Ga naar inhoud

Pat1709 : 8 augustus 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Pat1709

Aanbevolen berichten

Gast Pat1709

Hoi allemaal,

 

Ik ben Patricia en wij (ik en mijn man) zijn ons aan het oriënteren voor een borstvergroting.
Veel lezen, lezen en nog eens lezen maar het eerste consult bij Faceland in Utrecht staat in de planning op 3 Juni bij Fien.

Ik zou het na onze vakantie willen laten doen omdat ik geen zin heb om met blauwe en beurse borsten rond te lopen op vakantie.

Ik ben 160cm en weeg +- 65 kilo nadat ik 10 jaar gelden hetzelfde gewicht ben afgevallen (ja je leest het goed 65 kilo er af!) kreeg ik een buikwand correctie en een borst verkleining want het was er allemaal niet mooier op geworden.
De buikwand is lekker strak en de borsten gingen van een slappe G naar een gemiddelde B en mooi vol en rond. Dag rugpijn en hallo mooie borsten hihi

Enkele maanden na de verkleining begon de boel weer langzaam te zakken helaas, niet veel maar toch waardoor ze nu niet meer mooi vol zijn en een klein beetje hangen.
Als ik op mijn rug lig is het ook erg plat en zie ik ze pas als ik mijn armen tegen mijn borsten aan druk.

Dit vind ik toch wel erg jammer en had ze graag weer mooi vol en rond gehad.
De chirurg van toen vertelde dat dit er bij hoorde maar dat hadden ze mij van te voren wel even mogen vertellen. Achteraf konden en wilden ze hier niets aan doen.

Nu zijn we aan het kijken om ze te laten vergroten naar een grote C of een kleine D en daar hebben we een consult voor opgevraagd zodat we kunnen gaan passen om te zien wat het mooist gaat staan en wat er aanbevolen word qua prothese.
Het liefst zou ik ook graag direct de rechter tepel willen laten corrigeren omdat deze pas na lang pielen naar buiten komt maar ik weet niet of dat een optie is bij Faceland.

Erg spannende tijd de komende weken maanden.
Vragen stel ze gerust hihi
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Pat1709

Heeft er iemand een leuke site waar goed de verschillen worden getoond met de verschillende soorten vergrotingen of maten?
Ik wil ze voller maar zie door de verschillende methodes de borsten niet meer.

Van te voren is het zo lastig inschatten wat ik mooi vind qua vorm :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Pat1709

Vandaag eerste consult bij Fien in Utrecht van Faceland.
Ik ben volgens mij als eerste aan de beurt om 10 uur dus weinig uitloop met wachttijd.

Heb niet veel geslapen vannacht want ik dacht aan van alles wat ik niet moest vergeten te vragen.
Spannnende dag :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pat1709

Even een berichtje over hoe het is gegaan.
We mogen waarschijnlijk niet bij Faceland terecht omdat er ooit sporen van reuma zijn aangetroffen in het bloed maar we wachten nog op de uitslag van de anesthesist of deze het wel of niet wil doen ivm de narcose.

Vervolgens is de BMI iets te hoog waardoor we een kleine 10~15 kilo moeten afvallen maar dat zat toch al in de planning en dat wisten we eigenlijk ook wel.

Dus de komende 2 tot 3 maanden flink aan de bak met afvallen en dan hopen we tegen die tijd een uitslag te hebben van de anesthesist en anders moeten we een afspraak maken in het ziekenhuis voor een bv wat ook weer een flinke extra kostenpost met zich meebrengt.

Als er iemand nog tips heeft over het hebben van reuma (sporen in het bloed) en een bv horen we het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh moet je serieus 10-15 kilo afvallen terwijl je met 1.60 maar 65 kilo weegt? Lijkt me raar hoor! Zou nog meer gesprekken inplannen bij andere artsen om te oriënteren weet niet of dat normaal is :P sowieso altijd fijn om even te kijken bij welke arts je het meeste op je gemak voelt er zijn er genoeg waar de prijs goed te doen is:) succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pat1709

Het gewicht was iets hoger als dat ik dacht helaas aangezien ik mijzelf al een half jaar niet had gewogen. 

Noem het mijzelf voor de gek houden :(

 

We gaan ook na onze vakantie een consult inplannen bij dr straten bij kliniek heyendael. 

Eens kijken hoe hun denken over de sporen van reuma in het bloed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pat1709

Vanmorgen een update gekregen van Faceland.
Ze gaan mij helaas niet opereren omdat er ooit sporen van reuma in het bloed zijn aangetroffen.

"Ik heb inderdaad navraag gedaan bij de anesthesist hierover. Hij heeft aangegeven dat het te risicovol is om je in een kliniek te gaan opereren. Dus bij Faceland kan je helaas geen operatie ondergaan."

Meer klinieken die zoiets hanteren? Anders heeft het weinig zin om meer consulten te gaan plannen namelijk.
Online kunnen we er vrij weinig over vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pat1709

 

He meis, dat is even een tegenvaller, maar er zijn helaas meerdere klinieken die dit hanteren, en het risico niet nemen.

Alleen is dit per kliniek verschillend, dus er is op voorhand niet te zeggen welke kliniek gaat helpen.

 

Bijv via DG hoef je ook niet te gaan, want die opereren ook niet,en ik heb vaak gehoord en gelezen dat de consulente zegt, geen probleem, en de arts op het laatste moment alsnog de operatie cancelled.

 

Dr. Straten durf ik niet met zekerheid te zeggen of hij jou zou opereren, maar wellicht kun je dat navragen.

 

Pc's waar je wel naar toe zou kunnen gaan zijn Dr. van Selms of Dr. Nio in het OLVG, aangezien dit een ziekenhuis is, hebben ze daar natuurlijk meer te maken met "risico gevallen" en zijn ze altijd beter voorbereid,mocht er zich een probleem voordoen.

Hier heb je wel een verwijskaart nodig.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Desert-Rose

Dankjewel voor de informatie.
We hebben ondertussen ook een afspraak gemaakt bij onze pc Dr Kroese in Rijnstate (23-6) om te bekijken wat er gedaan kan worden aan de hangende B cup want er was beloofd een aantal jaren geleden dat ze vol zouden blijven en dat was na een week al niet meer zo.

Het is vrij laat dat we hier mee terug gaan maar niet geprobeerd is altijd mis geschoten :)
Mocht daar niets uitkomen kunnen we altijd nog verder kijken naar Dr Nio of Dr van Selms.

ps: wat is DG? een zoek opdracht levert 0 resultaten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou deze ochtend gaan we naar de pc die destijds de borst verkleining heeft uitgevoerd.

Zal ons benieuwen wat ze gaat zeggen als ze het ziet.
We houden jullie op de hoogte en mocht het niks worden dan plannen we gelijk bij Dr Boobs (Nio) een consult in :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals we eigenlijk al hadden verwacht kunnen ze er niets aan doen, het is de zwaartekracht die zijn werk heeft gedaan.

Het enige wat ze konden doen was door middel van een prothese de borsten weer op vullen à € 4800
Wij gaan een verwijsbrief aanvragen bij de huisarts en een consult inplannen bij Dr Nio na onze vakantie.
Ritje naar Noord Holland is goedkoper als het hier in Rijnstate te laten uitvoeren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach we weten ondertussen beter qua prijzen, snap alleen niet dat het zoveel verschilt per ziekenhuis.
We zijn ondertussen aan het zoeken op de site van OLVG maar kunnen nog niet echt vinden hoe we een consult inplannen of bellen we naar het algemene nummer?

Aanstaande donderdag vertrekken we naar Zuid Frankrijk lekker 2 weekjes in de zon niksen en een beetje zwemmen in de zee.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, het staat allemaal nog niet zo handig op de site,maar je moet zoeken op SLAZ, omdat ze zijn gefuseerd met OLVG, maar wel het oude tel nummer hebben gehouden,maar ik plak de link ff hier

 

https://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/afdeling/plastische-chirurgie

 

oh en die 9 weken die erbij staat klopt over het algemeen niet

 

Lekker toch, inderdaad ff helemaal niks,dat heb je soms ook gewoon nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijsbrief is doorgestuurd en morgen ga ik even bellen om een datum af te spreken voor een consult bij Dr Nio.

Helaas was de mevrouw aan de telefoon niet zo vriendelijk aangezien ik vroeg hoe ik de verwijsbrief bij hun kon krijgen. Dat weet ik niet aangezien ik nooit in het OLVG kom maar ik kreeg direct een snauw dat het automatisch gaat via de huisarts.

Leuke binnenkomer maar hopen dat ik morgen wel een vriendelijk persoon aan de telefoon krijg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pat1709

 

Nou die mag dan wel eens een cursus vriendelijkheid krijgen, ppff,jij zal toch de enige niet zijn die niet weet hoe het werkt, en idd maar hopen dat als je morgen belt dat je een vriendelijker persoon aan de telefoon krijgt, maar wat goed dat de verwijskaart is doorgestuurd, gaat nu allemaal gebeuren, consult etc, spannend meis.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Vandaag is het consult bij Dr. Boobs (Nio)

 

We hebben er zin aan maar nog heel eventjes wachten tot vanmiddag 15:30
Alles wat we willen bespreken staat genoteerd en is geprint net als een aantal voorbeelden hoe ik ze graag zou willen hebben.
Ik hoop dat er ook een pas moment is waar we foto`s van kunnen maken.

Spannend weer :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen horen we de bv datum en dat is met 2 a 3 weken. 

Zal straks even uitgebreid reageren met foto's.

 

:wub::127::tatice_04::43:

Ik ben blij hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nu even een verslag typen met wat extra gegevens.
Vandaag was het dan zover en gingen we op weg naar het OLVG om een consult te hebben bij Dr Boobs (Nio).

We waren ruim op tijd aanwezig (30 minuten te vroeg) voor het consult van 15:30 maar het liep helaas een minuut of 20 uit werd ons verteld aan de balie.
Het werd uiteindelijk 35 minuten later vanwege een patiënt die tussendoor nog even geholpen diende te worden.

Nadat we eenmaal aan de beurt waren kwamen de standaard vragen van Nio aan ons en na die beantwoord te hebben wilde hij graag weten wat mijn wens was.
Hier was ik op voorbereid en overlegde een A4tje met foto`s van borsten welke ik ontzettend mooi vind en graag zelf ook wilde hebben.

Hier was hij erg blij mee en hij ging gelijk aan de slag met uitleggen, voelen, duwen etc. om de voor en nadelen te bespreken van bepaalde toepassingen en maten.
Dat was erg vreemd om iemand anders aan mijn borsten te laten voelen maar het was niet vervelend.

Bij het type borsten wat ik graag wilde hebben vertelde hij wel direct dat er ongeveer 600CC bij zou moeten komen om ze weer mooi vol, rond en met een goed volume te krijgen en het liefst nog iets meer.

Ik heb 600CC en 700CC gepast (700CC had Nio`s voorkeur) vanwege de extra mogelijkheden tot het verkrijgen van het gewenste volume en vulling.
Het nadeel hiervan is dat het kastje van het maagbandje (zit tussen de borsten in) een stukje onder de borst komt te liggen en er een kleine kans is mocht er ooit weer vloeistof bij moeten de dokter misschien in de prothese prikt. Dr Nio ging proberen de protheses hierachter te krijgen en dat moest volgens hem wel lukken maar we moeten alert blijven en het blijven herhalen bij de dokter mocht er vloeistof bij gespoten moeten worden.

We (ik) hebben uiteindelijk gekozen voor 700CC en die gaat Dr Nio plaatsen achter de spier omdat het nogal een gewicht is en dat voorkomt het snellere zakken als deze voor de spier geplaatst zou worden.
700CC is net even wat mooier qua vulling en aangezien ik nog een paar kilo ga afvallen komt 700CC het mooist uit.

Het word dan een 700CC Eurosilicone achter de spier.

Het passen voelde goed en niet te groot waar ik in het begin bang voor was maar ik kom van een hangende F naar 80B en ga nu weer naar een 90D/E (volgens Nio).

Na de pas sessie vroegen we wanneer er eventueel een mogelijkheid was tot opereren en dat kon al heel snel gelukkig.

Binnen 2 à 3 weken ben ik aan de beurt :43:Morgen belt hij mij op voor de exacte datum.
Operatie is wel in de Parkklinbiek te Rotterdam maar daar zijn we sneller als in Amsterdam dus dat maakt ons niet zoveel uit.

Morgen weten we de exacte datum of het de 11de of de 18de word van Augustus :57:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou er heeft nog niemand gebeld dus zo ongeduldig als ik was heb ik zelf naar de Parkkliniek gebeld maar die vertelde mij dat hij of een assistent zou bellen.

En het wachten duurt al zo lang voor een datum :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer hoor Dr Nio of zijn assistent heeft niet gebeld gister terwijl dat wel zou gebeuren.

Zelf nog maar eens gebeld naar Amsterdam en daar was niemand aanwezig, ook gebeld naar Rotterdam maar daar was ook niemand aanwezig volgens de persoon aan de telefoon.

 

Beetje vreemd allemaal mij donderdag beloven dat ik vrijdag door hem gebeld zou worden en dan vervolgens niet bellen voor een operatie datum.


Ik ben best wel teleurgesteld :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

1x raden wie er vandaag belde :43:

Helaas kan het niet over 2 of 3 weken op een vrijdag maar het word nu 8 augustus! 

 

Dr Nio was het helemaal vergeten dus belde hij vandaag. 

Omdat hij vrij ongelegen belde belt hij vandaag ja op zondag nog even terug met de tijd etc en om nog wat vragen te beantwoorden :127:

 

Ik ben weer blij en nog blijer dat het over 9 dagen al kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.