Ga naar inhoud

Double bubble


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Inmiddels ben ik bijna 3 weken po en de pijn e.d. zijn me allemaal reuze meegevallen. Tijdens mijn consult gaf dr Nio al aan dat ik in het begin last zal krijgen van een double bubble maar met geduld zou dit naar verloop van tijd weg trekken. Ik heb het bij beide borsten maar bij de ene lijkt het inderdaad al een stuk minder te worden door bh laag te dragen maar mijn andere borst vind ik echt lelijk hangen en met een hele scherpe plooi waarvan ik me echt afvraag of dit echt wel weg gaat met geduld? En wat als het niet weg gaat?? Ik draag nu bijna een week dag en nacht een borstband in de hoop dat dit zal helpen. Ik heb met dr Nio afgesproken dat ik hem iedere week op de hoogte houdt met foto's. 

Ik merk dat ik door het twijfelen erg onzeker wordt :( en op zoek ben naar ervaringen van meiden die hetzelfde hebben/hadden. 

 

Liefs xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@misagi

 

He meis,

 

Ik snap dat je je zorgen maakt maar het kan soms echt een hele lange tijd (soms  een aantal maanden) duren eer een double bubble  helemaal is weggetrokken, en 3 weken po is nog maar zo kort, dat je er nu nog heel weinig van kunt zeggen.

 

Ik snap dat je nu doordat de ene borst sneller geneest dan de ander nog meer het verschil gaat zien, maar het heeft echt tijd nodig, er is altijd 1 borst die eigenwijs is.

Inderdaad bh bandjes los dragen en de borstband, meer kun je momenteel niet doen.

 

Het is wel fijn dat je zo'n korte lijn qua communicatie hebt met Nio, zo kan hij ook steeds goed meekijken, en bespreek met hem ook steeds goed jouw onzekerheid.

 

Het enige wat je verder nu moet hebben is heel veel geduld ( helaas) 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik snap heel goed dat dit onzeker maakt. Ik lees graag met je mee want ook ik ga een door Nio gecreeerde double bubble krijgen heeft hij gezegd. Vind dat een heel spannend iets, omdat het de eerste tijd echt afwachten is. Ik leef dus met je mee, ga ervan uit dat Nio een hoger plan heeft en dat het goed komt. Sterkte iig voor nu! XE

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei KoKo:

Mag ik vragen waardoor dit komt? Ben gewoon benieuwd kwam toevallig in je topic. 

Ik weet er niet veel vanaf maar heb wel meiden gezien hier waar het compleet is weg getrokken. 

Het komt door de breedte/grootte van het implantaat, in combinatie met het eigen weefsel.

De borstplooi moet verlaagd worden om de tepel op het dikste stuk van de prothese geplaatst te krijgen, en omdat er al een borstplooi was, en die al jaaaaren in die vouw lag, heeft die wat tijd nodig om eruit te trekken.

 

Dat is eigenlijk in het kort hoe het in elkaar zit :)

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose ik weet inderdaad dat er geduld voor nodig is dat had hij van te voren ook gezegd maar ondanks dat maakt het me toch onzeker dat ik bij mijn ene borst vooruitgang zie en de andere borst de double bubble juist erger lijkt te worden :(

 

Ja dat is zeker fijn, daar ben ik ook erg blij mee. Ik hoop maar dat ik snel (al is het maar een beetje) vooruitgang zie.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.