Ga naar inhoud

flege : 14 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

He meis! @flege
Hier gaat het goed, volledig aan het werk en dansen rustig aan weer aan het oppakken.

Draag zelf ook een 80F, eerst kon ik een 80E nog wel dragen maar sinds het ontspannen van die borstspier zit een F toch prettiger, dus bereid je daar vast op voor haha.

Heb je nog last? 
 

@x-roxiie-x @MissM Buikslapen hier ook nog niet, kan wel kort op m'n buik liggen maar na een tijdje is het irritant haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

@x-roxiie-x @Jadie  @Rocker @MissM

 

Ja ik smeer nog steeds dagelijks in met bio oil en nivea, alleen smeer in de nivea rondom de borst en niet op de litteken.

 

Ik heb voor me vakantie veel lingerie gekocht, allemaal te klein (75e)

Gelukkig waren het bh's van 1-3euro (lang leve primark)

Ik heb wel een marlies dekker gehaald 80e, dit zit geniaal.

 

Ik heb vandaag bij de fysio een massage gehad, nou ik kon niet lang op mijn buik liggen.

merkte dat vooral mijn linker borst hier niet tegen kon.

af en toe slaap ik op me buik, met mijn rechterhand onder mijn lichaam, dit hou ik 15min vol en dan draai ik op me zij.

ik vraag me af wanneer de borsten gaan ''ploppen'' ofzo.

 

ik ben zo gewend aan de borsten dat ik ze haast klein begin te vinden.

maar een wissel kan ik nog niet aan denken.

de pijn was het waard, maar zal het niet nog een keer willen doorstaan (misschien zal ik over een paar jaren anders praten).

 

eerlijk waar ik geniet er nu wel meer van als me man mijn boobs aanraakt. hoe is dit bij jullie?

(onder de tepel is het gevoel nog wel dof, maar voel steeds meer)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flegeik kan het minder goed verdragen dat hij aan men borsten zit. de schrik zit er ook nog steeds wat in om pijn te krijgen. moet ik echt nog over geraken. ik heb altijd gevoelige borsten gehad, te gevoelig, had gehoopt minder gevoel aan men tepels te krijgen maar nope :lol:

 

marlies dekkers heeft echt wel mooie setjes he!! ik droomde vroeger altijd van sapph lingerie, vond die bandjes zo mooi. moet er nu toch echt eens tijd voor gaan maken en me naar die winkel reppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flege haha heel herkenbaar dat kleiner worden gedeelte. Je raakt er echt aan gewent denk ik, en al het vocht is eruit en ze zijn gezakt dus dan is de vorm ook weer helemaal anders.

 

ik geniet er ook meer van als mijn vriend aan mn boobs zit, ben ook veel zelfverzekerder en vind t fijn dat hij nu tenminste z'n handen vol heeft als hij ze vast pakt :154:

m'n rechter tepel is nog wel echt overgevoelig dus daar moet hij nog mooi van afblijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jadie:

@flege haha heel herkenbaar dat kleiner worden gedeelte. Je raakt er echt aan gewent denk ik, en al het vocht is eruit en ze zijn gezakt dus dan is de vorm ook weer helemaal anders.

 

ik geniet er ook meer van als mijn vriend aan mn boobs zit, ben ook veel zelfverzekerder en vind t fijn dat hij nu tenminste z'n handen vol heeft als hij ze vast pakt :154:

m'n rechter tepel is nog wel echt overgevoelig dus daar moet hij nog mooi van afblijven!

hahaha, ja mijn rechter is ook overgevoelig... raak in paniek als hij die aanraakt.

ik ben ook zelfverzekerder vooral dat hij een volle hand heeft en niet een half gevulde handje...

 

hoe is het met jouw litteken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2017 om 21:56 zei flege:

@x-roxiie-x @Jadie  @Rocker @MissM

 

Ja ik smeer nog steeds dagelijks in met bio oil en nivea, alleen smeer in de nivea rondom de borst en niet op de litteken.

 

Ik heb voor me vakantie veel lingerie gekocht, allemaal te klein (75e)

Gelukkig waren het bh's van 1-3euro (lang leve primark)

Ik heb wel een marlies dekker gehaald 80e, dit zit geniaal.

 

Ik heb vandaag bij de fysio een massage gehad, nou ik kon niet lang op mijn buik liggen.

merkte dat vooral mijn linker borst hier niet tegen kon.

af en toe slaap ik op me buik, met mijn rechterhand onder mijn lichaam, dit hou ik 15min vol en dan draai ik op me zij.

ik vraag me af wanneer de borsten gaan ''ploppen'' ofzo.

 

ik ben zo gewend aan de borsten dat ik ze haast klein begin te vinden.

maar een wissel kan ik nog niet aan denken.

de pijn was het waard, maar zal het niet nog een keer willen doorstaan (misschien zal ik over een paar jaren anders praten).

 

eerlijk waar ik geniet er nu wel meer van als me man mijn boobs aanraakt. hoe is dit bij jullie?

(onder de tepel is het gevoel nog wel dof, maar voel steeds meer)

 

 

Dat 'ploppen' gebeurd meestal tussen de 8-12 weken. 

 

Ik ben nu 16 weken po en ik lig soms op mijn buik maar dat voelt ook nog niet altijd fijn aan hoor. Misschien blijft dat ook wel zo. Het is toch anders als een volledig natuurlijke borst. 

 

Hahaha bijna iedereen heeft dat volgens mij wel. Zodra bij mij de zwelling weg was kwam dat gevoel al. Maar de vorm is nu wel veel mooier dan toen :P Ik denk al wel een aan wissel, maar die komt pas als mijn kinderwens gerealiseerd is. Anders vind ik het zo zonde als ik daarna weer moet. 

De pijn was het voor mij absoluut waard, kan niet meer zonder hehe :4:

 

Als ik nu foto's terug kijk van hoe het eerst was, dan denk ik echt van ben ik dat :o 

Kan me nog maar moeilijk bedenken hoe dat voelde. Vind dit nu echt eigen voelen, alsof het nooit anders is geweest.

 

Bij mij is het gevoel weer volledig terug. Rechtse tepel nog een beetje overgevoelig maar niet meer zo heftig als in het begin. Die tepel leek toen wel soms in brand te staan! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah dan is het toch nog normaal vanalles te voelen. sinds gisteren heb ik zo weer kleine pijntjes. een gevoelig litteken aan ene kant, ziet er voor de rest wel normaal uit. maar zo wat trekkerig en gevoelig.

ook men borstspieren zelf voelen wat gevoelig en gespannen aan.  werd al ongerust maar tis waar, ze zeggen 1 jaar eigenlijk he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2017 om 12:49 zei flege:

hahaha, ja mijn rechter is ook overgevoelig... raak in paniek als hij die aanraakt.

ik ben ook zelfverzekerder vooral dat hij een volle hand heeft en niet een half gevulde handje...

 

hoe is het met jouw litteken? 

Haha precies! 

 

Mn litteken gaat goed, heeft even geduurd maar ze zien er elke week mooier uit! Helemaal mooi in de borstplooi, ze zijn wel wat paarsig ofzo maar dat zal met de tijd ook wel verandern. En de jouwe? 

 

@Ellen125 moet je dat ploppen ook echt voelen? Ik ben 11 weken po en ik heb nog niks gevoeld haha, ze krimpen alleen maar heb ik het idee:82: hoewel de vorm wel steeds mooier word! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jadie:

Haha precies! 

 

Mn litteken gaat goed, heeft even geduurd maar ze zien er elke week mooier uit! Helemaal mooi in de borstplooi, ze zijn wel wat paarsig ofzo maar dat zal met de tijd ook wel verandern. En de jouwe? 

 

@Ellen125 moet je dat ploppen ook echt voelen? Ik ben 11 weken po en ik heb nog niks gevoeld haha, ze krimpen alleen maar heb ik het idee:82: hoewel de vorm wel steeds mooier word! 

Hahaha nee daar voel je niks van. Soms duurt het ook wat langer maar het enige wat dat 'ploppen' mee bedoelt wordt is dat de spier volledig ontspant en het volume toegelaten wordt. Meestal zitten ze dan ook op de juiste plek. Maar mij is rechts dat nog niet maar links wel. 

 

Haha ja dat krimpen heb ik voor m'n gevoel ook. Vorm wordt wel mooi en worden ook steeds zachter :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 @Jadie @MissM

ik kan echt nog niet aan een wissel denken, ik ben blij dat de pijn weg is.

de pijn is het eind resultaat zeker waard, maar nog een keer door zo een hel gaan noway.

 

me man vroeg gisteren stel, er is iets  mis en je protheses moeten eruit.

ik mag gratis nieuwe laten zetten (mag ook meer cc) ik zei dat blij ik liever zonder tieten.

ik had echt veel en lang pijn. dus ik sla een wissel over.

 

mijn littekens genezen mooi, rechts beter als links.

maar @Ellen125 jij had ook een zwelling bij je litteken.

 

ik ben benieuwd waar me borsten zullen ploppen...

hoe weet je of ze zijn geplopt?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flege heb je echt zoveel pijn gehad? Ik van vrijdag - maandag ook wel en heb ook geroepen nooit meer maar denk daar nu anders over. Hoe ik mij voel en hoe eigen het is vind ik het waard. 

Moet wel nog geld bij elkaar krijgen tegen die tijd maar dat gaat me wel lukken.

 

Dat ploppen zie je wel als je foto's gaat vergelijken. Ze zijn ingedaald, zachter, mooi van vorm. Kun je bij mijn album? Links is al 'geplopt'.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.