Ga naar inhoud

flege : 14 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Jaa ik kan niet wachten! Heb alles in het huis al gedaan en ben helemaal ready. Nu nog wachten :lol: Spannend he!! Jij ook al helemaal klaar ervoor?

Hey meid, 

 

ja ik ben nu onderweg ben om 12:00 aan de beurt jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎/‎07‎/‎2017 om 15:36 zei flege:

net pas? draag je die niet gelijk na de operatie?

 

nee enkel met anatimische protheses krijg je m in de kliniek al om. met ronde protheses een week nadien.

is in elke kliniek ook anders denk ik hoor.

 

benieuwd naar je verslagje!!! tot gauw!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei x-roxiie-x:

Hoe is het bij jou gegaan @flege? Ik lig nu op mijn kamer.  De pijn is wél te doen gelukkig

nou meid ik verging van de pijn, ik heb nu een morfine achtige pijnstiller dat is wel te doen.

ik zal morgen even een verslagje typen.

welterusten ben benieuwd hoe jou nacht ging

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei flege:

nou meid ik verging van de pijn, ik heb nu een morfine achtige pijnstiller dat is wel te doen.

ik zal morgen even een verslagje typen.

welterusten ben benieuwd hoe jou nacht ging

 

Gelukkig dat die medicijnen dan goed werken. Ik heb echt een verschrikkelijke nacht gehad. Zo opmerkelijk goed als ik me gister voelde en het wel mee vond vallen, zoveel pijn kreeg ik meer naarmate de avond. Ik ben een paar keer wakker geworden vannacht. 1 keer door mijn wekker voor de medicatie maar dat was echt een hel. Ik was helemaal stijf en mijn vriend kon me amper omhoog helpen omdat ik zoveel pijn had. En ik ben totaal niet kleinzerig, maar ik heb echt even lopen huilen hoor. Ditzelfde ook met opstaan net. Maar als ik dan op de bank rechtop zit dan valt de pijn echt mee. Het is vooral bij het opstaan en lopen heel pijnlijk.

 

Welk soort medicijn gebruik jij dan? Is dit ook oxycodon? Ik heb er net maar een van die genomen en dat is ook een morfine achtige pijnstiller dus ben benieuwd! Voel me een beetje licht in mijn hoofd haha

 

Hoe is jouw nacht verlopen? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Gelukkig dat die medicijnen dan goed werken. Ik heb echt een verschrikkelijke nacht gehad. Zo opmerkelijk goed als ik me gister voelde en het wel mee vond vallen, zoveel pijn kreeg ik meer naarmate de avond. Ik ben een paar keer wakker geworden vannacht. 1 keer door mijn wekker voor de medicatie maar dat was echt een hel. Ik was helemaal stijf en mijn vriend kon me amper omhoog helpen omdat ik zoveel pijn had. En ik ben totaal niet kleinzerig, maar ik heb echt even lopen huilen hoor. Ditzelfde ook met opstaan net. Maar als ik dan op de bank rechtop zit dan valt de pijn echt mee. Het is vooral bij het opstaan en lopen heel pijnlijk.

 

Welk soort medicijn gebruik jij dan? Is dit ook oxycodon? Ik heb er net maar een van die genomen en dat is ook een morfine achtige pijnstiller dus ben benieuwd! Voel me een beetje licht in mijn hoofd haha

 

Hoe is jouw nacht verlopen? 

 

xx

Hi meid

 

Míjn nacht ging perfect, ik heb lekker kunnen slapen.

Werd alleen wakker voor medicatie.

Mijn man lukt het aardig om mij overeind te helpen.

Ik heb tramadol,is iets sterk dan de jouwe.

 

Maar als ik opsta heb ik ook pijn 

Als ik lig of zit gaat het allemaal goed.

Hoe verliep alles gisteren? 

Hoeveel cc heb jij

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei flege:

Hi meid

 

Míjn nacht ging perfect, ik heb lekker kunnen slapen.

Werd alleen wakker voor medicatie.

Mijn man lukt het aardig om mij overeind te helpen.

Ik heb tramadol,is iets sterk dan de jouwe.

 

Maar als ik opsta heb ik ook pijn 

Als ik lig of zit gaat het allemaal goed.

Hoe verliep alles gisteren? 

Hoeveel cc heb jij

 

 

Dat is fijn om te horen! Ik ga nu ook braaf maar mijn sterkere medicatie nemen. Ik wilde eerst niet teveel nemen en was eigenwijs, maar zon pijn als vanochtend wil ik echt niet meer. Nog sterker haha ben jij ook zo licht in je hoofd :P

 

Gister vlak na de operatie ging alles heel goed. Ik zei steeds dat ik het echt vond meevallen en ik was echt snel klaar om naar huis te gaan. Ik werd iets eerder geopereerd om kwart over 12 en ik was rond 2/half 3 wakker geworden op de uitslaapkamer. Toen ben ik naar mijn eigen kamer gereden en kwam mijn vriend en zijn neef naar me toe. Vanaf toen weet ik niet alles meer, maar ik heb 2 crackers gegeten en heel veel thee gedronken en ben rond 4 uur naar huis gegaan. Ik heb 550cc gekregen.

 

Hoe was het bij jou verlopen? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei x-roxiie-x:

 

 

Dat is fijn om te horen! Ik ga nu ook braaf maar mijn sterkere medicatie nemen. Ik wilde eerst niet teveel nemen en was eigenwijs, maar zon pijn als vanochtend wil ik echt niet meer. Nog sterker haha ben jij ook zo licht in je hoofd :P

 

Gister vlak na de operatie ging alles heel goed. Ik zei steeds dat ik het echt vond meevallen en ik was echt snel klaar om naar huis te gaan. Ik werd iets eerder geopereerd om kwart over 12 en ik was rond 2/half 3 wakker geworden op de uitslaapkamer. Toen ben ik naar mijn eigen kamer gereden en kwam mijn vriend en zijn neef naar me toe. Vanaf toen weet ik niet alles meer, maar ik heb 2 crackers gegeten en heel veel thee gedronken en ben rond 4 uur naar huis gegaan. Ik heb 550cc gekregen.

 

Hoe was het bij jou verlopen? 

 

 

ja ik voel me super licht en moe door de medicatie, daarom ik ook niet zo snel reageren hier, ben veelste moe om te typen, val zo weer in slaap.

 

ik kwam om 10:45 binnen half uur te vroeg, ik kon gelijk doorlopen en werd meteen geholpen.

na 30min werd ik wakker, na 1uur mocht ik weg.

ik hoefde niks te eten of te drinken, de weg terug was pijnlijk, we reden over een hobbelige weg.

na 1 uur heb ik mijn sterke medicatie genomen want ik trok het niet meer.

eenmaal thuis ging het stukken beter viel constant in slaap.

ik heb wel overal jeuk, me hoofd, onder het verband, om gek van te worden,

heb jij ook zo een drukkende gevoel op je borst?

 

ik heb zelf 350cc, wat was jou voorsituatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei flege:

ja ik voel me super licht en moe door de medicatie, daarom ik ook niet zo snel reageren hier, ben veelste moe om te typen, val zo weer in slaap.

 

ik kwam om 10:45 binnen half uur te vroeg, ik kon gelijk doorlopen en werd meteen geholpen.

na 30min werd ik wakker, na 1uur mocht ik weg.

ik hoefde niks te eten of te drinken, de weg terug was pijnlijk, we reden over een hobbelige weg.

na 1 uur heb ik mijn sterke medicatie genomen want ik trok het niet meer.

eenmaal thuis ging het stukken beter viel constant in slaap.

ik heb wel overal jeuk, me hoofd, onder het verband, om gek van te worden,

heb jij ook zo een drukkende gevoel op je borst?

 

ik heb zelf 350cc, wat was jou voorsituatie 

 

Ja dat drukkende gevoel heb ik ook heel erg! Ik heb zelf astma en heb wel iets meer moeite met mijn ademhaling nu. Ik moet echt vanuit mijn buik ademen anders gaat het steken. Jij was ook wel vlot klaar dan! 

 

Ik was een 80b/c. Jij bent wel een stukje smaller dan ik dus dan zal die 350cc je zeker mooi gaan staan! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei x-roxiie-x:

 

Ja dat drukkende gevoel heb ik ook heel erg! Ik heb zelf astma en heb wel iets meer moeite met mijn ademhaling nu. Ik moet echt vanuit mijn buik ademen anders gaat het steken. Jij was ook wel vlot klaar dan! 

 

Ik was een 80b/c. Jij bent wel een stukje smaller dan ik dus dan zal die 350cc je zeker mooi gaan staan! 

 

 

 

ja mijn ademhaling is ook moeilijk,ja was echt snel klaar en weer in de auto.

 

ik keek naar je foto 's ik heb het idee dat wij de zelfde lichaamsbouw hebben.

hoelang ben je en weeg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei x-roxiie-x:

Heb je trouwens al kunnen spieken of foto's gemaakt? Ik ben wel erg benieuwd hoe je ze vind :D

nee ik zit helemaal in het verband.

op de operatie tafel zag ik ze wel kort, maar weet er niks meer van

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei flege:

 

 

ja mijn ademhaling is ook moeilijk,ja was echt snel klaar en weer in de auto.

 

ik keek naar je foto 's ik heb het idee dat wij de zelfde lichaamsbouw hebben.

hoelang ben je en weeg jij?

 

 

Ik 1,65 en weeg 66 kilo dus wel ietsje langer en zwaarder

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Nio zei tijdens het consult rond een D of E, maar ik hoop wel op een E uit te komen 

oh echt ik hoop ook op een e uit te komen, hoe was je nacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.