Ga naar inhoud

Mandy31 : 5 mei 2017 : Dr. Jansen : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Ik ben mandy 32 jaar en moeder van 3 kids 12,3 en 9 mnd.

Gister ben ik na 17 jaar nadenken eindelijk borstvergroting gehad. Bij mediconsult geopereerd door dhr jansen in kliniek amstelveen.

Ik ben 1.73 gister ochtend nog 62 kilo en heb 375cc ronde protese van mentor gekregen. Vannacht zittend geslapen vooral onder me oksel veel last van spieren heb dual plane gekregen. Vandaag nog geen morfine genomen. Vind t uit te houden. Ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen

Ik.ben afgelopen vrijdag geopereerd sinds gister in me rechter borst soort van schokken als ik me arm beweeg en daarna brandt t heel erg.. soms echt t gevoel alsof ik in diepvries wil zitten..

Gister tijdens douche deed me linkerborst ook raar soort spiertrekking aan de binnenkant had t nrt ook nog x. 

Ik slik geen pijnstillers meer maar zou ik dat wel moeten om goed die spieren te ontspannen. Voor de rest doe ik eigelijk nog weinig alleen slapen tv kijken boek lezen.

Ik hoor graag jullie ervaringen. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mandy, gefeliciteerd met je tweeling! ;) 

 

Heb je ze dual plane geplaatst gekregen? Wat je voelt zijn waarschijnlijk spierkrampingen (en het branden is misschien verzuring). Dit kan geen kwaad mits je gewoon rustig aan doet. Het voelt vervelend maar met de tijd ebt het weg. Het hoort er helaas allemaal bij... als je meer een stekende pijn voelt of als een schaafwond kunnen dit ook zenuwen zijn die aan het herstellen zijn. Ik zou je adviseren om wel te beginnen met je medicatie. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie

Idd dual plane gekregen. Ja soms schrik je van dingen die je voelt en niet verwacht. Maar ik neem dan in ieder geval wel me pijnstillers miss kan ik me dan ook wat beter bewegen.. 

Duurt t echt 6 wk voordat je pijn vrij bent?? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mandy31

 

Hoi hoi 

 

Gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Wat je voelt hoort allemaal bij het herstel, dat je de spier iets voelt bewegen komt doordat de prothese gedeeltelijk erachter is geplaatst en die spier is een beetje aan het tegensputteren, maar dat gevoel gaat steeds minder worden.

Lijkt een beetje een soort trilling wat je kunt voelen.

 

Aan de binnenkant van de borsten zijn open wonden gemaakt, en dit geeft een branderig gevoel, als die wonden gaan herstellen word dat ook minder, dus geen zorgen maken.

 

Inderdaad goed op tijd je rust nemen, maar ook af en toe kleine stukjes door je huis heen lopen,en in beweging blijven.

Als de pijn te erg word kun je paracetamol nemen.

De eerste 3 tot 5 dagen is de pijn het ergste, daarna moet het langzaamaan af gaan nemen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Mandy31:

Thanks voor je reactie

Idd dual plane gekregen. Ja soms schrik je van dingen die je voelt en niet verwacht. Maar ik neem dan in ieder geval wel me pijnstillers miss kan ik me dan ook wat beter bewegen.. 

Duurt t echt 6 wk voordat je pijn vrij bent?? 

 

 

Wanneer je pijn vrij bent verschilt per persoon, en ook afhankelijk wat je onder "pijn vrij" verstaat. Bij mij was het de eerste week echt heel erg pijnlijk, de tweede week was al beter en nu pas de derde week begin ik een beetje mijn dingetjes op te pakken. Soms pijn, maar wel dragelijk nu.

 

Even door de zure appel heen! Zijn je boobs mooi geworden? :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijn is inderdaad groot woord meer onzeker en niet wetend wat er gebeurd of t goed gaat..

Ja zijn heel mooi geworden eindelijk borsten zeg maar..

Ik had 75b en nu 395cc rond laten plaatsen.. ben der zo blij mee na 17jaar nadenken twijfelen eindelijk gedaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Mandy31:

Pijn is inderdaad groot woord meer onzeker en niet wetend wat er gebeurd of t goed gaat..

Ja zijn heel mooi geworden eindelijk borsten zeg maar..

Ik had 75b en nu 395cc rond laten plaatsen.. ben der zo blij mee na 17jaar nadenken twijfelen eindelijk gedaan...

 

Jaja, die onzekerheid en twijfel, en je voelt allerlei dingetjes in je lichaam, pijntjes, krampjes, steekjes, en je wil altijd het beste dus daar word je heel onzeker van. Het hoort er allemaal bij meis! Accepteer dat je lichaam bezig is met herstellen, geef het goed zijn rust, genoeg drinken, gezond eten, goed slapen en meer kun je niet doen. Erover stressen werkt alleen averechts ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 11-5-2017 om 10:13 zei Mandy31:

Daar heb je helemaal gelijk in.. nee ik doe rustig aan en ga het asnvaarden. Volgende wk hechtingen eruit dan rustig aan opbouwen.. 

Hi Mandy, ik wordt in oktober geopereerd bij dr Jansen met 325cc na 2 kids. Kun je je huidige cup inschatten? Ik ben zo bang dat het groot wordt. Groetjes Ilse 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.