Ga naar inhoud

Cup F push up waar tekoop?


KoKo

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

 

Ik ben opzoek naar winkels of site's waar je grotere cup maten kan kopen met push up.

Hunkemöller loopt maar tot D met push up.

Ik heb nu een 65E maar met push up is dat te klein dus heb ik een F nodig 'gok ik'

Omdat mijn omvang zo klein is zijn mijn borsten dus echt niet gigantische en niet te vergelijken met een 95E omvang -_-

 

En ja ik ben pas 5 maanden po en alle verhalen over lopende protheses, pocket vergroting en draaien heb ik allemaal door gelezen.

Ik wil dit ook niet dagelijks dragen! Hooguit als ik mijn zeikende familie eens de stuipen op het lijf wil jagen en ik even een uurtje wil overdrijven. :ph34r:

En wil er gewoon 1 in mijn kast hebben.

Maar goed ik kwam er al achter dat er niet makkelijk aan te komen is. :huh:

 

liefs koko
 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KoKoMisschien een tip: in een gewone beugel bh zelf van die vulling erin stoppen/naaien door een naaister?  Of een D cup kopen in een grotere omvang en de band korter laten maken? Als je echt niks kunt vinden? Of in landen kijken waar de omvang van 65 wel normaler is dan in Nederland?! Zoals Polen, Hongarije ofzo. Waar vrouwen in het algemeen kleiner zijn? Het is maar een tip. :36: weet eerlijk gezegd niet of ze dat hebben, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei LindsayS:

Waarom nog een push up nodig dan met die maat? Ik heb al moeite met bh's vinden in 70F. Ze zijn er wel maar vaak in vage kleurtjes

Even de begin post lezen? Alles heb ik daar uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.