Ga naar inhoud

Dr. Kristoff Verdonck verschil tussen Wellnesskliniek en Breast Clinic


nathaly

Aanbevolen berichten

Hey meiden ik heb een eerste consult gehad en ga in september terug Ivm borstvoeding moest ik wachten. Ik ga bij dr verdonck en vroeg me af of jullie mss ergens fotos hebben van het resultaat sebbin of andere protese. 

 

Dank je 

 

Groetjes Wendy

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo iedereen, ik heb in januari mijn operatie gepland bij Dr Verdonck, maar ik twijfel nog van model.... wie heeft er ervaring ivm de natuurlijke prothese van motiva of de lichte push-Up effect van motiva?hij raadde me 300 Cc aan mr heb alleen schrik dat dit mss te groot is? Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Boomer zei:

Hallo iedereen, ik heb in januari mijn operatie gepland bij Dr Verdonck, maar ik twijfel nog van model.... wie heeft er ervaring ivm de natuurlijke prothese van motiva of de lichte push-Up effect van motiva?hij raadde me 300 Cc aan mr heb alleen schrik dat dit mss te groot is? Gr

Hi, ik weet niet of dit het juiste topic is waar je je bericht in plaatst. 

Er is laatst ook een topic geopend over de verschillende prothesen van Motiva.. zal de link eens zoeken: https://www.borstenforum.com/topic/25546-motiva-ergonomix-versus-progressive-plus/?tab=comments#comment-482568

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boomer je kunt het beste even een voorsteltopic openen en wat uitleg geven over jezelf. Dan kunnen we je daarna ook beter helpen voor keuze van cc. 

Natuurlijk geheel anoniem maar het is wel fijn als we een beetje meer van je weten mbt je operatie enzo ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Boomer zei:

Ik wil al een BV van mijn 16 jaar, ik heb een kleine A en nu ik eindelijk beslist heb om het te laten doen,krijg ik schrik dat ik de verkeerde keuze maak ivm met Cc en model. Je doet dit natuurlijk niet elke dag....^_^

Lees even de mededeling bovenaan het forum, dan kun je even je eigen voorsteltopic aanmaken en weet je iets meer over het forum :)
Dan is het zoals @Ellen125 al zegt, iets makkelijker om je te helpen :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.