Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Waar ik mij erger is dat er te weinig gereageerd word bij het voorstellen,dames die zich hier aanmelden willen hun verhaal hier kwijt.

Maar als je dan bekijkt hoeveel die berichten zijn gelezen en er niet op gereageerd wordt.

Dus dames steek deze nieuwelingen een hart onder de riem;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Ank:

Waar ik mij erger is dat er te weinig gereageerd word bij het voorstellen,dames die zich hier aanmelden willen hun verhaal hier kwijt.

Maar als je dan bekijkt hoeveel die berichten zijn gelezen en er niet op gereageerd wordt.

Dus dames steek deze nieuwelingen een hart onder de riem;)

Niemand is verplicht te reageren op anderen, net als dat het niet verplicht is om te updaten.

Je kunt je er wel aan ergeren, maar zo gaat het nou eenmaal op een forum. Jij reageert meestal ook alleen maar op de topics die over Nio gaan. Dat is toch ook selectief?

 

Ank, je loopt hier nu al wat jaren rond, laat dit soort gedoe achterwege. Dit soort topics,  daar kunnen alleen anderen zich over ergeren. 

 

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.