Ga naar inhoud

explantatie borstprothese


Gast Anni-Lore

Aanbevolen berichten

Gast Anni-Lore

Hallo meisjes,   Ik ben hier nieuw en stel mij even voor.  Ik ben een 60-jarige jongedame met borstprothesen.  Ik kom uit België.

In 1999 had ik een borstvergroting.  Nu wil ik mijn prothesen laten verwijderen omdat de vorm niet meer mooi is en ik vind dat mijn borsten te groot zijn.  18 jaar terug was is fijner van bouw dan nu en mijn borsten zijn zelf wat groter geworden.

Heeft iemand ervaring met het laten verwijderen en ben je tevreden zonder prothesen (?)

Ik zou het eerst willen bekijken hoe het wordt en als het echt niet mooi is laat ik ze lichtjes bijwerken.  Maar eigenlijk zou ik geen prothesen meer willen.

Heeft iemand ervaring met een chirurg uit België.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Anni-Lore,

 

Ik heb afgelopen maandag mijn implantaten laten verwijderen. Niet omdat ik er last van had, maar omdat ik gewoon weer "naturel" wil zijn. Ook ik vond ze niet mooi meer en niet meer bij mij passen.

Ik heb mijn implantaten ruim 10 jaar gehad, mcGhan anatomic 225cc (tussen de spier geplaatst) en het ziet er nu al mooi uit. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anni-Lore

dag Apsara, zo voelt het precies voor mij ook aan.  Ik heb het gehad.  Ik was heel tevreden met mijn BV maar nu vind ik het allemaal te bol staan en het oogt onnatuurlijk.   Wat eerst niet zo was.   Bedankt om het te vertellen. Mag ik je leeftijd vragen ?    
Bij een eerste vraag bij een PC kon hij bevestigen dat hij niet zal moeten liften als de protheses er uit zijn.  Was ik blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anni-Lore,

Ik ben onlangs 47 geworden, weeg 52/53 kilo, ook bij mij was een lift niet nodig. De ingreep zelf valt heel erg mee, vandaag alweer gewerkt en dat had zelfs woensdag al gekund denk ik achteraf. Ik ben van een c naar een a cup gegaan, maar dat kan natuurlijk nog veranderen, want het is nog zo kort geleden....Wat ook heel fijn is, het voelt weer warm, zacht en eigen ipv koud en stug.

 

Op realself.com kan je heel veel ervaringen en foto's vinden, ik heb daar zelf ook gepost.

 

Succes met je beslissing en mocht je nog vragen hebben, let me know !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-5-2017 om 19:02 zei Anni-Lore:

Hallo meisjes,   Ik ben hier nieuw en stel mij even voor.  Ik ben een 60-jarige jongedame met borstprothesen.  Ik kom uit België.

In 1999 had ik een borstvergroting.  Nu wil ik mijn prothesen laten verwijderen omdat de vorm niet meer mooi is en ik vind dat mijn borsten te groot zijn.  18 jaar terug was is fijner van bouw dan nu en mijn borsten zijn zelf wat groter geworden.

Heeft iemand ervaring met het laten verwijderen en ben je tevreden zonder prothesen (?)

Ik zou het eerst willen bekijken hoe het wordt en als het echt niet mooi is laat ik ze lichtjes bijwerken.  Maar eigenlijk zou ik geen prothesen meer willen.

Heeft iemand ervaring met een chirurg uit België.

Hallo Anni-Lore

Ik denk dat ik ook t.z.t voor deze keuze ga kiezen,maar ik heb nu nog geen klachten na 13 jaar.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anni-Lore

dag Ank,   Bij mij zitten ze er al lang in.  De prothese krijgt toch een andere vorm.
Geniet jij er nog maar van, van je mooie borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

 

ik ben ook erg aan het twijfdlen om mijn protheses te laten verwijderen. Heb ze pas 3 jaar maar het voelt niet meer goed en vind ze ook iets te groot en te nep ogen..

ben alleen heel erg bang voor het resultaat als ze eenmaal verwijderd zijn. 

 

@Apsara waar heb jij je protheses laten verwijderen? En mag ik vragen wat je er voor hebt betaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Teddybeer sorry voor mijn late reactie. Was al een paar dagen niet op het forum geweest.

ik heb mijn implantaten laten verwideren in de Jan van Goyenkliniek, door dezelfde arts als die ze geplaatst heeft, kosten 1500,--. 

Het is nu precies 2 weken gelden en geen seconde spijt !

Het oude litteken is gebruikt en valt keurig in de borstplooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@apsara thanks voor je reactie. Jij hebt geen borstlift gehad toch? 

Ziet het er ongeveer zo uit als voor de operatie of hangt het wel meer? 

Ben zo benieuwd hoe het er dan uit ziet na een explantie. 

Snap dat het bij iedereen anders is maar op internet lees ik eigenlijk alleenmaar horrorverhalen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miranda1974 Ik heb zelf mijn implantaten 2,5 weken geleden laten verwijderen. Ik heb ook een kort verslag en foto's geplaatst hier op het forum. Ben erg tevreden over het resultaat en totaal geen spijt. Ook ik heb een paar jaar getwijfeld om deze stap te zetten en het was ook best eng om uiteindelijk te doen.

 

Je kan in ieder geval mijn foto's bekijken en wellicht ook een een kijkje nemen op realself.com, breast implant removal. Zelf heb ik daar veel aan gehad, misschien kan je hier wat foto's vinden van iemand met een vergelijkbare situatie ? Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo wordt....maar dan heb je wel een idee.

 

Iedereen is natuurlijk anders en het resultaat is denk ik oa. afhankelijk van hoe groot jouw protheses zijn en hoeveel eigen borstweefsel je hebt. Jouw pc kan je daar vast goed over informeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aspara Dank je wel voor je reactie. Ik heb dus geen flauw idee meer hoeveel cc er in is gegaan. Kan nooit heel veel zijn geweest. Ik ben toen van aa naar b gegaan. Ik was toen enorm tenger en die tijd heb ik wel gehad zeg maar. Ik vermoed en hoop nu dan ook dat ik meer eigen borstweefsel heb waardoor ik er geen nieuwe prothesen meer in hoef (al ziet mijn vriend dat toch anders).

ik ga eens even kijken op de site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.