Ga naar inhoud

dian85 : 15 augustus 2017 : Dr. Beekman : MC Zuiderzee Ziekenhuis : Lelystad


Aanbevolen berichten

Hoi! Hier ook hetzelfde verhaal, ook kapselC baker 4 van eurosillicone. Alleen bij mij zit er ook een scheur in èen van de prothese! Ik mag 4 oktober en ga nog een keer terug om te kijken hoeveelcc. "Fijn" omte lezen dat het dus vaker voorkomt puur om de ervaring van andere te weten natuurlijk. Bij mijwordt alles vergoed ook de overnachting super fijn ! Krijg nu wel Fda goedgeeurde protheses van allergan/natrelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tes33:

Hoi! Hier ook hetzelfde verhaal, ook kapselC baker 4 van eurosillicone. Alleen bij mij zit er ook een scheur in èen van de prothese! Ik mag 4 oktober en ga nog een keer terug om te kijken hoeveelcc. "Fijn" omte lezen dat het dus vaker voorkomt puur om de ervaring van andere te weten natuurlijk. Bij mijwordt alles vergoed ook de overnachting super fijn ! Krijg nu wel Fda goedgeeurde protheses van allergan/natrelle

Hoi,  oef een scheur... Die van mij waren beide nog heel. Heb een foto gezien samen met de verwijderde kapsels. Ziet er uit als een soort zakje. Wist niet wat ik mij hierbij moest voorstellen. Krijg de foto ook nog gemaild. Goed dat je nog terug gaat om te bespreken wat gaat worden. Ik heb week voor operatie nog afspraak gehad. Twijfelde over rond wat voorgesteld was en weer anatomisch. Bij revisie grotere kans op draaien dus toen werd het definitief rond. Links graad 4 en rechts graad 2. Dit verschil merk ik nu wel. Misschien toeval. Links zit ook "blauwe" plek waar sportbh op duwt. Ik heb de operatie door zorgverkering en de nieuwe protheses door Eurosilicone vergoed gekregen. Oei beetje schaam schaam heb niet aan fda keurmerk gedacht. Heb dat dus niet bekeken. Heb nu al weer zachte borsten. Daar ben ik erg blij mee. Duurt nog even maar alvast succes 4 oktober. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet even niet hoe/waar ik dit in een album kan doen net als jullie.

Deze foto is van gisteren. Precies 1 week PO. Het lijkt op de foto alsof de voorste borst onderaan niet rond is maar is wel zo.

Het gaat iedere dag wat beter. Komende vrijdag voor controle.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Tes33:

Prachtig Dian85! Watheb je uiteindelijk nu gekregen qua implantaat en maat? Het ziet er al heel mooi uit. En 2e x voel t mee qua pijn? Daar ben ik met twee kleine kids erbij een beetje bang voor ... 

Hoi, dank je. Vindt ze er ook al mooi uit zien. Ik heb de ronde Nagor Impleo 270 en 300 cc. Ik had anatomisch 250 en 275 cc van Eurosilicone. Eerste keer, 10 jaar geleden, heb ik thuis geen enkele pijnstiller genomen. Ik heb nu links, de borst van kapselvorming graad 4, meer last. Een soort spierpijn ofzo. Voelt ook strakker als ik boobs heel even los heb om bijvoorbeeld te wassen. Verder gaat goed. Wil vandaag proberen zonder paracetamol. Vanaf vorige week vrijdag loop ik elke dag 1 of 2 rondjes. Maar wat ik aan pijn heb wil niet zeggen dat een ander dat ook heeft. De wond voel ik al dagen niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Weer even een update. Het gaat op zich goed. Ik mag weer op mijn zij slapen maar vindt het nog wennen en voelt nog niet helemaal prettig. Rug en zij wat afwisselen. Vandaag wel wakker geworden met een wat stijf gevoel, spierpijn?, links. Rustig aan vandaag. Ook heb ik vorige week de Carefix Anna besteld om in te slapen. Doe hem in de avond ook wel aan als mijn sportbh begint te knellen. Littekens/wond ziet er ook rustig uit en mijn boobs ook. Wel is de huid en tepels nog erg gevoelig. Ik heb in mijn album een foto van de originele staat, een dag voor de wissel en een week na de wissel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

7,5 week po

Hoi, 7,5 week po. Het gaat goed volgens mij al merk ik wel dat ik de 6 weken herstel wel nodig heb gehad. Na 5 weken merkte ik echt verschil in bijvoorbeeld dat mijn huid wat minder gevoelig werd/was. Wel is het zo dat rechts perfect is. Het is dat er een litteken op zit. Links heeft nog wat meer tijd nodig denk ik. Is nog wat stijver/harder. Vooral als ik op mijn rug lig zie je dit goed. Ik slaap nog steeds met de Carefix Anna. Zal komende nacht weer eens zonder proberen. Laatst ook zonder geslapen, maar merkte dat links wat gevoelig was de dag erna. Sinds 1,5 week overdag weer gewone bh aan. 's Avonds wissel ik vaak voor de Carefix Anna. Lekker de gewone bh weer uit. Verder gaat het allemaal z'n gangetje. 17 oktober heb ik controle bij dr. Beekman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

9 weken po/laatste controle:

 

Vanmiddag laatste controle gehad bij dr. Beekman. Iets later dan de geplande afspraaktijd, maar hij nam alle tijd voor mij. Toen hij mijn boobs zeg zei hij top en kon wel aan zijn gezicht zien dat hij in zijn nopjes was met het resultaat. Ik zelf ook. Mooi spleetje tussen de borsten en weer helemaal soepel. Hij zei het beweegt ook weer mee. Alles zag er heel goed uit.

 

Off topic: daarna even naar bataviastad als je er toch bent en goed geslaagd voor een winterjas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Laatste update?!

 

Eigenlijk niet echt nieuws. Als er niets veranderd is dit wellicht mijn laatste update.

Het gaat goed. Heel af en toe voel ik nog iets.

Ik heb vooral gemerkt dat mijn borsten zachter zijn geworden sinds ik zonder bh slaap 's nachts.

Nog steeds erg blij mee en hoop dat ik er lang van kan genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi dian85,

 

Goed om te lezen dat de wissel bij jou goed is verlopen. Helaas is dit bij hem niet altijd zo. Hij heeft nu een maatregel berisping gekregen van de tuchtcollege van Medisch toezicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Lisaliza:

Hoi dian85,

 

Goed om te lezen dat de wissel bij jou goed is verlopen. Helaas is dit bij hem niet altijd zo. Hij heeft nu een maatregel berisping gekregen van de tuchtcollege van Medisch toezicht. 

Hoi,

 

Ohjee dat is inderdaad niet zo mooi. Mijn BV in april 2007 door Van Onselen laten doen en die staat/stond op een zwarte lijst. Vandaar dat ik ben gaan zoeken naar iemand anders en bij dr. Beekman ben uitgekomen eerder dit jaar. Kies ze wel uit haha. Kan ik dit over dr. Beekman ergens terug vinden op internet bijvoorbeeld? Heb aan 1 kant nog een pijnlijk plekje, maar dat komt misschien ook door mijn bh. Dank je voor je bericht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lisaliza:

Hoi dian85,

 

Goed om te lezen dat de wissel bij jou goed is verlopen. Helaas is dit bij hem niet altijd zo. Hij heeft nu een maatregel berisping gekregen van de tuchtcollege van Medisch toezicht. 

@Lisaliza

 

Mag ik vragen hoe het nu met je is na alles wat jij hebt moet doorstaan.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2017 om 14:19 zei dian85:

Laatste update?!

 

Eigenlijk niet echt nieuws. Als er niets veranderd is dit wellicht mijn laatste update.

Het gaat goed. Heel af en toe voel ik nog iets.

Ik heb vooral gemerkt dat mijn borsten zachter zijn geworden sinds ik zonder bh slaap 's nachts.

Nog steeds erg blij mee en hoop dat ik er lang van kan genieten.

Fijn te lezen dat je tevreden bent met het resultaat.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ank:

Fijn te lezen dat je tevreden bent met het resultaat.

xx Ank

Hoi Ank,

 

dank voor je berichtje. Ja het gaat inderdaad goed. Al klinkt raar waarschijnlijk moet ik soms nog beetje wennen. Voelt anders dan voor mijn wissel. Denk dat ze iets breder zijn. Maar goed mag niet klagen haha. En heb soms nog een gevoelig plekje links waar de beugel stopt aan de buitenkant. Voelt alsof je drukt op een gevoelige blauwe plek. Maar verder top.

Hoe gaat het met jou?

 

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Bijna 7 maanden na mijn wissel

Ik dacht ik doe nog even een update zo bijna 7 maanden na mijn wissel.

Met mijn boobs gaat het goed. Links voelt nog wel nog steeds iets harder/steviger aan dan rechts. Links was de borst met graad 4 kapselvorming. Beugelbh's zitten me nog niet altijd lekker dus heb nog regelmatig mijn Carefix Anna aan. Maar al met al gaat het heel goed. Blij dat ik dit ook weer gehad heb. Geen idee of dat herkend wordt hier maar de huid en tepels voelen aan de ene kant doof qua gevoel, maar aan de andere kant juist heel gevoelig.

Hoop dat het met jullie ook goed gaat!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.