Ga naar inhoud

LISA96 : 23 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

23 Juni krijg ik mijn wissel! In December 330 cc duel plane laten zetten maar ik vind ze te klein.

Nu twijfel ik tussen 495 cc Sebbin of 540 cc Sebbin. Zijn er meiden wat dit ongeveer hebben en ook van een 75A afkomen?

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 4-5-2017 om 12:21 zei LISA96:

Dag dames,

 

23 Juni krijg ik mijn wissel! In December 330 cc duel plane laten zetten maar ik vind ze te klein.

Nu twijfel ik tussen 495 cc Sebbin of 540 cc Sebbin. Zijn er meiden wat dit ongeveer hebben en ook van een 75A afkomen?

 

xxxx

Amai spannend zeg! Kan dat zo snel al? Niet te nerveus? Toch wel al veel 330cc.. voor jouw 75a? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Halllooooo, ik mag 23 juni misschien ook aan de beurt, het staat optioneel gepland, zaterdag eerste intake gesprek en nadien moet ik maandag laten weten of het definitief gepland mag worden, zo spannend!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2017 om 16:45 zei Inew:

Halllooooo, ik mag 23 juni misschien ook aan de beurt, het staat optioneel gepland, zaterdag eerste intake gesprek en nadien moet ik maandag laten weten of het definitief gepland mag worden, zo spannend!!!!!

Oh echt! Dan zien we elkaar. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
22 minuten geleden zei Daantje89:

@LISA96 mag ik eens kijken in je album?? Ben je tevreden over je aantal cc??

Ik heb geen fotos en het verband zit er nog een week omheen. Ja ben nu al tevreden over de grootte, heb het verband een beetje los gepeutert en ze zitten dicht tegen elkaar aan en hoog, dus draag de borstband ook losjes. Ben toch bijna twee keer zoveel cc gegaan, dus hoef niet te klagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey @LISA96 Hoe gaat het nu na de wissel? Ben je blij met de maat?

 

Ik ben 2 juni geopereerd en ik vind ze ook te klein en twijfel om een wissel te doen. Maar ik weet het nog niet goed wanneer. Deed Verdonck niet moeilijk zo snel al een wissel na de bv?

 

Sorry voor de vraagjes maar ik ben gewoon benieuwd hoe dat dan gaat bij een wissel. Was 590cc nu je max of kon je bij een wissel nog meer? Ik heb nu 275cc en zou ook wel zeker naar 375cc /400cc willen gaan denk ik. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 21-8-2017 om 19:10 zei Ellen125:

Hey @LISA96 Hoe gaat het nu na de wissel? Ben je blij met de maat?

 

Ik ben 2 juni geopereerd en ik vind ze ook te klein en twijfel om een wissel te doen. Maar ik weet het nog niet goed wanneer. Deed Verdonck niet moeilijk zo snel al een wissel na de bv?

 

Sorry voor de vraagjes maar ik ben gewoon benieuwd hoe dat dan gaat bij een wissel. Was 590cc nu je max of kon je bij een wissel nog meer? Ik heb nu 275cc en zou ook wel zeker naar 375cc /400cc willen gaan denk ik. 

 

xx

Sorry voor de late reactie,

hij wou mij eigenlijk pas opereren na 1 jaar maar ik wou het nu en toen heeft hij dus precies na 6 maanden de wissel uitgevoerd. De kans op complicaties werd groter, ook al bleef dit beperkt tot 1%. Ik ben nu hartstikke tevreden. Ik had 490cc gepast maar uit ervaring lijkt het allemaal heel groot tijdens het passen maar je went er zo snel aan en het valt gewoon kleiner uit. Ik heb nu dus 590cc en tijdens de operatie heeft hij nog 645cc geprobeerd maar dit ging echt niet passen. ( heb ook beide dozen gezien voor ik onder narcose ging ). En nu ongeveer 3 maanden later ben ik nog steeds heel tevreden, voor mijn eerste borstvergroting zou ik deze maat nooit gekozen hebben omdat ik dit to much vond maar nu vind ik het echt heel mooi. Xxx 

jij al een keus gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LISA96:

Sorry voor de late reactie,

hij wou mij eigenlijk pas opereren na 1 jaar maar ik wou het nu en toen heeft hij dus precies na 6 maanden de wissel uitgevoerd. De kans op complicaties werd groter, ook al bleef dit beperkt tot 1%. Ik ben nu hartstikke tevreden. Ik had 490cc gepast maar uit ervaring lijkt het allemaal heel groot tijdens het passen maar je went er zo snel aan en het valt gewoon kleiner uit. Ik heb nu dus 590cc en tijdens de operatie heeft hij nog 645cc geprobeerd maar dit ging echt niet passen. ( heb ook beide dozen gezien voor ik onder narcose ging ). En nu ongeveer 3 maanden later ben ik nog steeds heel tevreden, voor mijn eerste borstvergroting zou ik deze maat nooit gekozen hebben omdat ik dit to much vond maar nu vind ik het echt heel mooi. Xxx 

jij al een keus gemaakt?

Geeft niet :) 

 

Ooh Haha dan heb je geluk dat hij een uitzondering heeft gemaakt. Verdonck is meestal wel van de voorzichtige dus sta er wel van te kijken dat je ook die maat gekregen hebt. Mag ik vragen wat je nu aan hem moest betalen voor je wissel?

 

Ik zou niet te breed willen dus denk van 275cc naar 375/400cc maar BB zei dat het verschil dan niet heel groot is. Maar extra high (corse) trekt me niet zo. Ik wil over een paar jaar kindjes dus ik ga eerst wachten omdat het zonde is als ik daarna weer moet. Die paar jaar overleef ik wel want het is wel al veel mooier dan voorheen ;) 

 

Bij passen vond ik alles al vrij vlug too much bij Verdonck maar het vreemde is dat ik bij Velthuis 325cc heb gepast en dat daar helemaal niet groot vond. Echt heel vreemd. Ben wel blij met de keuze voor Motiva dus dat zou ik dan weer kiezen. 

 

Heb je een foto misschien van verschil bij 1e bv en nu wissel? :blush:

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.