Ga naar inhoud

Lilylinthout : 19 mei 2017 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, 

Mijn naam is Lily, 20 jaar oud en afkomstig van de stille Kempen.

Vandaag over exact 1 week is het zover, mijn bv!

Ik ben de jongste van 4 dochters, en ben jammer genoeg als enige niet gezegend met een mooie volle boezem. 

Ik laat mijn bv doen in de Welness Kliniek te Genk door dr. Damen. Heel aardige man, gaf voldoende uitleg en was ook heel rustig. 

Nu heb ik natuurlijk nog wel enkele vragen waar ik mee zit. Zo lees ik regelmatig dat je 2 tot 3 weken niet mag/kan werken. Ik heb een administratieve job, en zit dus de hele dag aan mijn bureau. Het zwaarste wat ik moet tillen is mijn nietjesmachine :). Zou het dan nog zolang duren voor ik weer aan de slag kan? Ik heb 1 week velof genomen na de operatie, maar was daarna gewoon van plan om te gaan werken.. 

 

Ik hoop op snel wat tips en uitleg, alvast bedankt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lilylinthout

 

He meis, oh spannend, nog maar een weekje.

 

Een administratieve baan gaat over het algemeen wel lukken, maar het ligt er ook bijv aan of je met de auto naar je werk zou moeten, want dat word de eerste 2 weken echt zeker afgeraden.

Daarbij is het ook wel zo, dat je de eerste periode na je bv nog moe kunt zijn, en je weet niet hoe het met de pijn gaat , dus als het je zou lukken om in ieder geval 2 weken verlof te nemen, of thuis te gaan werken zou ik je dat wel aanbevelen.

 

Ik ga gelijk even je titel aanpassen en je topic verhuizen naar een andere catergorie, hier kun je dan verder alle updates, vragen en je verslag neerzetten.

 

Nu lekker af tellen en de laatste voorbereidingen gaan doen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we zijn 1,5 dag na de operatie. Ik had vooraf gezegd dat het voor de spier was, maar is dus degelijk achter de spier. Haha. 

Gisteren tot vanmiddag heel ziek geweest, wat van de narcose en ook van de Tramadol (soort morfine) die in mijn aanbevolen pijnmedicatie zat.. Overgeven terwijl al je spieren pijndoen is zeker geen pretje. Ben nog steeds super blij en trots dat ik het eindelijk gedaan heb! Ondanks de pijn, geen moment spijt. Eetlust is er ook nog niet echt maar vooral het slapen lukt echt niet. Ik krijg na een tijdje krampen net onder mijn schouderbladen.. Alsook mijn bovenste buikspieren zijn gewoon stuk haha. Iemand tips over hoe ik het slapen wat comfortabeler kan maken? Probeer het nu met een pittekussen achter mijn rug te steken. Hierbij ook een foto van het verband. Over 11 dagen kan ik ze eindelijk zien!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach lieverd wat naar dat je je zo rot hebt gevoeld :( Ben zelf ook na 1 dag overgegaan op alleen paracetamol omdat ik van de rest van de medicatie zo misselijk werd. Hoop dat je vannacht wat hebt kunnen slapen! Ik heb astma dus ben het wel gewend om zo nu en dan rechtop te slapen maar gebruik de zoekfunctie van het forum eens en zoek op ' kussenfort ' Kan mij heugen dat iemand hier ooit wat over gepost heeft, schenen een hoop meiden wat aan gehad te hebben. Zijn ze volledig achter de spier geplaatst of dual plane? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 21-5-2017 om 07:04 zei Paprika:

Ach lieverd wat naar dat je je zo rot hebt gevoeld :( Ben zelf ook na 1 dag overgegaan op alleen paracetamol omdat ik van de rest van de medicatie zo misselijk werd. Hoop dat je vannacht wat hebt kunnen slapen! Ik heb astma dus ben het wel gewend om zo nu en dan rechtop te slapen maar gebruik de zoekfunctie van het forum eens en zoek op ' kussenfort ' Kan mij heugen dat iemand hier ooit wat over gepost heeft, schenen een hoop meiden wat aan gehad te hebben. Zijn ze volledig achter de spier geplaatst of dual plane? 

Hej hej

 

nu alweer een maand PO. Ze zijn volledig achter de spier geplaatst, ben er super blij mee! Littekens zijn ook echt heel miniem en trekken al mooi licht. Na die eerste paar dagen ging het al een pak beter! Over precies 10 dagen mag die sportbh uit en eindelijk leuke bhtjes en bikini's aan! Kijk zo uit naar de zomer! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.