Ga naar inhoud

Rond, wel de goede keuze?!


Aanbevolen berichten

Hoi, ik zit nu een tijdje allerlei verhalen te lezen over ronde en anatomische prothesen. Ik heb zelf mijn operatie eind juni, voor rond 295 cc (dual plane). Ik wil absoluut geen 'ronde ballen' op mijn lichaam. Ik ben slank gebouwd. De pc raadde mij rond aan, omdat dit een mooi decolleté zou geven en geschikt was voor mijn lichaam. Naar alle verhalen zit ik toch heeeel erg te twijfelen over de keuze. Heeft iemand ervaring (of misschien foto's) van ronde prothesen? Ik vertrouwde op de pc, maar nu slaan de twijfels toch toe. Misschien toch anatomisch...?? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rond is niet perse dat je ballen krijgt. Met anatomisch kun je ook ballen krijgen. Het voordeel van dual plane is dat de bovenkant onder de spier valt en hierdoor de overgang al subtieler is. Wat voor maten heb je? Lengte, gewicht, bh, postuur? Dat heeft allemaal invloed op hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien. 

 

Edit: je gaf al aan slank te zijn. Heb je brede schouders of een brede borstkas? Of juist heel smal? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Visje7:

Rond is niet perse dat je ballen krijgt. Met anatomisch kun je ook ballen krijgen. Het voordeel van dual plane is dat de bovenkant onder de spier valt en hierdoor de overgang al subtieler is. Wat voor maten heb je? Lengte, gewicht, bh, postuur? Dat heeft allemaal invloed op hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien. 

 

Edit: je gaf al aan slank te zijn. Heb je brede schouders of een brede borstkas? Of juist heel smal? 

 

Xx

Ik heb nu een kleine 75A. Ben ongeveer 63/64 kg en vrij lang (1.80/1.81). Ik heb geen brede schouders, ook niet extreem smal. Ik heb een fijn gesprek gehad met de pc tijdens het consult, maar ik heb na het lezen op het forum toch nog veel vragen gekregen. Heb jij rond of anatomisch, als ik mag vragen? :-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Lois95:

Ik heb ook ronde prothese maar zijn echt geen ronde tieten. Bij mij is de bovenkant ook wat platter dus zoals een natuurlijke borst eruit ziet. 

Xx

Hoi Lois, daar ben ik heel blij mee!! :) Hoeveel cc heb jij? En wat zijn je maten verder? heb je evt foto's van je eindresultaat? Heel vragen sorry!! Maar de keuze voelt zo twijfelachtig, na het lezen van zoveel verhalen haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei juni17:

Ik heb nu een kleine 75A. Ben ongeveer 63/64 kg en vrij lang (1.80/1.81). Ik heb geen brede schouders, ook niet extreem smal. Ik heb een fijn gesprek gehad met de pc tijdens het consult, maar ik heb na het lezen op het forum toch nog veel vragen gekregen. Heb jij rond of anatomisch, als ik mag vragen? :-) xxx

 

Ik ben geen pc maar ik denk dat met jouw lengte/gewicht en het aantal cc wat je krijgt het geen super grote bollen worden. Maar nogmaals: ik ben geen pc! Maar als hij zegt dat het bij je gaat passen denk ik dat je daar wel op kunt vertrouwen.

 

Had je bij hem duidelijk aangegeven dat je geen neppe bollen wilt?

 

Ik heb zelf anatomisch gekregen. Ik wilde in eerste instantie rond, omdat ik juist dat beetje volume bovenop wel zou willen, maar mijn tepels stonden naar beneden. Als ik dan rond kreeg wijzen ze nog steeds naar beneden en met anatomisch komt het volume meer onderin waardoor de tepels omhoog moeten komen. Nouja daar had ie wel een punt dus zodoende heb ik anatomisch gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei juni17:

Hoi Lois, daar ben ik heel blij mee!! :) Hoeveel cc heb jij? En wat zijn je maten verder? heb je evt foto's van je eindresultaat? Heel vragen sorry!! Maar de keuze voelt zo twijfelachtig, na het lezen van zoveel verhalen haha xx

Ik heb 450 cc ik draag nu sportbh 80D. Maar ik ben vandaag pas 3 weken po dus nog niet echt fotos van een eindresultaat. Hahah ja ik ken de twijfels ik ging vooral een week voor de operatie overal aan twijfelen. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kan je zien dat het zeker geen ronde ballen zijn Hahah ik wil juist nog wat meer volume boven in.  

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Lois95:

Ik heb 450 cc ik draag nu sportbh 80D. Maar ik ben vandaag pas 3 weken po dus nog niet echt fotos van een eindresultaat. Hahah ja ik ken de twijfels ik ging vooral een week voor de operatie overal aan twijfelen. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kan je zien dat het zeker geen ronde ballen zijn Hahah ik wil juist nog wat meer volume boven in.  

Xxx

Ziet er heel mooi uit!! Fijn om te zien dat jij die lijnen helemaal niet hebt, waar ik zo bang voor ben. Jaa ik moet nog 1,5 maand, maar de twijfels zijn al volop... Waarschijnlijk omdat ik pas sinds gisteren officieel een datum heb hahah xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei juni17:

Ziet er heel mooi uit!! Fijn om te zien dat jij die lijnen helemaal niet hebt, waar ik zo bang voor ben. Jaa ik moet nog 1,5 maand, maar de twijfels zijn al volop... Waarschijnlijk omdat ik pas sinds gisteren officieel een datum heb hahah xx

Dankje! Ik zou nog een afspraak plannen met je pc en goed aangeven wat je wel en niet wilt en dan misschien nog een keer passen. En schrijf je vragen nu op want als je daar zit vergeet je misschien weer de helft omdat je zenuwachtig bent hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lois95, zou ik ook in jouw album mogen kijken? Ik heb nl ook 80 breedte en dat zie je maar weinig voorbij komen.... Ik twijfel nog een beetje tussen 355 en 375cc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei bettynoboop:

Hoi @Lois95, zou ik ook in jouw album mogen kijken? Ik heb nl ook 80 breedte en dat zie je maar weinig voorbij komen.... Ik twijfel nog een beetje tussen 355 en 375cc...

Heey ja ik zal je toevoegen. Ik zie het ook bijna bij niemand voorkomen hihi allemaal smalle dames hier op het forum :P

ik zou als ik jouw was voor 375 gaan die 20cc zie je bijna niet maar dan ben je toch voor je gevoel voor het grootste gegaan xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Lois95:

Heey ja ik zal je toevoegen. Ik zie het ook bijna bij niemand voorkomen hihi allemaal smalle dames hier op het forum :P

ik zou als ik jouw was voor 375 gaan die 20cc zie je bijna niet maar dan ben je toch voor je gevoel voor het grootste gegaan xxx

Ja, ik begin ook weer te twijfelen als ik hier zo zit te lezen, en echt veel scheelt het niet.... Ik wil ze niet  te groot omdat ik heel veel sport, maar te klein is het ook niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lois95 Bedankt voor het toevoegen! Die van jou zien er ook al super natuurlijk uit zeg! Ook echt niet te groot met die 450cc! Je zal wel mega trots zijn! @juni17 succes met je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei bettynoboop:

Ja, ik begin ook weer te twijfelen als ik hier zo zit te lezen, en echt veel scheelt het niet.... Ik wil ze niet  te groot omdat ik heel veel sport, maar te klein is het ook niet :D

Maar door die 20 cc zal het niet te groot worden hoor denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei bettynoboop:

@Lois95 Bedankt voor het toevoegen! Die van jou zien er ook al super natuurlijk uit zeg! Ook echt niet te groot met die 450cc! Je zal wel mega trots zijn! @juni17 succes met je keuze!!

Hahah nou ik zou ze zelf groter willen. Daarom zeg ik ook tegen jou ga voor die 20 cc extra want achteraf wil je groter HAha.Toen ik ging passen zag het er ook groter uit. Ik wacht een jaartje af om te kijken of ik dan tevreden ben en anders ga ik voor een prothese wissel en ga ik nog groter hihi:blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Lois95:

Heey ja ik zal je toevoegen. Ik zie het ook bijna bij niemand voorkomen hihi allemaal smalle dames hier op het forum :P

ik zou als ik jouw was voor 375 gaan die 20cc zie je bijna niet maar dan ben je toch voor je gevoel voor het grootste gegaan xxx

Hoi lois,

zou je mij misschien ook toe willen voegen.

ik zat met precies dezelfde vraag.

heb namelijk over 3 weken mijn operatie en krijg rond maar ik twijfel.

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei daffie:

Hoi lois,

zou je mij misschien ook toe willen voegen.

ik zat met precies dezelfde vraag.

heb namelijk over 3 weken mijn operatie en krijg rond maar ik twijfel.

alvast bedankt!

Ja ik ga je toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei x-roxiie-x:

@Lois95 mag ik ook misschien meekijken? Om dezelfde reden wat bettynoboop zegt weinig meiden hier met omvang 80 :lol: ben benieuwd hoe 450cc bij jou staat.  Wat voor maat had je hiervoor? (Sorry als je dit al hebt gezegd, ik lees net pas mee) 

Hahaha ja we zijn in de minderheid met onze omvang. Ik ga je toevoegen. Ik ben wel pas 3 weken po he dus mijn borsten zullen nog wel wat veranderen. Ik had een 80a

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de dames die twijfelen...

Ik ben 1.70 , 58kg en heb 425 cc ronde protheses.
Mijn album staat openbaar , dus jullie kunnen er zo in kijken als je wilt.
Ik kom uit op een G-cup , maar het oogt kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lois95 @bettynoboop @x-roxiie-xHier ook 80 breedte :P 

 

Had van chirurg advies 500cc gekregen maar door de grote resultaten van andere dames hier met minder aantal cc's ben ik zo aan het twijfelen geweest of ik niet toch voor 450cc zou gaan. Was écht bang dat het te breed zou zijn.
Ben erg blij dat ik toch geluisterd heb en voor 500cc ben gegaan.
In het begin heb je wel echt die rondingen op je borstkas staan maar dat is door de zwelling en de spier die ineens een prothese onder z'n hoede heeft gekregen.
Dit gaat langzaam aan afnemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.