Ga naar inhoud

Bikini en BH gaapt onderaan borstbeen


Visje7

Aanbevolen berichten

Vandaag m'n eerste nieuwe bikini binnen gekregen:43: (het is wel een speciale van neopreen en met versteviging en rits op de rug, wordt gebruikt door golfsurfers maar ik gebruik hem op vakanties en draag hem dan dagenlang achter elkaar onder mijn motorkledig en wandelkleding dus hij moet wat kunnen hebben)

 

Maaaaarrrr... ik had maat M en S besteld (had xs/34) Ben vandaag 4,5 week PO dus er valt nog niet super veel over te zeggen maar maat M was in de omtrek echt te groot en de bikini heeft geen mogelijkheid om hem op de rug te verstellen. Maat S zit prima, alleen blijft hij tussen de boobs open staan (M doet dat nog erger). Zie foto. Ook bh's doen dit. Komt dit nog goed naarmate m'n boobs zakken? Het lijkt ook alsof de bikini te klein is maar ik heb nooit tieten gehad dus misschien dat het een mindfuck is en het wel heel veel bloot lijkt, maar dat bij dit gewoon bij het formaat tiet hoort... wat vinden jullie? En hoe veel groter zijn jullie boobs tussen week 6 en 3 maanden nog geworden? De bikini heeft geen beugel en geen padding. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Edit: zo ziet ie er bij het pasmodel uit *klik*

misschien dat mijn boobs nog zo hard zijn (haha er valt serieus geen beweging in de krijgen :45: ) dat ze daarom niet naar het midden worden geduwd en hij gaapt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het model gaapt ie ook een klein beetje in het midden. Ik heb dus een bh beugel die te breed is aan de buitenkanten. En een cupmaat kleiner is te klein. Lastig. Weet ook niet of dat bij jou en het geval bij mij voldoende ondersteuning geeft. En moet leren een bh te dragen. Zit nu in joggingbroek weer op de bank (net thuis) zonder bh.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet inderdaad bij het model ook dat de band van het borstbeen af zit haha. Maar denk dat dit ook wel een beetje te maken heeft dat je er nog aan moet wennen dat je nu tieten hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Ik had dat probleem dus ook met bikini's kijken. Ik kan alleen die met een strik op de rug kopen anders is de omvang te groot. Qua cupmaat een L nodig, maarja voor de omvang eerder een xs. Dus dan blijven alleen halter- en triangelbikinis met strik op de rug over en bikini's met echt een cupmaat. 

 

Ik vind hem erg mooi, maar ik denk eerlijk gezegd dat je hem straks niet meer past. Ze moeten nog zakken, huid moet nog soepeler worden en waarschijnlijk gaat de spier nog meer oprekken. Hij zit nu wel goed volgens mij, maarja.. Ik denk dat je beter even kan wachten. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel @Zuster89 @Rocker en @B00bies :)

 

Heb hem uiteindelijk bewust bij Zalando besteld, die heeft 100 dagen retour termijn. Hij blijft dus eventjes alleen met een kaartje in de doos zitten om naar te kijken, dan kan ik over twee maanden nog een keer bepalen of hij te klein is geworden en hem dan retour doe :)(of niet :43:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me door de vrouw bij de Hunkemöller laten vertellen dat dat normaal is nij een borstvergroting. Door de vergroting sluiten niet alle bh's en bikini's aan bij het borstbeen, als de cup maar mooi om de hele borst heen valt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk11:

Ik heb me door de vrouw bij de Hunkemöller laten vertellen dat dat normaal is nij een borstvergroting. Door de vergroting sluiten niet alle bh's en bikini's aan bij het borstbeen, als de cup maar mooi om de hele borst heen valt 

 

Wat een waardevolle info, dank lieverd! Gaat dat ooit nog goed worden of zal het bij sommige permanent zijn om na een bv het niet meer sluitend te hebben?

 

dat het mooi on de cup valt heb ik opzich wel het idee. Alleen moeten m'n boobs nog wel boller worden aan de zijkant, misschien dat de cup dan wel te groot wordt en m'n tepelhof buiten de bikini steekt :45:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 Ik heb verschillende gepast en de ene sloot beter aan dan de andere. Misschien kan dat nog komen als alles wat soepeler is. 

 

Ik vind m wel heel mooi zitten!! De onderste rand bedekt voor zover ik kan zien wel de hele borst :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goedemorgen,

 

Ik zie dat dit draadje al iets ouder is, maar ik kwam hier al klikkend terecht en wil er ook graag iets over zeggen. Want ik ben ervan overtuigd dat, wat een mevrouw van H. ook zegt, dat de onderband (wat om je borstkas en rug gaat, ALTIJD aan moet sluiten. Doet hij dat niet, dan is hij te groot. Doet hij dat wel maar passen je borsten er niet goed in dan zijn de cups eenvoudig niet jouw maat of jouw model (misschien wel te smal of je moet een cupmaat groter). Beha's (en dus gemakshalve ook bikinitops) moeten de steun voor 80 of 90% van de band halen, niet van de schouderbandjes (als die er al zitten).

Goede beha's en bikini's, dus met een fijne pasvorm, zijn daarom bijna altijd (veel) duurder dan de goedkopere. Dat zit 'm behalve in de naam vooral in de pasvorm.

 

Dat gezegd hebbende, vind ik deze top wel erg leuk..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @Cato76 voor je heldere uitleg. De bikini ligt nog steeds met kaartjes eraan in de Zalando doos te wachten tot mijn boobs iets zachter zijn geworden en dus wat meer mee geven. Anders gaat hij terug, precies om de reden die jij zegt. En inderdaad, liever kwalitatief en iets duurder en goed passend dan een slap vodje dat je na 2 weken weg moet doen of gewoon voor geen meter zit. Deze bikini is van heel dun neopreen en voelt (en is!) daardoor ook heel degelijk aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7, als ik zo naar je foto's kijk, denk ik dat a) de band te groot is en b ) de cups te klein...

Ik vind wel de vorm van de cups mooi; doordat er relatief veel stof aan de zijkant zit (steun! en een beetje push naar het midden) en een 'wijde' open vorm aan de voorkant, krijg je wel een vreselijk mooi decolleté...

Dat wel! 

 

Haha! Ik zie nu pas het getekende konijnensnoetje met tandjes dat je op die eerste foto gemaakt hebt!

Het is ook maar net waar je focus op ligt... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat altijd gehad met bh's en bikini's en heb nu (11 dagen postoperatief) net de Hema sportBH gekocht en ja... nog steeds. Is niet supercomfortabel en ik loste het vroeger op met sluitende beugelBH's, het komt doordat mijn borsten vrij ver uiteen liggen. Maar nu mag dat natuurlijk nog niet en het voelt rot! Iemand tips? 

De Carefix BH vind ik te slap, deze van de Hema doet pijn en duwt mijn borsten bij elkaar (hij past wel echt, zal foto invoegenstraks).

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.