Ga naar inhoud

Jasmienii : 3 mei 2017 : Dr. De Kerpel : AZ Alma : Eeklo


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Mijn naam is Jasmien. Ik ben 21 jaar en heb woensdag 3/5 een borstverkleining laten doen. Ik heb voordien heel verl hierop gekeken, naar reacties, ervaringen. Het stelde mij toch veel meer op mijn gemak.

De pijn valt mee, juist op men zij liggen is lastig maar kan anders niet slapen. 

Roken is ook zoiets dubbel, men dokter zei me dat ik zeker 1 week niet mocht roken, maar ik kan het echt niet laten. Hij zij dat men tepels dan zullen afsterven. Iemand hiermee ervaring? 

Toch aan iedereen bedankt voor de goeie tips die ik al heb gelezen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Wel jammer dat je door rookt.. het kan je herstel schaden.. Hoeft uiteraard niet, maar het risico is wel vele malen groter dan wanneer je niet rookt.
Er zijn een paar meiden hier waarvan de tepels afgestorven zijn, waaronder van Channah. (dacht niet dat het bij haar door roken kwam trouwens hoor, maar ook zonder roken is het risico altijd aanwezig.. alleen als je rookt is het risico dus vele malen hoger omdat je doorbloeding slechter is)

Een goed herstel gewenst!!

Ik zal je titel even aanpassen, maar mag ik dan ook weten bij wie en in welke kliniek je geopereerd bent? Dan hebben anderen evt ook weer iets aan jouw ervaring :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

ja ik kan het niet echt niet laten. De dokter heeft me wel echt bang gemaakt. Maar ik rook er maximum 3 op een dag.. heb wel al gelezen dat hier ook vrouwen door hebben gerookt die er dan geen probleem aan hebben overgehouden.

 

Ik ben geopereerd door Dokter De Kerpel. in Az alma in eeklo

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jasmienii:

Hallo,

 

ja ik kan het niet echt niet laten. De dokter heeft me wel echt bang gemaakt. Maar ik rook er maximum 3 op een dag.. heb wel al gelezen dat hier ook vrouwen door hebben gerookt die er dan geen probleem aan hebben overgehouden.

 

Ik ben geopereerd door Dokter De Kerpel. in Az alma in eeklo

Haha ja zo denken rokers ;)

Zoveel mogelijk zoeken naar verhalen waarbij het wél goed ging :P

Ben zelf ook roker geweest, tot 2009, dus weet precies hoe dat werkt haha ;)

 

Ik zet de kliniek en pc ff in je titel!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.