Ga naar inhoud

Dr. Kristoff Verdonck verschil tussen Wellnesskliniek en Breast Clinic


nathaly

Aanbevolen berichten

Ik heb na ruim 20 jaar eindelijk de moed verzameld om een borstvergroting te ondergaan. Veel gelezen en research gedaan. Nu heb ik een consult gepland bij Dr. Verdonck in de Wellnesskliniek in Genk (ik kom zelf uit Nederland) maar ik zag dat hij ook werkzaam is in zijn eigen kliniek Breast Clinic in Brussel. Maar die website is heel summier. Bij navraag naar het prijsverschil tussen Welnesskliniek en BC kreeg ik het antwoord van Stephanie van de Breast Clinic dat het prijsverschil zit in de merken waarmee beide klinieken werken. Nu is mijn vraag, op de website van de wellnesskliniek staat maar 1 prijs vermeld van EUR 2595. Dit is een inclusief bedrag incl. BTW. Maar nu lees ik op dit forum dat er toch verschillende prijzen zijn per merk. Kunnen jullie mij daar meer over vertellen En hoe kan het dat het prijsverschil met de welnesskliniek (2695 excl. BTW) zo groot is terwijl dezelfde pc de operatie uitvoert? En is goedkoop geen duurkoop? Hoe zijn jullie ervaringen met de Belgian Breast Clinic? Afijn een hoop vragen waar ik hier een antwoord op hoop te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @nathaly! Bij Dr. Verdonck ben je zeker in goede handen! Ik spreek uit eigen ervaring en je kan ook de vele positieve reviews lezen op dit forum :) Ik heb ook super veel onderzoek gedaan voordat ik de keuze maakte voor een chirurg en de kliniek. Ik ben o.a. bij Diana Gabriels geweest, de Wellness Kliniek en bij de Belgian Breast Clinic. Ik wist toen meer dan 100% zeker dat ik Dr. Verdonck wilde als mijn chirurg maar dan was het de vraag bij welke kliniek? Na consulten op beide praktijken te hebben gehad heb ik gekozen voor de Belgian Breast Clinic door Dr. Verdonck en de protheses die ik uiteindelijk wilde (graag FDA approved Mentor of Motiva) en alleen daar aangeboden werden. Het verschil tussen beide klinieken is de soorten protheses waar je uit kan kiezen. 

 

Bij de Wellness Kliniek kan je alleen kiezen uit Monobloc SoftOne voor 3260 euro incl. 21% BTW

Bij de Belgian Breast Clinic kan je kiezen uit: 

Succes met het maken van je keuze! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Silvana, Wat lief dat je al zo snel reageert. Ik heb echt wat aan je informatie. Ik ga gewoon een consult inplannen bij BBC. Was al redelijk overtuigd dat ik Bij Dr. Verdonck in goede handen ben, en jouw bevestiging helpt mij wel over de streep. Super bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @nathaly,

 

Ik kan hem ook alleen maar aanbevelen. De prijs ligt ook denk ik aan de andere merken en misschien ook omdat in de Wellness Kliniek met meer mensen werken die ook uitbetaald moeten worden. 

Ik ben naar BBC gegaan omdat het voor mij huiselijker voelde en de communicatie vond ik erg belangrijk. Dan heb je alleen met Kristoff of Stephanie (zijn vrouw) te maken. En er zit niemand tussen. Je krijgt gewoon zijn en haar telefoonnummer en mag je dag en nacht bellen of mailen. Zelfs als ze het niet oppakken (hij opereert bv) en je spreekt niks in belt hij terug. Nazorg was ook helemaal top!

Echt een fijne man, dat zul je zeker ervaren. 

Je kunt bij hem ook op consult in de avonduren, vond ik ook fijn, ik kom namelijk ook uit NL en konden we samen met mijn man na het werk gaan. Hij opereert trouwens alleen op vrijdagen in Lichtaart. Maar hij opereert ook in Brussel, maar weet niet op welke dagen. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel @Cicike voor je reactie. Wat een fijn forum is dit. :-) Ik zit nog in het beginstadium en moet mijn beslissingen nog maken. Dat ik bij een goede pc zit met Dr. Verdonck is mij nu wel duidelijk. Welke merk implantaat hebben jullie genomen bij BBC? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dit allemaal te lezen!!! D-day is voor mij nu vrijdag. Zoooooo spannend.

Ik ben bij Dr. Verdonck in BBC geweest en bij hem gebleven (geen volgende consulten meer gedaan). Ik voelde mij er zo goed bij. Nu duimen maar dat alles goed verloopt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@nathaly

Ik ga zaterdag voor de eerste keer naar Dr. Verdonk in de BBC. Daarna kan ik je meer vertellen. Maar ik heb hier enkel nog maar positieve reacties gelezen op het forum over hem.

Dat is een goede keuze!!! Toi toi :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei nathaly:

Dank je wel @Cicike voor je reactie. Wat een fijn forum is dit. :-) Ik zit nog in het beginstadium en moet mijn beslissingen nog maken. Dat ik bij een goede pc zit met Dr. Verdonck is mij nu wel duidelijk. Welke merk implantaat hebben jullie genomen bij BBC? 

 

Ik heb Motiva gekozen omdat deze heel zacht is en mooi meebeweegt als je bijvoorbeeld op je rug of zij gaat liggen als een echte borst. En de dubbele shield sprak me enorm aan. Maar hij vertelt er meer over. Ja dit is ook het duurste maar op een lange termijn is om te verwaarlozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei NounouSi:

Leuk dit allemaal te lezen!!! D-day is voor mij nu vrijdag. Zoooooo spannend.

Ik ben bij Dr. Verdonck in BBC geweest en bij hem gebleven (geen volgende consulten meer gedaan). Ik voelde mij er zo goed bij. Nu duimen maar dat alles goed verloopt :-)

Succes vrijdag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei NounouSi:

Dank je wel!!! Ik neem ook motiva. Hoeveel CC heb jij genomen?

Ik heb 295 cc genomen. Twijfelde tussen 275en295 heb de grotere gekozen en dan kan ik ook geen spijt van krijgen, he? Had ik maar?   Dit was voor mij ook het maximale voor n natuurlijk resultaat. 

Vrijdag jl mij op laten meten en ben op 75/E uitgekomen, maar voor de oog is dat een cup C/D. Niks overdevens, was ook mijn wens.

En hoeveel neem jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Cicike:

Ik heb 295 cc genomen. Twijfelde tussen 275en295 heb de grotere gekozen en dan kan ik ook geen spijt van krijgen, he? Had ik maar?   Dit was voor mij ook het maximale voor n natuurlijk resultaat. 

Vrijdag jl mij op laten meten en ben op 75/E uitgekomen, maar voor de oog is dat een cup C/D. Niks overdevens, was ook mijn wens.

En hoeveel neem jij?

Pfieuw... Ik twijfel hier nu keihard als ik je berichtje lees. Ik kwam op 375-400cc. Dit zou een mooie D worden... Maar als jij al een E hebt met 295cc dan zal ik toch veel meer hebben dan D? :-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Natje3:

@NounouSi

Succes vrijdag. Als je het ziet zitten om eens te laten wegen hoe je het gesteld hebt. 

 

Hoi Natje3! Bedankt :-) ik kijk er echt naar uit!!! Ik zal het zeker laten weten... 

Jij al BV gedaan of nog te ondergaan? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nathaly:

Dank je wel @Cicike voor je reactie. Wat een fijn forum is dit. :-) Ik zit nog in het beginstadium en moet mijn beslissingen nog maken. Dat ik bij een goede pc zit met Dr. Verdonck is mij nu wel duidelijk. Welke merk implantaat hebben jullie genomen bij BBC? 

 

 

Hey met Verdonck zit je goed hoor! Ik kom ook vanuit NL (omgeving Eindhoven-Den Bosch) en ik ben 's avonds bij hem thuis in Tessenderlo 2x op consult geweest. De eerste keer was ik zo overdonderd dat ik zoveel vergeten was om te vragen dat ik een tweede consult heb gehad. Ik kan je echt aanraden om wat vragen op te schrijven en dat gewoon op tafel te leggen en met hem te bespreken. Wat ik nog graag wilde weten: natuurlijke maat, wat is het grootste wat mogelijk is, verschillen mentor/motiva, garanties, narcose, etc. En alle vragen werden netjes en geduldig beantwoord. 

 

Ik heb nu gekozen voor 275cc Motiva. Ik had de eerste keer 255cc gepast maar ik wilde net ietsje groter zodat ik geen spijt ging krijgen. 295cc motiva was het grootste of 275cc mentor.

Welk merk je kiest maakt niet zoveel uit. Sebbin heeft wat meer projectie en Motiva is wat smaller dan Mentor. Mentor is al heel lang op de markt en Motiva nog maar kort maar daarom niet minder slecht. Maar alle 3 de merken zijn prima. FDA goedkeuring zegt niet zo veel meer volgens Verdonck. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 3-5-2017 om 16:24 zei nathaly:

@NounouSi Spannend! Heel veel succes! Houd ons op de hoogte! Voor iedereen een mega-spannende gebeurtenis en ik vind het heel fijn om alle ervaringen te lezen. Kan maar voorbereid zijn ...;-) 

@nathaly @Natje3 Hoi! Mijn verslagjes staan online hoor :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.