Ga naar inhoud

Hallo ik ben koeliekoelie


Koeliekoelie

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil me graag even voorstellen!

Mijn naam is koeliekoelie (je zult begrijpen dat dit mijn forum naam is maar wist even niets beters).

In 2004 heb ik een borstvergroting ondergaan. Nu heb al een paar jaar soms kleine steekjes in mijn linkerborst, maar sinds vandaag is het echt pijnlijk geworden.

Vooral omdat er vloeibare siliconen zijn geplaatst en ik toch al bezig was met het plannen van een heroperatie.

De operatie is destijds door de verzekering vergoed maar een heroperatie valt niet onder de vergoedingen.

Ik sta niet alleen in deze situatie want het overkomt meer mensen, echter maak ik me momenteel dus zorgen om de steken. Ik heb jaren geen problemen gehad, en dan nu ineens dit.

In ieder geval, ik ben weer lid geworden van het forum om informatie te vergaren over 'wat het kan zijn' en advies in te winnen. Momenteel maak ik me best veel zorgen over de borst, ik ben bang voor een lek implantaat.

Nou, dit was het dus even en hopelijk kan ik binnenkort een succesverhaal schrijven.

Groetjes, koeliekoelie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Koeliekoelie

 

He meis,

 

Helaas omdat je vloeibare silicone hebt vergoeden de verzekeraars over het algemeen de operatie niet.Maar ik zou het wel overleggen met je pc, wie weet wilt hij toch een aanvraag gaan doen, nee heb je, ja kun je krijgen, want als je dus nu veel klachten hebt, is het vaak wel bij de oudere protheses een reden om het goed na te laten kijken, en wellicht kan er zeker een kans zijn dat de protheses gescheurd zijn, en daar moet je dan zeker niet te lang mee door willen blijven lopen.

 

Het kan ook zijn dat je behoorlijk veel overmatige kapselvorming hebt, dit geeft in een later stadium ook veel klachten, alleen is het wel daarbij dat je op een gegeven ogenblik ziet dat dat de borst gaat vervormen en hard word.

 

Ben je al bij een pc geweest ?

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Kan je alleen uit mijn ervaring vertellen

Heb ook sinds 2004 een implantaat, na borstkanker.

Vgz vergoed zelfs niet bij ern scheurtje te zien op een ct-scan.

Heb sinds 2 jaar allerlei klachten waarvoor geen enkele oorzaak te vinden is.

En sinds enige tijd nu ook steken

Grot marsman

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.