Ga naar inhoud

Pat1709 : 8 augustus 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Pat1709

Aanbevolen berichten

Gister avond om 23 uur thuis gekomen en vrijwel direct daarna naar bed gegaan. 

Net voor de eerste keer wakker geworden om te plassen en ga nu nog even verder slapen. 

 

Alles is goed gegaan en later vandaag zal ik even een uitgebreid verslag maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden zei Pat1709:

Gister avond om 23 uur thuis gekomen en vrijwel direct daarna naar bed gegaan. 

Net voor de eerste keer wakker geworden om te plassen en ga nu nog even verder slapen. 

 

Alles is goed gegaan en later vandaag zal ik even een uitgebreid verslag maken. 

Goed om te horen!:) Ben benieuwd naar je verslag! Lekker rustig aan nu:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij het verslag van Boob-Day :43:
 

Eergisteren nacht weinig geslapen van de zenuwen en of ik wel alles had ingepakt en of ik wel alles had gevraagd wat ik wilde vragen.
Uiteindelijk ging dan toch de wekker en zijn we begonnen aan het ochtend ritueel.
Daarna nog even de laatste dingetjes in huis gedaan zoals stofzuigen en de caviaflat schoon gemaakt zodat die er ook weer even tegen aan kunnen.
 

Tegen 2 uur in de middag zijn we vertrokken naar Rotterdam en we waren nog geen 10 minuten onderweg en ik werd gebeld door de parkkliniek.
Ik schrok en dacht meteen aan het ergste het zal toch wel doorgaan etc etc maar ik pakte op en ze stelde me gerust gelukkig, de vraag was alleen of ik eerder kon komen want Dr Boobs lag heel goed op schema en zelfs iets voor dus we waren eerder aan de beurt.
Helaas was dat geen optie omdat het 1,5 uur rijden was voor ons maar we gingen ons best doen.
 

Even voor 16 uur kwamen we aan en we (mijn dochter en ik) werden direct naar de kamer geleid en voordat ik goed en wel zat kwamen ze mij eigenlijk al halen want het was zover.
Na het infuus aanbrengen met uiteraard een kleine misprik werd ik al vrij snel gebodypaint door Dr Nio met allemaal leuke pijlen en rondjes en strepen.
 

Nadat ik in slaap ben gevallen werd ik 2 minuten later wakker (Nio is echt snel met opereren :01:) met nieuwe boobs!
Ik kon gelukkig mijn voeten nog zien en had geen pijn behalve een lichte druk op mijn borst.
 

Het was ondertussen 19 uur toen ik op mijn kamer lag en mijn dochter was onderweg naar boven.
Alles was goed gegaan en nu was het alleen nog even wachten op Dr Nio die nog even een laatste controle heeft gedaan voordat ik naar huis mocht.
 

Tot nog toe geen pijn yay.
We vertrokken uiteindelijk om 21:15 richting huis waar we om even over 23 uur zijn aangekomen waar we alleen hebben uitgepakt en direct door naar bed zijn gegaan want ik was moe.
Die 2 minuten slapen hielp niet echt als je de hele nacht hebt wakker gelegen.
De laatste medicatie nog even ingenomen en in slaap gevallen tot de volgende ochtend rond half 7.
 

Nog steeds geen pijn behalve wat druk op de borst.
Ondertussen werden mijn medicijnen gehaald bij de apotheek zodat we genoeg hebben voor de komende dagen.

Lekker rustig aan gedaan vandaag en af en toe een klein stukje lopen om de benen even te strekken.

Tot nu toe nog steeds geen pijn behalve de druk en ontwennings verschijnselen van de tramadol die ik slik(te) voor mijn fibromyalgie dat is even niet anders maar daar komen we ook wel overheen.
 

Ben ik nu zo bijzonder dat ik nog geen pijn heb of komt dat nog wel :huh:

Wat ik wel apart vond is dat er geen druk verband is aangelegd, geen sport bh of vest is aangedaan maar direct de Carefix Anna die ik uit voorzorg had meegenomen.
Was niet nodig vertelden ze mij daar maar ik lees hier op het forum toch wel andere verhalen.
Als dit ook goed is prima maar vroeg het mij gewoon af.
 

Nu lig ik weer op bed en ga ik zo slapen want je word echt moe van een hele dag niks doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update dag 2 na de operatie.


Afgelopen nacht weer zo goed als pijnloos geslapen met alleen weer een beetje druk op de borst.

Alleen gister avond toen ik ging liggen in bed kreeg ik een hoestbui en dat was niet heel prettig.
Toen had ik pijn en veel ook tot huilens aan toe.
Vrijwel direct rechtop gaan zitten en toen zakte het een beetje weg en na een aantal minuten was de pijn weer verdwenen.

 

Best lastig nu het hele huis verkouden is en ik het nu ook begin te krijgen.
Een snotneus maakt me niet uit maar dat hoesten mogen ze van mij achterwege laten :D

vanavond weer een nieuwe foto maken en dan kan ik zien of er al iets van verschil is te zien met die van gister :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanv

Ja we waren inderdaad heel snel aan de beurt toen we eenmaal binnen waren.
Vreemd dan ook dat het daarna zover uitloopt en dat je pas een uur later dan gepland naar huis kan gaan.

Verder gaat het goed met mij en voorlopig klopt het met mijn verwachtingen.

Uiteraard gaat er de komende weken / maanden nog een hoop veranderen qua vorm.

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Pat1709:

@Sanv

Ja we waren inderdaad heel snel aan de beurt toen we eenmaal binnen waren.
Vreemd dan ook dat het daarna zover uitloopt en dat je pas een uur later dan gepland naar huis kan gaan.

Verder gaat het goed met mij en voorlopig klopt het met mijn verwachtingen.

Uiteraard gaat er de komende weken / maanden nog een hoop veranderen qua vorm.

Hoe is het met jou?

Wat fijn!! Ik heb vanavond nog een telefonisch gesprek om eea door te spreken. (Als ie belt) als ik jou berichten zo zie... :P voor mij wordt het eind oktober, eerder past me niet. Heel veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer zo goed als pijnloos doorgekomen.

So far so good :57:

Nu gaan we naar bed en ik hoop dat ik net als de voorgaande nachten gewoon kan doorslapen en zonder pijn yay.

Ik heb het geluk dat ik prima op mijn rug kan slapen en dat scheelt een hele hoop pijn denk ik.

Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Pat1709:

Vandaag weer zo goed als pijnloos doorgekomen.

So far so good :57:

Nu gaan we naar bed en ik hoop dat ik net als de voorgaande nachten gewoon kan doorslapen en zonder pijn yay.

Ik heb het geluk dat ik prima op mijn rug kan slapen en dat scheelt een hele hoop pijn denk ik.

Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw mooi hoor! Die van mij zijn nog wel echt strakke ronde ballen haha, maar dat gaat nog wel veranderen. Fijn dat je weinig pijn hebt en goed slaapt! Pijn is bij mij ook goed te doen, maar redelijk wat druk nog wel op m'n borst en stijf, dus slapen gaat niet heel lekker helaas. Ook door het op m'n rug slapen, niet echt lekker haha. Maar voor de rest gewoon lekker rustig aan. Wat gebruik jij qua  medicatie? Ik heb één dag naproxen en diazepam gebruikt, maar werd daar zo misselijk van dus ben toen overgegaan op alleen paracetamol en dat gaat gelukkig prima. Gisteren bij Nio geweest en moet m'n bh een stuk lager gaan dragen zodat m'n boobies goed kunnen gaan zakken, ze zitten ook nog wel heel hoog. Voor de rest was hij heel tevreden!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MM89 Die van mij zijn ook nog heel strak hoor, zijn net basketballen haha.
Uiteindelijke vorm komt met enkele maanden want zoals ze nu zijn zien ze er nog niet uit zoals ik gehoopt had dat ze zouden worden maar we hebben geduld.

Ik slik alle medicatie nog die mij is voorgeschreven, dat verklaard ook de afwezige pijn denk ik.
Ik heb komende week pas een controle afspraak staan dus kan nog niet zeggen wat hij er van gaat vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pat1709:

@MM89 Die van mij zijn ook nog heel strak hoor, zijn net basketballen haha.
Uiteindelijke vorm komt met enkele maanden want zoals ze nu zijn zien ze er nog niet uit zoals ik gehoopt had dat ze zouden worden maar we hebben geduld.

Ik slik alle medicatie nog die mij is voorgeschreven, dat verklaard ook de afwezige pijn denk ik.
Ik heb komende week pas een controle afspraak staan dus kan nog niet zeggen wat hij er van gaat vinden.

Nee je kunt er nu qua vorm inderdaad nog niks van zeggen. En gelukkig maar, die van mij zitten zo ongeveer in m'n nek haha, maar dat zal met een paar weken wel anders zijn. Gisterenavond even met mn vriend een klein wandelingetje gemaakt en vanmiddag zelf, dat was wel even lekker, maar ging wel op heel langzaam tempo haha. Vanavond weer douchen, daar kijk ik echt enorm naar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat douchen was erg lekker, ik kon er geen genoeg van krijgen hihi.
Vanavond weer even een foto maken om te zien of er verschil is met voorgaande dagen al denk ik zelf van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 dagen PO alweer.
Eerst kon het niet snel genoeg gaan tot het zover was en nu vliegt de tijd voorbij :43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Ik volgde je verhaal omdat ik aanstaande dinsdag bij Nio geholpen word. Ben best wel nerveus.

Beetje stomme vraag misschien maar in welke hand ging jouw infuus?

ik vind die infuus prikken zo naar dat ik wat verdovingszalf op wil smeren :-)

Ik lees bij jou in elk geval enthousiasme en blijdschap dus dat geeft me wel beetje extra moed :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week po :57:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even een telefonisch consult gehad met Dr Nio omdat er onder de linker borst een bloeduitstorting tevoorschijn kwam.

Ik heb geen pijn aan de borst maar wilde het even checken voor de zekerheid.

Dr Nio vertelde dat het kwam doordat ze hebben moeten pielen met de prothese omdat in mijn linker borst een kastje zit voor mijn maagbandje en dat het daardoor zou kunnen komen.

Was niks om mij zorgen over te maken en kon aan de andere kant ook nog gebeuren.

Gelijk ook even gevraagd waarom de linker borst zoveel breder is als de rechter en dat komt ook door dat kastje en zodra ik wat meer ga afwisselen met op de zij slapen dit zal weg trekken.

 

Hij heeft mij weer gerust gesteld en we gaan weer verder met geduld hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was het weer foto tijd :43: we zijn nu 2 weken po.
Gaat erg goed met ze, geen pijn ook niet als ik lichte huishoudelijke dingen in huis doe gelukkig.
Foto`s van de littekens staan in mijn album.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op controle geweest bij Dr Nio in Amsterdam.

Een kleine 2,5 uur voor de heenreis (file etc) en net aan 5 minuten binnen geweest :huh:
Alles was goed en zag er heel erg mooi uit inclusief de littekens.

Met een kleine week zou ik weer naar de sauna mogen maar dat moet helaas nog even wachten ivm andere plannen die wij hebben.
Over 3 maanden weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe week nieuwe foto`s :)
Het gaat heel erg goed de laatste dagen weken en heb totaal geen pijn meer.
Ik ga langzamerhand ook steeds iets meer doen als is het nog geen zwaar werk.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister waren ze 4 weken PO :43: tijd voor nieuwe :01: foto`s.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.



En de littekens worden ook al heel mooi vind ik zelf.



Nog een paar dagen en dan gaan we maandelijks foto`s maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister middag even BH`s wezen passen met mijn dochter bij Hunkemoller om de maat te bepalen voor de grote uitverkoop van komende week in Eindhoven.

Ja ik weet dat het nog niet de uiteindelijke maat zal zijn maar ik wil nu vast iets moois en niet pas over een half jaar :wub:
Doordat ik nog steeds aan het afvallen ben heb ik nu 85E ipv 90E :43:ik ben helemaal happy hihi.
We zijn nu vanaf Juni bijna 7 kilo kwijt en we gaan nog even door want ik wil nog (als ik het haal) 8~10 kilo kwijt.

We komen er wel met kleine stapjes en het mooie is dat ik steeds leukere kleding aan kan waardoor alles nog mooier uitkomt en ik voel mij er ook een stuk beter door.

Met Tshirts ben ik van maat 46 naar 42 gegaan en ik schaam mij niet meer voor mijn lichaam.
Wat een setje nieuwe borsten al niet kan doen haha.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ondertussen is het nu 6 weken geleden sinds Dr Nio mij heeft voorzien van grotere borsten.
Afgelopen week weer een mijlpaal gehaald door onder de 75 Kilo uit te komen na maandenlang afvallen :43:
De volgende mijlpaal is 70 of lager maar dan kan even duren omdat ik niet te snel wil afvallen ivm het alom bekende jojo effect.

Vorige week even over geslagen met een 5 weken foto maar deze week weer een vers plaatje in het topic en meer in mijn album.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.



Ik ben er nog steeds trots op en eindelijk mag ik weer normale BH`s dragen wat wel erg fijn is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.