

 

Ik heb antibiotica via het infuus toegediend gekregen, net voor de operatie. Maar op dag 5 kreeg ik koorts. Ik vermoede een keelontsteking omdat ik pijn had bij slikken. Chirurg heeft mij geadviseerd om contact op te nemen met mijn huisarts voor een ab kuur. Dat heb ik gedaan en het bleek inderdaad een keelontsteking te zijn en heb een ab kuur gekregen, na 2-3 dagen voelde ik me gelukkig beter en had ik geen koorts/ verhoging meer. 

 

Hopelijk slaat de kuur bij jou ook aan. Heel veel beterschap! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

@best_boobie @Cccccc @Loulou_ @JESSICAD (en anderen)

 

Ik heb redelijk veel pijn...

 

Alles was flink aan het etteren geslagen.

Normaal zou nu het meeste al toe moeten zijn, toch oppervlakkig. Ik heb nu open wonden :(. Dit is dus iets waar je niet op hoopt.

Ik ga nu sinds vorige week om de dag langst pc voor verzorging. Gisteren heeft hij de opgedroogde etterplekken losgeknipt.

 

Manlief kon gisteren ook nog eens mee. Ik was jarig en hij had een dagje verlof genomen. Hij heeft een foto kunnen nemen toen de plakkers eraf waren. Ik weet niet of ik die hier zomaar kan plaatsen want ja, er zijn natuurlijk aangenamere dingen om te zien.

 

Ik heb vandaag mijn laatste ab genomen. En het is ook de eerste dag dat de etter niet meer van onder de plakkers komt. Volgens pc maandag, was het iets aan de betere hand, maar het neemt echt wel de tijd. 

 

Ik neem sinds gisteren ook weer pijnstillers. Maar we moeten positief blijven denken :21:.

Heb geen spijt van men nieuwe boobies! Maar het zou fijn zijn dat ik nu vooruit ga ipv achteruit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei MadameC:

Hey meiden!

@best_boobie @Cccccc @Loulou_ @JESSICAD (en anderen)

 

Ik heb redelijk veel pijn...

 

Alles was flink aan het etteren geslagen.

Normaal zou nu het meeste al toe moeten zijn, toch oppervlakkig. Ik heb nu open wonden :(. Dit is dus iets waar je niet op hoopt.

Ik ga nu sinds vorige week om de dag langst pc voor verzorging. Gisteren heeft hij de opgedroogde etterplekken losgeknipt.

 

Manlief kon gisteren ook nog eens mee. Ik was jarig en hij had een dagje verlof genomen. Hij heeft een foto kunnen nemen toen de plakkers eraf waren. Ik weet niet of ik die hier zomaar kan plaatsen want ja, er zijn natuurlijk aangenamere dingen om te zien.

 

Ik heb vandaag mijn laatste ab genomen. En het is ook de eerste dag dat de etter niet meer van onder de plakkers komt. Volgens pc maandag, was het iets aan de betere hand, maar het neemt echt wel de tijd. 

 

Ik neem sinds gisteren ook weer pijnstillers. Maar we moeten positief blijven denken :21:.

Heb geen spijt van men nieuwe boobies! Maar het zou fijn zijn dat ik nu vooruit ga ipv achteruit.

 

 

Ach jeetje.. is het dus nog verergerd...
Wel goed dat je zo onder controle staat bij je pc!!
Hij denkt dus niet dat er een infectie zit bij het implantaat? Is het echt alleen oppervlakkig aan de wonden? Dat is wel super, als dat zo is!
Pijnstillers nemen is niet erg hoor. Je moet ook niet heel de tijd met pijn lopen...

Ik ben wel geinteresseert in je foto's.. je zou ze me ook even in pb mogen sturen. Hoef je ze niet hier open en bloot neer te zetten.. :)

 

Beterschap meid!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg heftig hoor!

Goed indd dat je pc er boven op zit en dat je om de dag naar hem toe gaat.

Ik hoop zo voor jou dat het nu snel overgaat!! En dat je kan genieten van je boobies  veel beterschap gewenst:)xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Cccccc:

Jeetje zeg heftig hoor!

Goed indd dat je pc er boven op zit en dat je om de dag naar hem toe gaat.

Ik hoop zo voor jou dat het nu snel overgaat!! En dat je kan genieten van je boobies  veel beterschap gewenst:)xx

 

Bedankt! Ik hoop het ook!

 

16 minuten geleden zei best_boobie:

Ach jeetje.. is het dus nog verergerd...
Wel goed dat je zo onder controle staat bij je pc!!
Hij denkt dus niet dat er een infectie zit bij het implantaat? Is het echt alleen oppervlakkig aan de wonden? Dat is wel super, als dat zo is!
Pijnstillers nemen is niet erg hoor. Je moet ook niet heel de tijd met pijn lopen...

Ik ben wel geinteresseert in je foto's.. je zou ze me ook even in pb mogen sturen. Hoef je ze niet hier open en bloot neer te zetten.. :)

 

Beterschap meid!

xxx

 

Bedankt!

En ja, de ontsteking zou alleen aan de wonden zijn.

Als het goed is heb je de foto in pb gekregen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd fijn om te horen dat je echt alle vertrouwen in je pc mag hebben. Ik zou ook geruster zijn als ik kan blijven langskomen en hij het mee in het oog houd. Hopelijk word het nu alleen maar beter en liever te traag als niet he. Ik duim mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Natje3:

@MadameC

Dat is sneu voor je dat je nu doormaakt. Ik hoop voor je dat het nu zeer snel betert. 

 

Bedankt!

 

22 uur geleden zei JESSICAD:

Idd fijn om te horen dat je echt alle vertrouwen in je pc mag hebben. Ik zou ook geruster zijn als ik kan blijven langskomen en hij het mee in het oog houd. Hopelijk word het nu alleen maar beter en liever te traag als niet he. Ik duim mee

 

Idd, beter traag dan niet!

 

Vandaag leek er minder etter te zijn!

Dus we zijn hopelijk echt in de goede richting vertrokken!

 

Pc is nu naar stockholm, belt mij zaterdag wanneer hij terug is (rond de middag) en zegt mij dan een uur wanneer ik zaterdag zelf nog mag langskomen.

 

Ik vroeg of die wonden niet opnieuw genaaid moesten worden maar blijkbaar is dat niet bij de opperhuid. Dan moet het toegroeien van binnen naar buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En net nu maken die warme temperaturen het er niet gemakkelijker op natuurlijk. Maar je bent op de goede weg. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.