Ga naar inhoud

Double bubble (dubbele plooi) meteen na de operatie!


nadbvlover

Aanbevolen berichten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum en ik weet niet zo goed wat ik moet doen ik hoop dat jullie
mij kunnen helpen.
Ik ben nu 9 weken PO en ben geopeereerd door p. grabietz van diana gabriels. 
ik had hier voor een cup B alleen en ik had een beetje verschil zitten in mijn borsten waardoor ik
heb gekozen voor links 425 cc en rechts 400 dualplane. op consult zei gabrietz dat ik voor
de spier kon doen omdat ik genoeg borstweefsel had (hij raad dit iedereen aan
die een beetje borsten van zichzelf heeft lees ik hier op het forum en dat zei
hij ook tegen een vriendin van mij) ik zei dat ik liever dual plane wilde omdat dat natuurlijker is, minder 
snel hangt en minder kans heb op kapselvorming. hij vond dit geen probleem en ik vroeg aan hem of 
hij dit mij afraadde waarop hij nee antwoorde, dus ik koos voor dual plane ronde prothese.
ik was zelf heel bang voor de operatie maar verder ging alles goed.. toen ik wakker werd vond ik ze meteen
al klein.. maar ik kon natuurlijk nog niks bepalen want je huid moet nog rekken.. na 2 weken
had ik een na controle en hebben ze de pleisters afgehaald ik had volgens de consulente onder
zwelling en dit zou weg trekken verder voelde ik mij zo ontevreden over mijn borsten..(het is een cup D geworden) ik vond ze eigenlijk
veelste klein voor mijn lichaam 1.65 cm 65 KG. in die 6 weken was ik zo erg bezig met ontevreden zijn over
de grootte dat ik niet aandacht heb gegeven aan de donkere lijnen die in me borsten zaten (dubbele plooi)
ik dacht dit trekt wel weg en je herstelperiode is 6 weken en dan is het weg.. toen het na 6 weken nog steeds niet weg
was ging ik op na controle. de consulente keek er naar en zei meteen dat ik opnieuw geopreerd moest worden en dat 
het een double bubble was.
ik was helemaal overstuur en begon te huilen.. ik vroeg of het vergoed werd ze zei dat ze
ervoor zou zorgen dat alles vergoed werd en maakte meteen de volgende dag
een afspraak met grabietz. ik vroeg meteen of ik ook gelijk groter mocht aangezien ik opnieuw geopereerd moest worden waarop
ze ja antwoorde. De volgende dag ben ik een eind gaan reizen want grabietz zat toen in een andere kliniek van DG.
ik was erg ontevreden over het gesprek met grabietz.. hij
toonde geen empathie en stelde me niet gerust. het eerste waar hij aan dacht was een borstlift maar ik heb en had geen hangende 
borsten maar een double bubble hij wou het misschien nog 
voor de spier plaatsen maar we kwamen er samen niet uit. de volgende dag belde ik de consulente en vertelde ik hoe
het gesprek was gegaan ze stelde een second opinion voor met dr schellekens. de schellekns zei dat ik sterke plooi
had en dat dit er nog in kan vallen.. en zo niet
dat hij de de onderplooi zou opensnijden en strak trekken. volgens deze dokter moest ik eerst wachten en een borstband dragen in de nacht
volgens hem kan het een half jaar tot jaar duren tot het weg is.. ik wil best even wachten maar een jaar wachten tot het er normaal uitziet
ik denk eerlijk gezged dat dit niet vanzelf weggaat.. de zomer komt er aan en in bikini zie je het wel en bloot al helemaal. 
ik ben nu dubbel niet tevreden...ik vroeg ook meteen hoeveel het zou kosten als ik naast het strak trekken groter wou waarop ze zei 2000 euro! ik had eerst gedacht dat ze me protheses moesten verplaatsen of iets waardoor er meteen een grotere in kon en nu moet ik 2000 extra betalen... en een grotere litteken. ik dacht
misschien is die double bubble geluk op ongeluk en kan ik meteen groter..en alleen de siliconen hoefde te betalen
maar dit is ongeluk op ongeluk.. en ik heb een beetje het gevoel dat de afspraak met dr schellekens voorbesproken was dat ze dit hebben besproken waardoor het makkenlijk opgelost kon worden (hij wou de onderplooi operatie ook onder lokale verdoving doen). De consulente heeft mij eigenlijk iets toegezegd wat ze niet waar kon maken ik had niet verwacht dat ik niks hoefde te betalen maar 2000 is bijna het bedrag opnieuw dat heb ik op dit moment niet.. dus ze heeft me blij gemaakt
met een dooie mus.. misschien om mij gerust te stellen op het moment maar het zit me erg dwars! het strak trekken van me plooi lijkt me ook
niet zo fijn want dan gaan me tepels scheef staan omdat in de ene borst meer double bubble zit dan de andere! help wat moet ik doen heeft iemand
hier ervaring mee? hoe verhelpen ze dit meestal? ik hoor zoveel verschillende verhalen.. helpt de borstband? gaat dit vanzelf weg of houden ze me aan het lijntje met een lul verhaal? is dit een inschattingsfout geweest van grabietz? heeft hij dit verkeerd geplaatsd? want hij heeft me niet verteld dat ik veel kans had op dit... dat moet een chirurg kunnnen inschatten toch ?moet ik aangeven dat ze me grotere maat hebben beloofd? 
ik weet het allemaal niet meer... ik wil niet een grotere litteken en misschien scheve tepels en alsnog ontevreden zijn over de grootte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een ongeluk! Ik kan je helaas niet helpen, want ik heb er de ballen verstand van... Er zitten zeker wel meiden op het forum die je een nuttig antwoord kunnen geven! Sterkte en ik hoop dat er een oplossing voor je komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, bettynoboop said:

Jeetje, wat een ongeluk! Ik kan je helaas niet helpen, want ik heb er de ballen verstand van... Er zitten zeker wel meiden op het forum die je een nuttig antwoord kunnen geven! Sterkte en ik hoop dat er een oplossing voor je komt!

 

ik hoop ook dat een oplossing komt bedankt voor je reactie! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal meid, ik leef echt met je mee. Ik ben geen arts, maar ik denk dat je een punt hebt! Is het een idee naar nog een andere arts te gaan voor een soort thirth opinion. Ik weet nog dat ik aan dr Nio vooraf vroeg wat de kans op een double bouble was en hij verzekerde mij dat dat aan de arts lag en hij garandeerde dat niet zou gebeuren bij mij. Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Linda37 said:

Wat een verhaal meid, ik leef echt met je mee. Ik ben geen arts, maar ik denk dat je een punt hebt! Is het een idee naar nog een andere arts te gaan voor een soort thirth opinion. Ik weet nog dat ik aan dr Nio vooraf vroeg wat de kans op een double bouble was en hij verzekerde mij dat dat aan de arts lag en hij garandeerde dat niet zou gebeuren bij mij. Heel veel sterkte!

ja ik wou eigenlijk de praktijk bellen en nog een second opinion aanvragen.. maar ik ben bang dat alles voor besproken word en dat ze kiezen voor het goedkoopste en de makkenlijkste optie! ik denk eerlijk dat ze verplaatsd moeten worden maar ik ben zelf geen arts en dan is het lastig om tegen 2 chirurgen in te gaan... DG en de chirurgen zeggen dat het niet komt door de chirurg maar dat willen ze niet toegeven :/  in iedergeval bedankt voor je reactie!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat je idd niet verder gaat komen bij DG die denken namelijk alleen aan de centen en niet aan de klanten. Vooral als je al de andere verhalen leest over ze.

 

 Miss kan @best_boobie je wat advies geven? Ik heb hier zelf geen ervaring mee.  Vind het erg rot voor je en hoop dat ze toch met een oplossing komen xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ayaa said:

Ik ben bang dat je idd niet verder gaat komen bij DG die denken namelijk alleen aan de centen en niet aan de klanten. Vooral als je al de andere verhalen leest over ze.

 

 Miss kan @best_boobie je wat advies geven? Ik heb hier zelf geen ervaring mee.  Vind het erg rot voor je en hoop dat ze toch met een oplossing komen xxx 

bedankt voor je reactie! ik denk idd dat dit lastig word bij DG maar ze hebben me wel iets beloofd .. en ik wil hier ook achteraan gaan.. want ik wil niet dat me plooi word strak getrokken.. :( ik denk eerlijk gezegd als ik een beetje lees over double bubble dat gabrietz mijn spier niet goed heeft gerekt want ik had bijna geen pijn na me operatie(alleen aan me hechting) en ik heb dual plane of prothese verkeerd heeft geplaatsd. k hoop dat idd @best_boobie misschien advies kan geven !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nadbvlover:

ja ik wou eigenlijk de praktijk bellen en nog een second opinion aanvragen.. maar ik ben bang dat alles voor besproken word en dat ze kiezen voor het goedkoopste en de makkenlijkste optie! ik denk eerlijk dat ze verplaatsd moeten worden maar ik ben zelf geen arts en dan is het lastig om tegen 2 chirurgen in te gaan... DG en de chirurgen zeggen dat het niet komt door de chirurg maar dat willen ze niet toegeven :/  in iedergeval bedankt voor je reactie!x

Ik heb hier ergens op het forum wel eens een verhaal gelezen dat iemand naar een heel andere kliniek was geweest (volgens mij velthuis) voor second opinion en dat die chirurg idd aangaf dat het niet goed was. Ik zou aanraden voor een second opnion naar totaal andere kliniek te gaan. Dan sta je denk ik stuk sterker

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi hoi

Ik zie dat ik getagd ben :)

Ik heb even je verhaal gelezen en gekeken naar je foto's, maar ik zou niet te gauw in de stress schieten.. Het zou idd kunnen dat dit blijft en dat je opnieuw geopereerd moet worden, maar je ziet ook vaak (mits de prothesen juist geplaatst zijn) dat het toch nog bijtrekt.. Ik zou die borstband proberen te dragen, omdat dit het proces toch wel kan versnellen, ook nu nog. MEt 6 weken zijn je borsten namelijk niet klaar, dat is pas zo met een jaar po :) 
Ik vind het antwoord van Schellekens dus helemaal niet zo stom

Een verdere opinie binnen de kliniek zou ik je afraden, heeft geen enkel nut,alles staat in jouw dossier en iedere arts kan dat lezen. Ook wat geadviseerd is door Diana, wat betreft prijs enz.

Probeer het tot 3 maanden po de tijd te geven, ik weet dat de zomer eraan komt en dat dat dus lastig is, maar ik heb in die 5 jaar vaak gezien dat er toch nog een hoop kan veranderen.

Zou het niet naar tevredenheid zijn met 3 maanden, dan zou ik zeggen: ga eens naar Nio. Hij kan dit, mijns inziens, het beste beoordelen. Hij kan dan ook aangeven wat hij denkt dat de beste oplossing is. Ik zou daarna pas aangeven wat schellekens en gabrietz gezegd hebben, om even heel helder te hebben wat Nio precies denkt in eerste instantie.

Daarmee zou je dan weer terug kunnen gaan naar de kliniek van DG.. Maar die 4 weken zou ik toch even goed die band gaan dragen, ook overdag..

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, best_boobie said:

HOi hoi

Ik zie dat ik getagd ben :)

Ik heb even je verhaal gelezen en gekeken naar je foto's, maar ik zou niet te gauw in de stress schieten.. Het zou idd kunnen dat dit blijft en dat je opnieuw geopereerd moet worden, maar je ziet ook vaak (mits de prothesen juist geplaatst zijn) dat het toch nog bijtrekt.. Ik zou die borstband proberen te dragen, omdat dit het proces toch wel kan versnellen, ook nu nog. MEt 6 weken zijn je borsten namelijk niet klaar, dat is pas zo met een jaar po :) 
Ik vind het antwoord van Schellekens dus helemaal niet zo stom

Een verdere opinie binnen de kliniek zou ik je afraden, heeft geen enkel nut,alles staat in jouw dossier en iedere arts kan dat lezen. Ook wat geadviseerd is door Diana, wat betreft prijs enz.

Probeer het tot 3 maanden po de tijd te geven, ik weet dat de zomer eraan komt en dat dat dus lastig is, maar ik heb in die 5 jaar vaak gezien dat er toch nog een hoop kan veranderen.

Zou het niet naar tevredenheid zijn met 3 maanden, dan zou ik zeggen: ga eens naar Nio. Hij kan dit, mijns inziens, het beste beoordelen. Hij kan dan ook aangeven wat hij denkt dat de beste oplossing is. Ik zou daarna pas aangeven wat schellekens en gabrietz gezegd hebben, om even heel helder te hebben wat Nio precies denkt in eerste instantie.

Daarmee zou je dan weer terug kunnen gaan naar de kliniek van DG.. Maar die 4 weken zou ik toch even goed die band gaan dragen, ook overdag..

xxx BB

Bedankt voor je reactie! Ja het vervelende is dat ik veel verschillende dingen lees op het forum.. de een zegt double bubble gaat niet vanzelf weg en laat je niet wegpraten en de ander zegt weer je moet wachten.. bij de linker kan ik nog geloven dat het wegzakt maar bij de rechter hangt me huid echt over de prothese heen... ik ga idd eerst even wachten en anders op consult bij dr nio want ik hoor alleen maar goede dingen over hem. Ik hoop dat het goed komt ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei nadbvlover:

Bedankt voor je reactie! Ja het vervelende is dat ik veel verschillende dingen lees op het forum.. de een zegt double bubble gaat niet vanzelf weg en laat je niet wegpraten en de ander zegt weer je moet wachten.. bij de linker kan ik nog geloven dat het wegzakt maar bij de rechter hangt me huid echt over de prothese heen... ik ga idd eerst even wachten en anders op consult bij dr nio want ik hoor alleen maar goede dingen over hem. Ik hoop dat het goed komt ! Xx

Klopt, daar worden ook veel dingen over gezegd, maar zoals ik al zei: het ligt eraan hoe je prothesen geplaatst zijn.

Een echte duidelijke double bubble, gaat sowieso niet vanzelf weg, maar zo ziet het er bij jou niet uit.. Het is gewoon zo dat het in verschillende gradaties bestaat.
Bij jou ziet het uit als een oude borstplooi. (rechts in ieder geval, links is beetje lastig te beoordelen op deze foto)
Afhankelijk van je borstbreedte en de stand van je tepel tov je borstplooi voor de operatie, zal de borstplooi 'verlaagd' moeten worden, om de tepel op het dikste stuk van de prothese geplaatst te krijgen. Er zit echter al een borstplooi in je lichaam en die moet er langzaam uit trekken, door de zwaartekracht.

Vandaar dat ik aangeef even te wachten om zeker te weten of het wel of niet wegtrekt :) 

 

xxx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, best_boobie said:

Klopt, daar worden ook veel dingen over gezegd, maar zoals ik al zei: het ligt eraan hoe je prothesen geplaatst zijn.

Een echte duidelijke double bubble, gaat sowieso niet vanzelf weg, maar zo ziet het er bij jou niet uit.. Het is gewoon zo dat het in verschillende gradaties bestaat.
Bij jou ziet het uit als een oude borstplooi. (rechts in ieder geval, links is beetje lastig te beoordelen op deze foto)
Afhankelijk van je borstbreedte en de stand van je tepel tov je borstplooi voor de operatie, zal de borstplooi 'verlaagd' moeten worden, om de tepel op het dikste stuk van de prothese geplaatst te krijgen. Er zit echter al een borstplooi in je lichaam en die moet er langzaam uit trekken, door de zwaartekracht.

Vandaar dat ik aangeef even te wachten om zeker te weten of het wel of niet wegtrekt :) 

 

xxx
 

Oke top ik ga nog even wachten! Ja de fotos zijn niet heel duidelijk omdat ik niet een hele foto durfde te plaatsen van me boobs. Dit is de rechterkant (deze was voor me boobs iets groter dan de linkerkant)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
1 uur geleden zei bella_princessa:

@nadbvlover is het double bubble effect inmiddels verdwenen? Ik heb vandaag met Gabrietz gesproken en hy gaf aan dat die kans er ook is by my... over 2 weken word ik geopereerd. ben zo bang 

Was benieuwd wat het was en even meegelezen. Maar als de pc al zegt tegen je dat je er kans op hebt zou ik persoonlijk niet geopereerd willen worden. Snap dat je het eng vind.

misschien nog langs iemand anders? Kijken wat die zegt? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei bella_princessa:

@nadbvlover is het double bubble effect inmiddels verdwenen? Ik heb vandaag met Gabrietz gesproken en hy gaf aan dat die kans er ook is by my... over 2 weken word ik geopereerd. ben zo bang 

 

@bella_princessa

Er kunnen altijd complicatie optreden, maar waar baseert Dr.Gabrietz het op dat er bij jouw ook kans is op double bubble .

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hooi! Wat een vervelend verhaal :( ik ben zelf 1.65 en weeg 70 kilo. Bij mij is ook gezegd dat ik een grote kans heb op een double bubble effect met alleen een borstvergroting. Bij mij werd dus ook een tepellift aangeraden om dat effect te voorkomen. Ik heb wel licht tubulaire borsten en mijn tepel zit iets lager. Ik weet niet hoe dit bij jou zit. Dat je misschien veel eigen weefsel had van jezelf etc. Want ik had dat wel. Heb van mezelf een c/d cup. Misschien zou (teveel) eigen weefsel ook een oorzaak kunnen zijn? Dat je eigen weefsel zegmaar over de prothese heen valt. Maar kan ik niet met zekerheid zeggen.

Ik zou inderdaad langs een andere arts gaan. Ik ga ook voor een 2nd opinion naar dr. de Blecourt in het vlietland ziekenhuis. Misschien is voor jou een ziekenhuis ook een optie (wat ik denk; eerlijk advies).

 

Ik wens je veel sterkte en succes! Het komt vast goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 19-6-2017 at 6:51 PM, bella_princessa said:

@nadbvlover is het double bubble effect inmiddels verdwenen? Ik heb vandaag met Gabrietz gesproken en hy gaf aan dat die kans er ook is by my... over 2 weken word ik geopereerd. ben zo bang 

Wauw sorry ik zie je bericht nu pas! Kreeg geen melding op mijn mail...  gabrietz heeft mij nooit wat verteld over een double bubble.. op na controle deed hij ook alsof er niks aan de hand was en zei hij dat hij het kon liften, hij was ook erg beledigd toen ik zei dat dit niet normaal was

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Jo123 said:

Hooi! Wat een vervelend verhaal :( ik ben zelf 1.65 en weeg 70 kilo. Bij mij is ook gezegd dat ik een grote kans heb op een double bubble effect met alleen een borstvergroting. Bij mij werd dus ook een tepellift aangeraden om dat effect te voorkomen. Ik heb wel licht tubulaire borsten en mijn tepel zit iets lager. Ik weet niet hoe dit bij jou zit. Dat je misschien veel eigen weefsel had van jezelf etc. Want ik had dat wel. Heb van mezelf een c/d cup. Misschien zou (teveel) eigen weefsel ook een oorzaak kunnen zijn? Dat je eigen weefsel zegmaar over de prothese heen valt. Maar kan ik niet met zekerheid zeggen.

Ik zou inderdaad langs een andere arts gaan. Ik ga ook voor een 2nd opinion naar dr. de Blecourt in het vlietland ziekenhuis. Misschien is voor jou een ziekenhuis ook een optie (wat ik denk; eerlijk advies).

 

Ik wens je veel sterkte en succes! Het komt vast goed.

Hi ik had zelf een cupmaat b dus Teveel eigen weefsel is het denk ik niet want ik heb vriendinnen die ook c/ d zelfs cupmaat e hadden die een bv hebben gedaan en bij hun ziet alles er goed uit.ik heb 1 tepel die wat lager ligt maar dat komt omdat mijn ene borst wat groter was (die ene die meer double bubble heb dan de ander) en meer hing dan de andere borst, voor de rest zitten mijn tepels goed alleen die double bubble zit er nog steeds. Soms als k er naar en de soms lijkt het minder maar dat is het niet! ik denk eerder dat ze het met meer cc hadden moetn opvullen. Niet perse omdat ik ze groter wil want ik ben niet meer zo ontevreden over de grootte zoals in het begin maar omdat ik denk dat die gleuf dan gevuld zou zijn. Ik wil graag bij dr nio een second opinion aanvragen maar ik twijfel of ik het via het ziekenhuis moet doen( maar dan geven ze geen prijs voor het consult dus moet dan afwachten op misschien een hele hoge rekening) of parkliniek even bellen want daar kost een consult 50 euro bij nr nio. Ik moet er echt achter aan gaan want dr schellekens wilt als het niet minder is geworden mijn plooi strak trekken maar dan krijg ik scheve tepels en dat wil ik niet! Als ik jou was zou ik idd meteen even kijken voor een second opinion! Dan kan je kijken wat iemand anders zegt voordat je geopereerd word dan ga je met wat meer zekerheid de operatie in want misschien is een tepellift wel helemaal niet nodig... misschien ook wel.. lastig allemaal! In iedergeval bedankt voor je reactie! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.