Ga naar inhoud

Voorstellen: explantatie borstprothese?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Bijna 3 jaar geleden heb ik een borstvergroting gekregen. Ik was toen 22 jaar en was ontzettend onzeker over mijn borsten. Ik heb 280 cc gekregen en ben er altijd heel blij mee geweest.

 

Vorig jaar begon de twijfel echter toe te slaan. Mijn rechterborst begon regelmatig pijn te doen. Ook in de media verschenen regelmatig onderwerpen over borstprothesen en de mogelijke bijwerkingen ervan.

 

ik begon steeds meer te twijfelen aan de keuze die ik destijds gemaakt heb en nu overweeg ik serieus om mijn protheses te verwijderen.

 

Wie van jullie heeft er ervaring met een explantatie? En kan iemand me vertellen of een borstlift altijd nodig is? Ik heb redelijk kleine prothesen en ben op dit moment 25 jaar, dus ik verwacht dat mijn huid redelijk flexibel is? En zullen mijn borsten weer als 'vroeger' worden?

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties..

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik twijfel ook om ze te laten verwijderen.

Ik heb ze inmiddels al 22 jaar dus het wordt hoog tijd om afscheid van ze te nemen. Maar ja laat ik het leeg of laat ik ze vervangen. De voorkeur gaat uit naar leeg, maar ik ben bang dat ik hele rare lege borsten overhoud.

Op 10 juli heb ik een afspraak bij de  Boerhaave kliniek, maar nu twijfel ik weer of ik misschien toch niet beter naar de Jan van Goyen kliniek kan gaan. Daar kan ik ook 10 juli terecht maar op dezelfde tijd.

Ik ben maar 2 weken in Nederland voor familiebezoek en wil niet continue naar een pc gaan voor consulten. 

Pfff moeilijk hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 22 mei 2017 om 15:39 zei Teddybeer:

Hoi dames,

 

Bijna 3 jaar geleden heb ik een borstvergroting gekregen. Ik was toen 22 jaar en was ontzettend onzeker over mijn borsten. Ik heb 280 cc gekregen en ben er altijd heel blij mee geweest.

 

Vorig jaar begon de twijfel echter toe te slaan. Mijn rechterborst begon regelmatig pijn te doen. Ook in de media verschenen regelmatig onderwerpen over borstprothesen en de mogelijke bijwerkingen ervan.

 

ik begon steeds meer te twijfelen aan de keuze die ik destijds gemaakt heb en nu overweeg ik serieus om mijn protheses te verwijderen.

 

Wie van jullie heeft er ervaring met een explantatie? En kan iemand me vertellen of een borstlift altijd nodig is? Ik heb redelijk kleine prothesen en ben op dit moment 25 jaar, dus ik verwacht dat mijn huid redelijk flexibel is? En zullen mijn borsten weer als 'vroeger' worden?

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties..

 

 

 

Hoi teddybeer

 

ik ben ook bezig om de keus te maken voor explantatie. Heb verder ook geen klachten, wel al iets ouder ( begin 30). Heb jij je plannen uiteindelijk doorgezet? Ben erg nieuwsgierig!

gr Dorie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.