Ga naar inhoud

3D scan, hoe realistisch?


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

korte vraag: mijn operatie staat 29 juni gepland, bij Bergman Clinics. De 3d scan van Crisalix die gemaakt is tijdens het eerste consult is zooo mooi en ik kijk er echt elke dag naar (dual plane, rond, 295cc). Maar nu vraag ik me af, hoe realistisch is zo'n scan in vergelijking met het eindresultaat? Heeft iemand foto's van zo'n scan in vergelijking met hun nieuwe borsten? die zou ik heel graag bekijken :)  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 11-5-2017 om 20:54 zei juni17:

Hi allemaal,

 

korte vraag: mijn operatie staat 29 juni gepland, bij Bergman Clinics. De 3d scan van Crisalix die gemaakt is tijdens het eerste consult is zooo mooi en ik kijk er echt elke dag naar (dual plane, rond, 295cc). Maar nu vraag ik me af, hoe realistisch is zo'n scan in vergelijking met het eindresultaat? Heeft iemand foto's van zo'n scan in vergelijking met hun nieuwe borsten? die zou ik heel graag bekijken :)  xx

Hey!

 

ik denk dat het wel erg realistisch is. In mijn album heb ik een 3D scan. Uiteindelijk heb ik toch voor een maatje kleinere implantaten gekozen , maar dan nog geeft het een goed beeld vind ik. Ik zal je toevoegen aan m'n album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jacoline:

Hey!

 

ik denk dat het wel erg realistisch is. In mijn album heb ik een 3D scan. Uiteindelijk heb ik toch voor een maatje kleinere implantaten gekozen , maar dan nog geeft het een goed beeld vind ik. Ik zal je toevoegen aan m'n album :)

Ik ben heel benieuwd! Ik had ook die 3D gemaakt van Crisalix, die staat ook in mijn album. Ook mijn voorsituatie. Ik ben al geholpen afgelopen vrijdag, maar mag nog 2 weken mijn verbandje eromheen houden :mellow:

Heb je de 3D zelf gemaakt @juni17 of bij de kliniek?

@Jacoline zou ik ook in je album mogen kijken?!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Jacoline

Zou ik ook in je album mogen kijken? Ik twijfel zelf nog heel hard met de maat maar heb wel nog 3 weekjes tijd om te beslissen. Ik twijfel tussen 255cc en 275cc motiva achter de borstspier. Welk implantaat en hoeveel cc heb jij? 

Ben ontzettend benieuwd om eens een 3D met realiteit te vergelijken! Ik heb immers ook een 3D laten maken en daarop ziet 300cc er ook nog heel mooi uit, maar wil geen borsten die te fake lijken naar mijn mening, heb daar een beetje schrik voor...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei LienV:

@Jacoline

Zou ik ook in je album mogen kijken? Ik twijfel zelf nog heel hard met de maat maar heb wel nog 3 weekjes tijd om te beslissen. Ik twijfel tussen 255cc en 275cc motiva achter de borstspier. Welk implantaat en hoeveel cc heb jij? 

Ben ontzettend benieuwd om eens een 3D met realiteit te vergelijken! Ik heb immers ook een 3D laten maken en daarop ziet 300cc er ook nog heel mooi uit, maar wil geen borsten die te fake lijken naar mijn mening, heb daar een beetje schrik voor...

 

Ik heb Polytech high profile 315cc dual plane geplaatst. De computer simulatie is met moderate profile 320cc, maar dat scheelde geloof ik een halve centimeter in de breedte en hoogte dus bijna niks. Zie mijn album ;) Toen ik pas was geopereerd vond ik ze nep lijken omdat ze hoog zaten en groot leken doordat alles was opgezwollen, nu ze al wat zijn gezakt en de zwelling weg is vind ik ze perfect!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei LienV:

@Jacoline

Zou ik ook in je album mogen kijken? Ik twijfel zelf nog heel hard met de maat maar heb wel nog 3 weekjes tijd om te beslissen. Ik twijfel tussen 255cc en 275cc motiva achter de borstspier. Welk implantaat en hoeveel cc heb jij? 

Ben ontzettend benieuwd om eens een 3D met realiteit te vergelijken! Ik heb immers ook een 3D laten maken en daarop ziet 300cc er ook nog heel mooi uit, maar wil geen borsten die te fake lijken naar mijn mening, heb daar een beetje schrik voor...

 

 

Ik kan je alleen maar aanraden om de grootste te nemen. ik twijfelde ook tussen 255 en 275 en ik ben heel blij dat ik de 275 heb genomen. heb zelfs eigenlijk wel spijt dat ik zelfs niet voor 295 ben gegaan. Verschil is minimaal dus vandaar dat vaak wordt gezegd ga voor de grootste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei LienV:

@Jacoline

Zou ik ook in je album mogen kijken? Ik twijfel zelf nog heel hard met de maat maar heb wel nog 3 weekjes tijd om te beslissen. Ik twijfel tussen 255cc en 275cc motiva achter de borstspier. Welk implantaat en hoeveel cc heb jij? 

Ben ontzettend benieuwd om eens een 3D met realiteit te vergelijken! Ik heb immers ook een 3D laten maken en daarop ziet 300cc er ook nog heel mooi uit, maar wil geen borsten die te fake lijken naar mijn mening, heb daar een beetje schrik voor...

 

Hi  Lien, ik heb gisteren mijn consult gehad bij dr van Selms Jacob van goyen kliniek. Ik heb ook een 3D scan gehad en ik kwam uit op 255cc ik vond 310 te groot op het eerste gezicht. Alleen nu ik lees over 275 cc begin ik toch te twijfelen of die maat niet iets is...  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jacoline

Op 4-6-2017 om 09:09 zei Jacoline:Hey!

 

ik denk dat het wel erg realistisch is. In mijn album heb ik een 3D scan. Uiteindelijk heb ik toch voor een maatje kleinere implantaten gekozen , maar dan nog geeft het een goed beeld vind ik. Ik zal je toevoegen aan m'n album :)

 Hi jacoline, ik ben bij Jacob van goyen op consult geweest bij dr van selms.. ik kwam uit op 255 cc, ik vond 300 te groot. Maar nu twijfel ik of 275 niet beter is en ik 255 toch te klein zal vinden.. 

wat is jouw ervaring en hoeveel cc heb je zelf uiteindelijk gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sjamilla:

@Jacoline

 Hi jacoline, ik ben bij Jacob van goyen op consult geweest bij dr van selms.. ik kwam uit op 255 cc, ik vond 300 te groot. Maar nu twijfel ik of 275 niet beter is en ik 255 toch te klein zal vinden.. 

wat is jouw ervaring en hoeveel cc heb je zelf uiteindelijk gekozen?

Ik zou dan denk ik toch voor 275 gaan, je raakt snel aan je borsten gewend en omdat bij mij na een week de zwelling afnam werden ze dus 'kleiner'. Maar kijk vooral naar jezelf, aantal cc kun je niet met anderen vergelijken, iedereen heeft een andere bouw, dat maakt het ook zo lastig. Plan voor je eigen gemoedsrust anders nog een afspraak in, de arts heeft er echt de beste kijk op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jacoline

Bedankt hoor! Ziet er heel mooi uit en inderdaad wel een realistische schatting. 

 

@Jacoline @Ellen125

Ik heb hier al wel vaker gelezen dat als je tussen zo weinig verschil in cc twijfelt, je beter gewoon de grootste neemt. 300cc vind ik net iets te groot voor mij maar 250cc vind ik prachtig dus die 275cc zal wel goed zijn. Uiteindelijk heb ik ook nog gelezen dat doordat het achter de spier wordt geplaatst, het nog wel wat kleiner uitvalt.

 

@Sjamilla

Bij mij hetzelfde ongeveer! Ik heb 3D van 250 en 300 en 300 vind ik net iets te veel maar die 275 is nu dus wat moeilijker in te schatten, maar ik ga toch voor de 275cc gaan denk ik :rolleyes:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

Hoi! Ik vindt dat t zijprofiel niet erg realistisch oogt. Dat ziet er een stuk natuurlijker uit en daarbij zijn mijn borsten na bv in t echt niet zo ver uit elkaar uit op de 3D scan te zien is. Klein plusje voor moi haha. Wat spannend ik ben twee weken po door Koopmann bij bergman. Door wie wordt je geopereerd? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.