Ga naar inhoud

Pat1709 : 8 augustus 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Pat1709

Aanbevolen berichten

We zijn nu bijna 13 weken verder (nog een paar dagen) sinds de BV bij dr Nio.
Ik ben nog steeds heel erg blij dat ik het heb laten doen :43:

De afval race is ook nog in volle gang al gaat het nu langzamer als de eerste paar kilo`s maar met elke 100 gram in de week ben ik blij.
We gaan nu richting de 70 kilo al duurt het nog wel een paar weekjes ben ik bang maar liever langzaam als teveel en te snel.

14 November weer terug op controle bij Nio en dan ben ik benieuwd wat hij er van gaat vinden.
De vulling bovenin is namelijk iets aan het weg zakken waardoor ze minder vol zijn maar ik ben er nog heel erg tevreden mee.

Fotootje van het resultaat tot nu toe voor degene die de albums nog niet heeft bekeken.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Gister op controle geweest bij Dr Nio en alles zag er perfect uit en hij was zeer onder de indruk.
Ook hoe ik was afgevallen de afgelopen weken / maanden sinds het eerste consult dat viel hem namelijk meteen op :43:
Ik ben nu ruim 10 kilo kwijt sinds de bv ondanks dat er bijna 2 kilo siliconen bij zijn gekomen.

Me is verry happy :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Pat1709:

Gister op controle geweest bij Dr Nio en alles zag er perfect uit en hij was zeer onder de indruk.
Ook hoe ik was afgevallen de afgelopen weken / maanden sinds het eerste consult dat viel hem namelijk meteen op :43:
Ik ben nu ruim 10 kilo kwijt sinds de bv ondanks dat er bijna 2 kilo siliconen bij zijn gekomen.

Me is verry happy :wub:

Dat snap ik. Maar worden je borsten niet veel slapper als je afvalt na een bv? Krijg je dan geen rimpelvorming en plooien in je borst? 

Wel knap hoor dat je zo goed bent afgevallen. :35:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn geval niet gelukkig, Nio zei ook dat het bij mij wel zou meevallen.
Ze zijn ietsiepietsie meer gezakt maar Nio had ze wat hoger geplaatst omdat hij wist dat ik er mee bezig was waardoor ze nu heel natuurlijk ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het is alweer even geleden dat ik iets van mij heb laten horen maar we zijn nogal druk in huis met van alles en nog wat.

De woonkamer is klaar al wachten we nog wel op de nieuwe bank die terug moet komen van reparatie.

Met mijn borsten gaat alles naar wens en heb zelfs afgelopen week een nieuwe tattoo laten plaatsen aan de rechterkant.
Ik wilde dit al langer maar als ik van te voren had geweten dat het zo`n pijn ging doen over een oud litteken heen had ik het niet gedaan hihi.
Ben blij dat ik toch heb doorgezet maar nooit meer.

De afval race loopt ook op zijn eind en langzamerhand komen we bij het eindstation tussen de 65 en 70 kilo.
Goed letten op je eetpatroon werkt echt en uitkijken wat je drinkt zorgde er bij mij voor dat tussen de 200 en 400 gram per week afviel.
Nu vast blijven houden want een terugval is zo gebeurd maar mijn man helpt mij hier goed bij en af een toe iets lekkers mag best al is het met mate.

Ben nog steeds blij met mijn nieuwe borsten en heb al heel veel complimenten gekregen in de sauna, ook van vreemden.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.