Ga naar inhoud

flege : 14 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik zit al lange tijd na te denken om mijn borsten te vergroten.

2 jaar geleden ben ik bij het Wellness kliniek geweest.

Ik kreeg te horen dat ik een borst lift nodig zou hebben  naast de borstvergroting.

Het ankerlitteken vindt ik maar niks, na 2 jaar wil ik me borsten vergoten zonder te liften.

ik wil dit graag bij Dr Verdonck in het beuglijn breast clinc doen.

ik heb nog geen afspraak, ik wil weten of iemand ervaring heeft met borstvergroting terwijl je een huid overschot hebt.

Ik ben 59kg en 1,61 lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi!

Ik ben 28 jaar en moeder van 2 kids, woon achtend in Rotterdam

Ik ben 2jaar geleden bij het wellness kliniek geweest om een bv te overwegen.

Tijdens het consult liep alles gehaast,lange wacht tijden, dr rade mij liefst een lift aan.

Kortom ik had er geen goed gevoel bij.

Ik ben in Rotterdam naar het park kliniek geweest.

Daar is mijn aangeraden wanneer ik geen lift wil om minimaal 250cc te nemen.

Nu 2 jaar verder wil ik toch mijn bv.

Ik heb op 17juni een afspraak staan met D Verdonck van het Belgian breast clinic.

In de tussen tijd zal ik hier mijn informatie proberen te werven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @flege hier op het forum.

Via de zoekbalk kun je de naam van de pc invoeren en dan kom je veel verhalen tegen van vrouwen die ook ervaringen hebben met die pc. Veel plezier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zeker dat er genoeg vrouwen zijn die wel vergroten en niet liften, alleen moet je dan wel voldoende cc's plaatsen om die ruimte te vullen. Zelf had ik niet veel dus heb de ervaring niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom!

 

wat zonde dat je er zo'n gevoel aan over hebt gehouden zeg!

weet je al wat je wilt?

Park kliniek staat heel goed aangeschreven hoor!

 

ik ben door Dr. Verdonck geholpen, maar dan de Wellnesskliniek., 425 CC.

 

als je vragen hebt, kan e ze hier stellen :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Welkom! :D

 

Wat vervelend dat de eerste keer zo gehaast ging. Bij welke kliniek was dat?

 

Hopelijk krijg je bij de Belgian Breast Clinic een goed gevoel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TessaDLCDP ja ik heb zoveel vragen..... snap nog niet alles van een bv.. wat ik wel weet is dat ik waarschijnlijk de sebbin moet nemen vanwege overhang..

Alleen kan ik pas 15 juni voor mijn intake  (beter  dan 17juni die er eerst stond)

 

@Deprinsesopdeerwt dit was bij het wellness kliniek in gent. 

Zaten langer alsals 1.5uur  te wachten...

Zag er zo commerciël uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @flege,

 

Ik doe het even in je eigen topic weet niet of iedereen mijn vragenlijst wil hebben :P

 

- maximale cc's

- meest natuurlijk/in verhouding met lichaam

- mentor/Motiva verschillen (Sebbin trok me niet aan)

- kans op rimpels?

- wanneer werken en autorijden?

- wanneer armen boven schouders ivm haren wassen etc

- huishouden?

- sporten? Lichte cardio?

- wanneer zij slapen?

- welke sport bh?

- borstband?

- littekencreme?

- hoe zit het met garantie/complicaties?

- narcose? 

- striae op borsten?

- hechtingen?

- wanneer weer douchen?

 

Dat waren de vragen die ik had opgeschreven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ik heb toevallig net een aantal fotos gepost van voor en na. Ik twijfelde ook over een lift of vergroting en zo blij met het laatste. 

Bij bergman lifte ze ook via tepel. Als het echt een must zou zijn bij mij zou ik dat zo gedaan hebben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allen,

 

Ik werd geadviseerd een lift te doen (linkerborst) bij velthuis clinic, dokter nio zei bij Parkclinic heel iets anders, hij dacht het zonder lift te kunnen doen, ik ben heel blij met het resultaat kijk maar eens bij mijn profiel. Ik had alleen iets groter moeten doen, maar ja was vooraf bang dat het te groot zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @flege, ikzelf ben bij Verdonck geweest, prima chirurg en topmens! 

Maar als je over liften van de borsten spreekt dan zou ik je toch Nio (Nederland) of Plovier aanraden. Deze hebben in dit geval prachtige handen en doen wonderen zonder te liften...

Ga natuurlijk nu vrijdag ook bij Verdonck langs en hoor eens wat hij te zeggen heeft.

Keep us posted,

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flege Sorry ik had je berichtje niet gezien.

Ja ik weet niet ik heb eigenlijk niks met dat merk. Sebbin is heel smal met veel projectie en dat trekt me niet. Verder zie je het merk ook niet zoveel. Dus ik ga liever voor Mentor/Motiva. Maar dat geldt ook wel voor de andere merken die je bijvoorbeeld bij Nio weleens ziet. Op de een of andere manier heb ik bij Mentor/Motiva een beter gevoel. 

 

M.b.t. narcose zag ik bij BBC dat er 2 opties stonden op de website dus ik wilde weten hoe dat nu precies zat. Het is wel een algehele narcose, maar vrij licht zodat je zelf gewoon blijft ademen.

 

Mijn datum is 2 juni :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2017 om 22:16 zei Ellen125:

@flege Sorry ik had je berichtje niet gezien.

Ja ik weet niet ik heb eigenlijk niks met dat merk. Sebbin is heel smal met veel projectie en dat trekt me niet. Verder zie je het merk ook niet zoveel. Dus ik ga liever voor Mentor/Motiva. Maar dat geldt ook wel voor de andere merken die je bijvoorbeeld bij Nio weleens ziet. Op de een of andere manier heb ik bij Mentor/Motiva een beter gevoel. 

 

M.b.t. narcose zag ik bij BBC dat er 2 opties stonden op de website dus ik wilde weten hoe dat nu precies zat. Het is wel een algehele narcose, maar vrij licht zodat je zelf gewoon blijft ademen.

 

Mijn datum is 2 juni :D 

 

@Ellen125 ik lees nu ook jou berichtje pas...

 

waar las jij dat op de bbc site, ik vindt dat er vrij weinig info op hun site staat.

kan nergens het bedrag van de consult terug vinden , kan je pinnen enz..

 

2juni wauw das bijna... al nerveus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2017 om 08:56 zei popie:

Hey @flege, ikzelf ben bij Verdonck geweest, prima chirurg en topmens! 

Maar als je over liften van de borsten spreekt dan zou ik je toch Nio (Nederland) of Plovier aanraden. Deze hebben in dit geval prachtige handen en doen wonderen zonder te liften...

Ga natuurlijk nu vrijdag ook bij Verdonck langs en hoor eens wat hij te zeggen heeft.

Keep us posted,

Groetjes.

@popie en hoe was je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2017 om 13:43 zei Xfrouwkje:

Lees heel graag mee. Ik wil ook vergroten zonder te liften. Heb donderdag mijn consult dus ben erg benieuwd. Ik ben 1,59 en 50 kg. 

Ben benieuwd hoeveel cc ik ga krijgen...

 

 

@Xfrouwkje hoe ging je consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei flege:

@Ellen125 ik lees nu ook jou berichtje pas...

 

waar las jij dat op de bbc site, ik vindt dat er vrij weinig info op hun site staat.

kan nergens het bedrag van de consult terug vinden , kan je pinnen enz..

 

2juni wauw das bijna... al nerveus 

 

http://www.belgianbreastclinic.com/nl/faq Hier staan wat gegevens.

 

Ik heb contant het bedrag voor het consult betaald. Ik dacht 35€ maar zou je stephanie over kunnen mailen. Je krijgt vrij vlug een reactie.

 

Ja ik ben al nerveus hahaha. Maar ik heb zolang getwijfeld en nu het dichterbij komt vind ik het heel spannend. Ga ik geen spijt krijgen / ga ik mijn kleine borsten niet missen / is het resultaat wel mooi / niet te groot/klein / etc.

Ik kan mezelf hier helemaal gek mee maken, maar dat blijft wel even denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook even mee. Heb 29 mei operatie gepland staan bij Nio, heb 18 mei extra consult i.v.m. aantal cc's. Ik durf niet zo groot omdat ik bang ben voor te groot, niet passend bij mijn 1.67 en 78 cm omtrek en klachten bij mijn grote passie paardrijden. Then again, ik ben ook bang dat als ik te weinig doen, de lift onvoldoende zal zijn. Dus ga jullie foto's en ervaringen even bekijken!

 

Advies Nio 550cc (hydrogels)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.