Ga naar inhoud

flege : 14 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi!

 

Ik ben bij 2 verschillende PC's geweest en beide adviseerde mij een lift. Ik krijg nu uiteindelijk een Benelli lift in combinatie met een vergroting. Ik krijg alleen een litteken rondom mijn tepel. Geen verticale lijn naar beneden en ook geen horizontale lijn onder mijn borsten. De prothese wordt ook ingebracht via de tepel. Dit laat ik doen bij Boerhaave in amsterdam door PC Xander Bakker.

 

Hij vertelde me dat als ik de lift niet zou doen de borsten opgevuld zouden kunnen worden met protheses maar dat ze dan wel lager zouden staan dan als ik een lift doe. Ik wilde persé weer mooi staande borsten. Dus geen hangborsten meer. Ik ben benieuwd hoe dit gaat worden. Ik wordt 1 augustus geopereerd. :)

 

Als je geen anker litteken wil, wat ik ook het liefst niet wilde, is zo'n benelli lift een uitkomst. Scheelt weer een paar littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
21 uur geleden zei Honeybee070:

Hoi Hoi!

 

Ik ben bij 2 verschillende PC's geweest en beide adviseerde mij een lift. Ik krijg nu uiteindelijk een Benelli lift in combinatie met een vergroting. Ik krijg alleen een litteken rondom mijn tepel. Geen verticale lijn naar beneden en ook geen horizontale lijn onder mijn borsten. De prothese wordt ook ingebracht via de tepel. Dit laat ik doen bij Boerhaave in amsterdam door PC Xander Bakker.

 

Hij vertelde me dat als ik de lift niet zou doen de borsten opgevuld zouden kunnen worden met protheses maar dat ze dan wel lager zouden staan dan als ik een lift doe. Ik wilde persé weer mooi staande borsten. Dus geen hangborsten meer. Ik ben benieuwd hoe dit gaat worden. Ik wordt 1 augustus geopereerd. :)

 

Als je geen anker litteken wil, wat ik ook het liefst niet wilde, is zo'n benelli lift een uitkomst. Scheelt weer een paar littekens.

@Honeybee070 ik ben gisteren naar dr verdonck geweest, ik zat op het randje.

maar krijg een bv zonder lift.

links 330cc  rechts 350cc sebbin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal!

 

Zoals in de titel staat ben ik van plan een bv te laten doen door Dr. Verdonck bij Belgian Breast Clinic vrijdag 14 juli. tijdens mijn consult hebben we besproken om voor de Sebbin 350cc te gaan vanwege mijn overhang(mama borsten).

 Ik lees hier zoveel verschillende dingen, zoals siliconen zweten hydrogel enz... ik snap het allemaal even niet meer.

 Ik ben erg benieuwd naar foto's van deze implantaten en ervaringen.

En natuurlijk ook naar ervaringen met Dr Verdonck. Ik hoop veel van jullie te leren en mijn ervaringen te delen :) 

Zelf weeg ik  58kg en ben 1,61 lang, ik heb nu een volle b cup.

 

Groetjes

 

@Lonneke81 dank je wel voor je op zetje:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-5-2017 om 20:25 zei MB2101:

Hoi hoi

ik heb toevallig net een aantal fotos gepost van voor en na. Ik twijfelde ook over een lift of vergroting en zo blij met het laatste. 

Bij bergman lifte ze ook via tepel. Als het echt een must zou zijn bij mij zou ik dat zo gedaan hebben :) 

Hi,

Ik kreeg ook het advies een lift te doen ipv een vergroting. Maar mijn man ziet de littekens echt niet zitten. Dus denk ik nog eens elders te gaan om te kijken of het niet enkel met vergroting kan.

ik ben wel benieuwd naar jouw foto's. Hoe kan ik die zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@flege

 

Hoi hoi, 

 

Ik heb je topic even samengevoegd en de titel aangepast, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan, en het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk blijft.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo iedereen!!

 

Ik ben  2 maanden geleden voor de eerste keer langsgeweest op consultatie bij Dr. Verdonck.

Ik heb er een goed gevoel bij Dr Verdonck. Fijn gesprek gehad, alle nodige informatie gekregen.

 

Ik heb als datum 14 juli (ja volgende week :wacko:), ik zal sebbin 350cc nemen.

 

Nu langzamer hand begint er paniek in te slaan, worden ze niet te groot, hebben ik alles, wat moet ik meenemen.

Ik over vraag me zelf, met allerlei zaken.

 

Kunnen jullie mij soms helpen met tips, verhaaltjes, tricks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii meid! Wat leuk voor je! ik ben vorige week geopereerd geweest door Verdonck. 355cc Motiva. Hoe groot ben je en gewicht? Ik ben 1m76 en weeg 73kg en ik ben heel blij ermee! Ze vallen heel naturel met mn lichaam hoor. Veel succes meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Sfieke1991:

Hoii meid! Wat leuk voor je! ik ben vorige week geopereerd geweest door Verdonck. 355cc Motiva. Hoe groot ben je en gewicht? Ik ben 1m76 en weeg 73kg en ik ben heel blij ermee! Ze vallen heel naturel met mn lichaam hoor. Veel succes meid! 

Hey meid ik ben zelf 1,61 cm en weeg 58kg. mijn voor situatie was een volle g lege c.

wat had jij als voor situatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei flege:

Hey meid ik ben zelf 1,61 cm en weeg 58kg. mijn voor situatie was een volle g lege c.

wat had jij als voor situatie 

Hey,

 

Ik ben 1.68m en 61kg. Voorsituatie was 70A en heel smal zei Verdonck. Ik heb voor Motiva gekozen, 275cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Ellen125:

Hey,

 

Ik ben 1.68m en 61kg. Voorsituatie was 70A en heel smal zei Verdonck. Ik heb voor Motiva gekozen, 275cc.

Weet al wel welke cupmaat je krijgt na de bv?

Wat had jij allemaal klaar gelegd de dag voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei flege:

Weet al wel welke cupmaat je krijgt na de bv?

Wat had jij allemaal klaar gelegd de dag voor de operatie?

Ja een 70D en misschien 70E. Ligt een beetje aan het merk en model denk ik. Bij de Hunkemöller gisteren een bh aangehad in 70D. Maar ik ben pas 5 weken po, dus ik heb deze laten hangen. 

 

Ik had een jurkje aan met rits waar stretch in zat. En voor de zekerheid had ik ook een broekje en een vestje mee. Je kunt het beste iets aan doen wat niet over je hoofd hoeft aan te trekken. Ik had een eigen borstband dus deze moest mee en de originele vragenlijst voor anesthesist.

 

Drinken (iets met suikers) is wel fijn voor als je naar huis mag. Ik had dat niet gedaan maar ik was daardoor heel flauw en voelde mij heel slecht. Had pas om 17u iets gedronken :( Daarna ging het veel beter. Maar ik kan er ook heel slecht tegen als ik lang niet mag eten of drinken..

 

Voor in bed heb ik een voedingskussen gekocht en daar slaap ik nu nog mee, vind dat fijn voor als ik op mijn zij slaap :P 

 

Oh de eerste dagen dronk ik met een rietje :P mijn vriend gaf dan mijn glas aan, dat was wel fijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw van een a naar een d/e, zal je wel blij mee zijn.

 

ja ik heb in gedachten om een losse strech jurk klaar te zetten.

moet alleen de borstband mee? geen sport bh (of doe je die pas na 2weken aan?)

 

Ja ik neem zeker een flesje cola mee, die geeft me meestal een oppepper.

hoe laat stond jij op de planning dat je pas om 17uur wat hebt gedronken.

 

oh jij was het met die voedingskussen, ik las het ergens maar wist niet meer wie het was.

hoe leg je de voedingskussen? in mijn zwangerschap weet ik alleen dat ik heb door mijn benen haalde en onder mijn zij legt.

 

heb je vanaf dag 1 op je zij gelegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flege ja dat was heel apart. Nu wist ik dat al van best_boobie want ze had mijn maat geschat. Stiekem hoop ik dat het 70E wordt, klinkt heel leuk ;) Ik heb natuurlijk wel omtrek 70 dus dat scheelt waarschijnlijk anders was het eerder van a naar C geweest denk ik.

Ik vind het er niet als een D uitzien..

 

dat is prima denk ik. Kun je dat van onder in stappen dat is het makkelijkste. Bij Verdonck is het 2 weken verband dus die sport bh heb je voorlopig nog niet nodig.

 

ik moest mij om 13u melden. Ze waren iets ingelopen en ik was een half uurtje te vroeg. Om iets voor half 2 ging ik naar de OK en om 15.20u mocht ik naar huis. Ik woon bij Eindhoven dus het was ongeveer een uur rijden en meteen naar de apotheek voor medicijnen. Die dag was het bloedje heet dus heel de dag niet eten/drinken + de warmte ging even niet goed ;) 

 

Jij krijgt maandag denk ik je tijd te horen wanneer je moet melden? Tot middernacht mag je eten en tot 7u voor melden mag je kleine slokjes water. 

 

Mijn vriend heeft die op zondag bij iemand van marktplaats opgehaald. Ik had zo'n last van mijn rug en het was pinksterweekend dus het was te lang wachten voordat ik naar de Hema kon. Ik lig met mijn nek op het midden. Dan kun je de 1e 2 weken niet omrollen en heb je ondersteuning in de nek. 

 

Je mag bij Verdonck na 2 weken mits het geen pijn doet en goed voelt weer op je zij liggen. Na 1 week probeerde ik steeds eventjes iets meer naar mijn zijnet draaien als ik wakker was. Na 2 weken sliep ik weer op mijn zij :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/7/2017 om 11:27 zei Ellen125:

@flege ja dat was heel apart. Nu wist ik dat al van best_boobie want ze had mijn maat geschat. Stiekem hoop ik dat het 70E wordt, klinkt heel leuk ;) Ik heb natuurlijk wel omtrek 70 dus dat scheelt waarschijnlijk anders was het eerder van a naar C geweest denk ik.

Ik vind het er niet als een D uitzien..

 

dat is prima denk ik. Kun je dat van onder in stappen dat is het makkelijkste. Bij Verdonck is het 2 weken verband dus die sport bh heb je voorlopig nog niet nodig.

 

ik moest mij om 13u melden. Ze waren iets ingelopen en ik was een half uurtje te vroeg. Om iets voor half 2 ging ik naar de OK en om 15.20u mocht ik naar huis. Ik woon bij Eindhoven dus het was ongeveer een uur rijden en meteen naar de apotheek voor medicijnen. Die dag was het bloedje heet dus heel de dag niet eten/drinken + de warmte ging even niet goed ;) 

 

Jij krijgt maandag denk ik je tijd te horen wanneer je moet melden? Tot middernacht mag je eten en tot 7u voor melden mag je kleine slokjes water. 

 

Mijn vriend heeft die op zondag bij iemand van marktplaats opgehaald. Ik had zo'n last van mijn rug en het was pinksterweekend dus het was te lang wachten voordat ik naar de Hema kon. Ik lig met mijn nek op het midden. Dan kun je de 1e 2 weken niet omrollen en heb je ondersteuning in de nek. 

 

Je mag bij Verdonck na 2 weken mits het geen pijn doet en goed voelt weer op je zij liggen. Na 1 week probeerde ik steeds eventjes iets meer naar mijn zijnet draaien als ik wakker was. Na 2 weken sliep ik weer op mijn zij :D 

 Ik ga aankomende week ook een voedingskussen halen. Lijkt me toch wel handig ja.

 

Ja ik had stefanie een mailtje gestuurd  vrijdag of ze wist hoelaat ik me mag melden.. jammer genoeg moet ik tot morgen wachten...

 

Had jij last van veel file?

Ben daar zo bang voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei flege:

 Ik ga aankomende week ook een voedingskussen halen. Lijkt me toch wel handig ja.

 

Ja ik had stefanie een mailtje gestuurd  vrijdag of ze wist hoelaat ik me mag melden.. jammer genoeg moet ik tot morgen wachten...

 

Had jij last van veel file?

Ben daar zo bang voor

 

hangt er vanaf welk uur je verwacht word, je moet rekenen tot een uur of 10 is daar meestal altijd wel iets van file. na 10 tot 15u is het meestal rustiger, maar je weet nooit natuurlijk he

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei JESSICAD:

 

hangt er vanaf welk uur je verwacht word, je moet rekenen tot een uur of 10 is daar meestal altijd wel iets van file. na 10 tot 15u is het meestal rustiger, maar je weet nooit natuurlijk he

Okay, dan maar hopen dat ik toch na 10uur mag.

ik zit al vol zenuwen.

voedingskussen is binnen, donderdag  komt mijn schoon maakster , opvang voor de kinderen is geregeld.

comfortabele kleding ligt klaar.

 

nu wachten op een mailtje  van stephanie hoe laat ik me mag melden.

jammer dat er niemand van dit forum de zelfde gaat als ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei JESSICAD:

maakt het helemaal definitief he als je een uur weet. zal er snel zijn!!

Ja zeker nu kan je er niet meer om heen.

Voelt wel raar nu ik weet dat het echt gaat gebeuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei flege:

Ja zeker nu kan je er niet meer om heen.

Voelt wel raar nu ik weet dat het echt gaat gebeuren

komt helemaal goed :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei JESSICAD:

ik heb net vandaag mijn bb gekregen. heb er maar 1ntje, dus zal af en toe wel uit moeten om te wassen ;)

net pas? draag je die niet gelijk na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.