Recommended Posts

@Apsara,   ik heb je verhaal gelezen en je foto's gezien.    Het is niet makkelijk om een beslissing te nemen. Prothese laten weghalen of toch weer een beetje laten vullen, met een natuurlijke look.   Jij voelt je er goed bij of verlang je naar een beetje vulling ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Anni-Lore ik voel mij er enorm goed bij, dit past goed bij mijn postuur. Zou nooit meer iets laten plaatsen, mits het een medische reden heeft. ik heb voor de 1e periode 2 medium push up bh's gekocht en 1 gewone.....guess what? Ik draag het liefst de gewone, die lift het precies voldoende. De push-up vind ik ook mooi maar is eigenlijk niet nodig.

Half juli ga ik naar Milaan, dan is de boel hopelijk redelijk gesetteld en dan mag ik los op nieuwe lingerie van mijzelf :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil ze er ook gewoon het liefst uit hebben.

10 juli heb ik een consult en 24 juli is de operatiedatum.

Misschien laat ik ze nog een beetje opvullen dmv lipovulling, maar liever geen prothesen meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Teddybeer het kapsel is bij mij niet verwijderd omdat dit heel dun is. De pc vond het niet nodig, en aangezien ik geen lekkende protheses had, vond ik het zelf ook niet nodig. 

Daarnaast is het voor zover ik heb begrepen qua herstel ook langer als het kapsel verwijderd wordt en zijn drains dan ook nodig.

Doordat het kapsel niet verwiderd is, kan het wel zo zijn dat er wat vocht in mjjn borst zit, maar dat geeft dan wellicht iets meer volume...aldus de pc.

Op internet kon ik niet echt iets vinden over het wel/niet verwijderen van het kapsel bij explantatie van niet lekkende protheses. Dus ben ik afgegaan op mijn gevoel en het advies van de pc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Teddybeer Het gaat prima! Geen seconde spijt, doe alles weer qua sport, dus in mijn geval hardlopen, fietsen en krachttraining. Draag weer gewone bh's en niet eens perse push-up bh's. Vind gewone bh's denk ik nog mooier :-)

Ben je er al uit voor jezelf ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden