Ga naar inhoud

Pat1709 : 8 augustus 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Pat1709

Aanbevolen berichten

@Pat1709

 

Hoi meis,

 

Nou ik lees dat het even wat voeten in de aarde heeft gehad, maar je hebt een datum, super.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, dit topic kun je nu gewoon blijven gebruiken voor alle verdere updates, en ook dadelijk voor je verslag.

 

Nog maar een paar dagen meis,, lekker aftellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja gelukkig wel hihi.

Het zou eigenlijk binnen 2 of 3 weken zijn maar helaas was de plek al vergeven maar op dinsdag 8 Augustus had hij nog een plaatsje.

 

Nu gaat mijn dochter mee ipv mijn man.
Bedankt voor het aanpassen van de topic titel en het verplaatsen.

Vanmiddag belt hij nog even om het een en ander door te nemen want de factuur hebben we ook nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Pat1709:

Ja gelukkig wel hihi.

Het zou eigenlijk binnen 2 of 3 weken zijn maar helaas was de plek al vergeven maar op dinsdag 8 Augustus had hij nog een plaatsje.

 

Nu gaat mijn dochter mee ipv mijn man.
Bedankt voor het aanpassen van de topic titel en het verplaatsen.

Vanmiddag belt hij nog even om het een en ander door te nemen want de factuur hebben we ook nog niet.

Hi, ik heb net je verhaal gelezen en wat super voor je dat je al zo snel terrecht kan bij dr. Nio!!! Ik vond het zo raar om te lezen dat je 10-15 kilo moet afvallen van die andere dokter. Ik vind het al bizar knap dat je 65 kilo ben afgevallen! 

Ik zelf ben 25 juli geopereerd door dr. Nio! Van een kleine 75b naar de perfecte maat (cup weet ik nog niet)... Ik heb 500cc dual plane 85% gevuld en ik ben er zooo ontzettend blij mee! 

Ik weet zeker dat je ook heel blij gaat zijn. 700cc stond heel mooi in proportie met je lichaam! 

Spannend al zo snel! Maar alles moet goed komen :) Als je het interessant vind om meer te weten over de operatie en parkkliniek, kan je mijn verslagje lezen. Daarin heb ik geschreven hoe alles is verlopen 

Ik ben blij voor je dat je zo snel aan de beurt bent en hopen op mooie boobies!! 

Liefs, Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Faceland houd er andere maatstaven op na denken wij en gaan voor het zekere, ook vanwege de zeer goedkope prijs.
Als er daar wat verkeerd gaat of ze moeten extra mensen inschakelen gaat het van het al absurde lage bedrag af waardoor ze geen winst maken.

Nio is een ziekenhuis arts en misschien wat meer ervaring oid.

Wij weten het niet en maakt ook niet uit verder wij gaan rustig aftellen naar 8 Augustus al is dat makkelijker gezegd als gedaan hihi.

Ik ga je topic even doorlezen met het :01: verslag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat nog steeds erg jammer is dat Dr Nio zijn bel afspraken niet nakomt als je nog met extra vragen zit.
We zitten vandaag al voor de 3de keer te wachten op een belletje wat maar niet komt.
Nu kan het door de vakantie periode komen maar plan dan geen afspraak in.

Donderdag op consult geweest en ik zou vrijdag gebeld worden met eventuele data.

Vrijdag de gehele dag gewacht maar geen belletje niks.

Zaterdag middag een belletje van Dr Nio om 16:00 terwijl we op een verjaardag zitten.

Was geen probleem en hij zou zondag terug bellen, dat vond hij helemaal niet erg.
Zondag de gehele dag gewacht maar geen belletje niks.

Maandag de park kliniek gebeld en het OLVG maar Dr Nio was aan het opereren en we moesten afwachten.
Vanmiddag sta ik in de supermarkt om 16:30 want ja je moet toch eten, belt hij mij op.
Afgesproken dat hij rond 19:00 weer zou bellen om de vragen te beantwoorden en de betaling gegevens door te geven maar het is nu bijna 23:00 en weer niemand gehoord.

We hebben wel de bevestiging ontvangen voor 8 Augustus en de tijd etc maar verder nog helemaal niets.

Word er een klein beetje moedeloos van al is de bevestiging nu echt binnen gekomen vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pat1709 ja mijn consult bij faceland was ook geannuleerd paar uur voor de afspraak.  Reden: mijn BMI was 29 en ze opereren alleen met een BMI van max 28....  en heb dit ook van meerdere meiden gehoord. Denk dat je wel gelijk hebt, dat ze dat doen vanwege goedkopere prijsje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Nio heeft terug gebeld eindelijk en het kwam door extreme drukte en spoedgevallen tussendoor waardoor hij er niet aan toe kwam.

We waren niet de enige vertelde hij en 1000x excuses.

Ik ben dus niet om 16:00 aan de beurt voor de operatie maar dien er om 16:00 te zijn en dan om 17:30 de operatie en rond 21:30 naar huis.
Dat word een lange dag hihi.

Even voor de volledigheid ik krijg Eurosilicone Extra High Profile 811 rond Achter de spier.
700 cc diameter 13.4 cm projectie 7.1 cm

Dat was ik vergeten te vertellen volgens mij.

Nog 6 nachtjes slapen en dan is het zover :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Pat1709:

Dr Nio heeft terug gebeld eindelijk en het kwam door extreme drukte en spoedgevallen tussendoor waardoor hij er niet aan toe kwam.

We waren niet de enige vertelde hij en 1000x excuses.

Ik ben dus niet om 16:00 aan de beurt voor de operatie maar dien er om 16:00 te zijn en dan om 17:30 de operatie en rond 21:30 naar huis.
Dat word een lange dag hihi.

Even voor de volledigheid ik krijg Eurosilicone Extra High Profile 811 rond Achter de spier.
700 cc diameter 13.4 cm projectie 7.1 cm

Dat was ik vergeten te vertellen volgens mij.

Nog 6 nachtjes slapen en dan is het zover :55:

Die 700cc ziet er in je passessie heel mooi uit, denk ook dat het heel mooi gaat worden! Kan bijna niet anders bij Nio. Leuk dat we allebei op dezelfde dag Nio boobies krijgen:43:wordt wel een lange dag, zeker voor jou, maar zal snel genoeg voorbij zijn en dan hebben we allebei en mooi stel nieuwe borsten:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MM89 Heb jij dat ook hoe dichterbij het komt des te zenuwachtiger je word?

Het word nu echt spannend allemaal al heb ik wel het voordeel dat ik weet wat er ongeveer gaat komen qua pijn ivm de borstverkleining die ik al eens ondergaan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Pat1709:

@MM89 Heb jij dat ook hoe dichterbij het komt des te zenuwachtiger je word?

Het word nu echt spannend allemaal al heb ik wel het voordeel dat ik weet wat er ongeveer gaat komen qua pijn ivm de borstverkleining die ik al eens ondergaan heb.

Ja heel erg! Ben er ook, ondanks dat ik het super druk heb op m'n werk, continu mee bezig! Zeker sinds het telefoontje van gisteren met de tijd zijn de zenuwen flink toegenomen haha. Ja jij hebt al een beetje een idee. Hoe was je herstel toen? Ik ben nog nooit onder narcose geweest. Nou moet ik zeggen dat ik daar op zich niet echt zenuwachtig voor ben, vind het infuus prikken nog het meest naar haha. En ben zooo benieuwd naar het resultaat. Weet zeker dat Nio er wat moois van maakt, maar ben er toch ook wel een beetje zenuwachtig over! En ook het herstel, ik bereid me maar op het ergste voor, dan kan het alleen maar meevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstel toen viel op zich wel mee maar ook omdat er alleen wat was weggehaald en niks bij ingestopt was.
Dat scheelt denk ik aanzienlijk omdat er nu iets onnatuurlijks achter de spier word geplaatst denk ik dat het langer gaat duren het herstel.

De vorige keer was ik flink opgeknapt na 1 week en de 2de week kon ik alweer heel veel (maar niet alles).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pat1709

 

He meis,

 

Ik wil je voor morgen heel veel succes wensen, probeer het maar een beetje over je heen te laten komen ( makkelijk gezegd, weet ik hahaha) maar je bent in goede handen.

Lees inderdaad wel dat je een lange dag voor de boeg hebt.

 

Zou wel voor de zekerheid als je naar huis gaat vragen of je pijnstilling mee kunt krijgen om de nacht door te komen, voor het geval er morgenavond geen apotheek in de buurt open is.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pat1709, heel veel succes gewenst morgen. Dat gaan vast hele mooie boobs worden bij dr.Nio. Dat kan niet anders :35:. Ik hoop ook nog eens door hem geopereerd te worden. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose @Tassie1983 @Jaydee

 

Dankjewel allemaal gaat vast goed komen. 

En met een beetje geluk kan ik mijn eigen voeten niet meer zien als ik wakker word ipv dat mijn lege b cups op mijn armen liggen hihi. 

 

Ik zal vragen voor medicatie voor de nacht want uiteraard heb ik het geluk dat de apotheek dicht is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank dank :)
Alles is ingepakt en staat klaar inclusief het extra vragenlijstje voor Dr Boobs.

Morgen ochtend alleen nog even de cavia flat schoonmaken en dan is alles gedaan.
Heb er zin aan en dat zal weinig slapen worden vannacht hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou alles staat klaar en gepakt en we gaan zo onderweg richting Rotterdam.
Het was inderdaad een heeeeeeeele korte nacht qua slaap hihi.

Wish me luck en zodra ik in de gelegenheid ben zal ik iets van mij laten horen maar dat kan pas morgen worden aangezien we laat terug zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Pat1709:

Nou alles staat klaar en gepakt en we gaan zo onderweg richting Rotterdam.
Het was inderdaad een heeeeeeeele korte nacht qua slaap hihi.

Wish me luck en zodra ik in de gelegenheid ben zal ik iets van mij laten horen maar dat kan pas morgen worden aangezien we laat terug zijn.

 

Good luck en gaat allemaal goed komen hoor meis

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.