Ga naar inhoud

flege : 14 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei flege:

oh echt ik hoop ook op een e uit te komen, hoe was je nacht?

 

Heb wel beter geslapen dan gister! Ik ga nu even op de bank verder slapen want ben zo moe. Had wel weer erge pijn in de ochtend, maar ik weet dat dat op den duur minder gaat worden. Hoe is het bij jou gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei x-roxiie-x:

 

Heb wel beter geslapen dan gister! Ik ga nu even op de bank verder slapen want ben zo moe. Had wel weer erge pijn in de ochtend, maar ik weet dat dat op den duur minder gaat worden. Hoe is het bij jou gegaan?

de pijn is minder, maar heb last van mijn buik.

mijn borst band doet zo een zeer onder mijn oksels, mijn man heeft hem maar even los gemaakt.

 

ik ben net wakker heb 2-3uurtjes op de bank geslapen hahaha.

ben jij ook zo misselijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei flege:

de pijn is minder, maar heb last van mijn buik.

mijn borst band doet zo een zeer onder mijn oksels, mijn man heeft hem maar even los gemaakt.

 

ik ben net wakker heb 2-3uurtjes op de bank geslapen hahaha.

ben jij ook zo misselijk?

 

 

Nee niet misselijk gelukkig, ik heb vandaag voor het eerst weer veel trek in eten juist. Die borstband lijkt me echt naar zitten. Ik heb hetzelfde met dat compressievest die heb ik nu ff uit om te wassen maar voelt heerlijk. Zometeen toch maar weer aan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

 

Nee niet misselijk gelukkig, ik heb vandaag voor het eerst weer veel trek in eten juist. Die borstband lijkt me echt naar zitten. Ik heb hetzelfde met dat compressievest die heb ik nu ff uit om te wassen maar voelt heerlijk. Zometeen toch maar weer aan doen

zo lijkt me ook heerlijk even af.

je had geen verband he, jeetje wat jeukt die plak lijn pfff..

gebruik je nog pijnstillers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei flege:

zo lijkt me ook heerlijk even af.

je had geen verband he, jeetje wat jeukt die plak lijn pfff..

gebruik je nog pijnstillers?

Nee geen verband alleen dat vest.  Aaah kan ik me voorstellen! Wanneer mag het er ook alweer af? 

 

Ja ik gebruik afwisselend oxycodon en paracetamol.  Ik was net een beetje eigenwijs en dacht ik houd het alleen even op paracetamol maar ik werd gelijk gestraft. Borsten stonden in de fik en kon niet omhoog komen van de bank zonder hulp en pijn. 

 

Hoe gaat het bij jou meid? Gebruik jij veel pijnstillers? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei x-roxiie-x:

Nee geen verband alleen dat vest.  Aaah kan ik me voorstellen! Wanneer mag het er ook alweer af? 

 

Ja ik gebruik afwisselend oxycodon en paracetamol.  Ik was net een beetje eigenwijs en dacht ik houd het alleen even op paracetamol maar ik werd gelijk gestraft. Borsten stonden in de fik en kon niet omhoog komen van de bank zonder hulp en pijn. 

 

Hoe gaat het bij jou meid? Gebruik jij veel pijnstillers? 

 

Xx

 het mag na 2weken f, ik weet niet hoe ik dit ga volhouden, zal je zo even een foto sturen.

 

ja ik wilde ook stoppen, mijn man zij nou doe maar liever savonds misschien slaap je dan gewoon door.

nu ik dit lees wacht ik daar nog wel mee hahaha.

 

ik heb op zich geen pijn meer, af en toe trekken me borsten.

wel pijn in mijn rug en boven mijn buik, heb nu even een kruik hopelijk verzacht dit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei flege:

 het mag na 2weken f, ik weet niet hoe ik dit ga volhouden, zal je zo even een foto sturen.

 

ja ik wilde ook stoppen, mijn man zij nou doe maar liever savonds misschien slaap je dan gewoon door.

nu ik dit lees wacht ik daar nog wel mee hahaha.

 

ik heb op zich geen pijn meer, af en toe trekken me borsten.

wel pijn in mijn rug en boven mijn buik, heb nu even een kruik hopelijk verzacht dit 

 

22 minuten geleden zei flege:

zou jij me nog een keer kunnen uitleggen hoe jij die voedingskussen gebruikt?

 

Ik zal zo wel even een foto maken hoe ik mijn kussenfort heb gemaakt. Wel fijn dat je niet meer zoveel pijn hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei flege:

yes  ik kan niet wachten

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Zo lig ik momenteel op de bank. Ik heb 3 grote kussens onderop, de voedingskussen en dan een klein kussentje op de voedingskussen voor mijn nek

Link naar reactie
Delen op andere sites

@x-roxiie-x hoe was jou nacht?

 

mijne was een hel, ik had zo een pijn ik had het gevoel dat mijn borsten in de fik waren.

me man heeft me zo net lekker gedouche tot mijn navel, wat zalig was dat he.

nu lig ik lekker op de bank, ben wel moe van mijn nacht.

los van dit alles kon ik zelf omhoog (ik lig plat) zelf naar de wc(poepen lukt niet:wacko:), ik kan in vedergeval wat meer, ben geen robot meer hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei flege:

@x-roxiie-x hoe was jou nacht?

 

mijne was een hel, ik had zo een pijn ik had het gevoel dat mijn borsten in de fik waren.

me man heeft me zo net lekker gedouche tot mijn navel, wat zalig was dat he.

nu lig ik lekker op de bank, ben wel moe van mijn nacht.

los van dit alles kon ik zelf omhoog (ik lig plat) zelf naar de wc(poepen lukt niet:wacko:), ik kan in vedergeval wat meer, ben geen robot meer hihihi

 

 

Aaahww was het zo erg? 

Ik ben momenteel echt een nachtbraker. Ik ging pas 2 uur slapen, werd wakker om 6 uur uit mezelf voor medicijnen en heb toen doorgeslapen tot half 11. Ik heb ook het gevoel alsof ze in de fik staan vooral de rechterkant en dan het meest als ik even gelegen heb:( Als ik eenmaal lig dan gaat het wel

 

Wel fijn dat je zelf omhoog kan, ik heb nog steeds hulp nodig erbij ook als ik best omhoog lig. En ook nog steeds niet naar de wc geweest. 

 

Heb jij ook dat een kant veel meer zeer doet? Bij mij is het vooral rechts en links gaat eigenlijk heel goed. Ze zien er wel hetzelfde uit en rechts is ook niet warmer ofzo. Misschien omdat rechts al iets kleiner was?

 

Mijn vriend gaat mij nu even lekker douchen! Kan niet wachten want voel me zo vies en bezweet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei x-roxiie-x:

 

 

Aaahww was het zo erg? 

Ik ben momenteel echt een nachtbraker. Ik ging pas 2 uur slapen, werd wakker om 6 uur uit mezelf voor medicijnen en heb toen doorgeslapen tot half 11. Ik heb ook het gevoel alsof ze in de fik staan vooral de rechterkant en dan het meest als ik even gelegen heb:( Als ik eenmaal lig dan gaat het wel

 

Wel fijn dat je zelf omhoog kan, ik heb nog steeds hulp nodig erbij ook als ik best omhoog lig. En ook nog steeds niet naar de wc geweest. 

 

Heb jij ook dat een kant veel meer zeer doet? Bij mij is het vooral rechts en links gaat eigenlijk heel goed. Ze zien er wel hetzelfde uit en rechts is ook niet warmer ofzo. Misschien omdat rechts al iets kleiner was?

 

Mijn vriend gaat mij nu even lekker douchen! Kan niet wachten want voel me zo vies en bezweet 

Hier het zelfde,ik ging ook om 2uur slapen.

Om 4uur mocht ik paracetamol. 

Vanaf 3uur had ik pijn  ik trok het niet meer. Dus heb ik om half4 me paracetamol maar ingenomen( hoop dat dit  mag @best_boobie).

Na 20min zakte  de pijn en viel ik in slaap.

Om half 7 werd ik wakker voor mijn tramadol die ik om 7uur mocht innemen. Hierna zakte de pijn ook wel weer.

Maar zweten en zweten.

De pijn zit bij mij ook voor namelijk in me rechter borst.

Ik weet ook niet of het de litteken is die aan het genezen. 

Ik vind dat het  als stuwing aanvoelt. 

Of ze elk moment uit elkaar kunnen knallen hahahha. 

Ik weet nog  niet hoe ze eruit zien, mijn mummies.

 

Hopelijk gaat het vanavond beter 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei best_boobie:

:45: Mag wel hoor ;) 

Rustig in en uit blijven ademen, niet bang zijn voor mij haha

Hopelijk zakt de pijn gauw!!
Dat zweten gaat ook weer over, maar is wel ff vervelend nu..

 

Een goed herstel gewenst en gefeliciteerd!! (of had ik dat al gezegd? :P

 

xxx

had je al gezegd hahaha.

ik merk dat ik een 1uur voor ik medicatie moet slikken enorme last krijg, mag je ook 30min eerder beginnen met innemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei flege:

had je al gezegd hahaha.

ik merk dat ik een 1uur voor ik medicatie moet slikken enorme last krijg, mag je ook 30min eerder beginnen met innemen

 

Ik heb precies hetzelfde. Ik voel echt aan mijn lichaam dat ik weer binnen 1 uur moet innemen. 

 

Ik ben net trouwens uitgebreid gedouched door mijn vriend en wat was dat heerlijk zeg! Dat verzorgen kan ik wel aan wennen hahahh:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei flege:

@x-roxiie-x ja is raar he die rechter borst.

ik begon gewoon te twijfelen of alles goed ging, nu jij het zelfde hebt kan ik meer laten rusten die gedachten.

 

hoe gaat jou dag tot nu?

 

Mijn dag is erg goed gegaan. Ik heb even geluncht met een vriendin en wat winkeltjes in gegaan. Daarna filmpje thuis gekeken. Was wel even fijn om uit huis te zijn, maar kreeg wel gelijk last van mijn rechterborst dus nu lekker rustig thuis op de bank. 

 

Hoe gaat het bij jou vandaag? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei flege:

@Valerieb ik had hiervoor 70-b/c 

nu heb ik 350 cc sebbin jij? trekt jou rechter borst ook zo erg?

 

wanneer moet jij terug

Dag Flege,

 

Ik lees dat jij ook de sebbin hebt?

Heb je ze al kunnen zien?

Ik heb 5/8 een consult bij dokter verdonck benieuwd wat hij mij gaat aanraden.

Hopelijk is het snel beter nog een fijn herstel.

 

Groetjes,

Karen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Karen1989:

Dag Flege,

 

Ik lees dat jij ook de sebbin hebt?

Heb je ze al kunnen zien?

Ik heb 5/8 een consult bij dokter verdonck benieuwd wat hij mij gaat aanraden.

Hopelijk is het snel beter nog een fijn herstel.

 

Groetjes,

Karen 

hi,

 

ja klopt dr verdonck rade mij de sebbin aan. 

ik kan nog niks zien maar bij @brigittjuh kan je wel al zien.

zij heeft ook sebbin van verdonck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.