Ga naar inhoud

dian85 : 15 augustus 2017 : Dr. Beekman : MC Zuiderzee Ziekenhuis : Lelystad


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

 

Ik ben een vrouw van 31 jaar. Ik heb in april 2007 een borstvergroting gehad door dr. van Onselen. Is mooi geworden. Anatomisch, link 275 cc en rechts 250 cc. Helaas heb ik sinds een aantal weken klachten, hard en soms ook wat pijn, van mijn linker borst. Vandaag bij dr. W. Beekman geweest van Beekman Klinieken. Mijn linker borst graad 4 Baker kapselvorming. Mijn rechter borst graad 2. Dr. Beekman adviseerde gezien het feit dat mijn BV 10 jaar geleden is om bij beide borsten prothesewissel te doen. Er wordt een verzoek tot vergoeding bij mijn zorgverzekering gedaan. Als dit is goedgekeurd dan vervolgafspraken. Daarnaast heb ik gisteren met Eurosilicone contact gehad en bij graad 3 en 4 wordt nieuwe prothese vergoed. In mijn geval mijn linker. Het is nu wachten op uitslag van zorgverzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update.

Vandaag nogmaals contact gehad met Eurosilicone omdat ik nog twee vragen had. Als ik het goed heb begrepen krijg ik beide nieuwe implantaten vergoed omdat 1 borst kapselvorming Baker 4 heeft. Verder is het nog wachten op mijn zorgverzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannende periode weer. Is natuurlijk voor ons allemaal iets wat in je achterhoofd meespeelt en wat kan gebeuren. 

Wel fijn dat de implantaten vergoed worden, en volgens mij de operatie toch ook bij graad 4 door de zorgverzekering....

Keep us posted  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad spannend en komt nooit goed uit natuurlijk. Maar zo als het nu is kan het ook niet. Bijna elke dag wel last. In ziekenhuis/kliniek zeiden ze inderdaad dat eigenlijk altijd het vergoed wordt door de zorgverzekering met graad 4.

 

Als ik meer weet laat ik het weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dames,

 

Vanmiddag brief gehad van de zorgverzekering en de capsulectomie en verwijderen protheses wordt volledig vergoed. Eurosilicone vergoed bij kapselvorming 3 en 4 de nieuwe protheses. Deze worden van het merk Nagor waar Emdaplast sinds kort ook leverancier van is. Ik heb trouwens heel goed contact met Eurosilicone/Emdaplast hierover.

Op 30 mei heb ik afspraak om de opname te bespreken en ook de datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dian85 had net al gereageerd bij ander topic. Maar top dat je het helemaal vergoed krijgt. Weet je ook al hoeveel cc , ronde of anatomisch etc. X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei dian85:

Hoi Dames,

 

vanmiddag weer bij dr. Beekman geweest.  1 augustus is de grote dag tenzij er eerder iemand uitvalt.

Ik krijg ronde en er gaat 10 cc meer in aan beide kanten.

 

Groetjes,

Dian85

 

Super meis, ik heb gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu je verdere updates neer gaan zetten.

 

En is de locatie dan  MC Zuiderzee Ziekenhuis ? als het een ander locatie is dan verander ik het nog even in je titel.

 

Lekker af gaan tellen meis.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose allereerst dank je voor het aanpassen. Ik word inderdaad in het MC Zuiderzee Ziekenhuis geopereerd, maar het is de Beekman Klinieken die daar een vestiging in heeft (staat daar ook groot achter de balie op de muur). Zij hebben hoofdvestiging in Hilversum. Helaas was het daar ook vol tot zijn vakantie eind juni.

 

Inderdaad nu aftellen. Ook nog vooraf dingen regelen. 1 augustus sleutel van mijn eigen appartementje. Komt niet helemaal uit, maar komt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan meis, het gaat om de daadwerkelijke locatie waar je geopereerd word, dus dan laat ik het zo staan ok?

 

Oh dat is inderdaad ietsje minder dat je die dag ook de sleutel krijgt van je nw appartementje, maar goed, is ook wel weer een oplossing voor te vinden hoe je dat gaat doen, overal valt een mouw aan te passen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Kleine update.

 

Vanochtend nog even gebeld met ziekenhuis/kliniek omdat ik nog wat vragen had.

Ik heb 8 augustus (een week voor operatie) nog een keer een afspraak, omdat ik aan het afvallen ben en mede daardoor ook wat twijfel of ronde protheses het echt wel zijn voor mij. Vertrouw dr. Beekman volledig, maar een klein beetje zorgen. Nu helemaal nu ik aan het afvallen ben. Ben nu 5 kg kwijt en wil eigenlijk zeker nog 5 kg er af. Het is nu zomaar zover en tussendoor ook nog verhuizen. Geen tijd om zenuwachtig te zijn. Ook al is het tweede keer toch wel spannend.

 

- Hoop dat het met jullie allemaal goed is -

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vanmiddag, week voor mijn operatie, nog voor een gesprekje bi dr. Beekman geweest.

Ik twijfelde iets over de ronde protheses die hij had voorgesteld en ik ben 6 kg afgevallen. Zijn secretaresse zei dat ik beter nog even langs kon komen.  Het blijft bij ronde, omdat er bij revisie een grotere kans is op draaien van de protheses. 

 

Vorige week druk geweest met verhuizen.  Nu tot rust komen en dan volgende week dinsdag om 7:30 uur in ziekenhuis zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

Even kort. Operatie gisteren goed gegaan. Moest er 7:30 uur en was 20:45 uur pas weer thuis ivm de drains die er pas tegen 20:00 uur uit mochten. Rond 11:00 uur geopereerd. Rechts eigenlijk geen pijn en links de graad 4 kant wel wat.  Paracetamol.  Het gaat goed!

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, dian85 said:

Hoi Dames,

 

Even kort. Operatie gisteren goed gegaan. Moest er 7:30 uur en was 20:45 uur pas weer thuis ivm de drains die er pas tegen 20:00 uur uit mochten. Rond 11:00 uur geopereerd. Rechts eigenlijk geen pijn en links de graad 4 kant wel wat.  Paracetamol.  Het gaat goed!

 

Groetjes!

 

Hoi hoi,

 

Wow, dan had je een lange dag achter de rug zeg. Maar wat fijn dat het zo goed gaat nu. Als je het redt met alleen paracetamol zou top zijn!

 

Fijn herstel gewenst ^_^

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei MJx:

 

Hoi hoi,

 

Wow, dan had je een lange dag achter de rug zeg. Maar wat fijn dat het zo goed gaat nu. Als je het redt met alleen paracetamol zou top zijn!

 

Fijn herstel gewenst ^_^

 

xx

Hoi,

 

Het was ineerdaad een hele dag maar lag op zich prima in mijn bedje daar. 

Dank voor je berichtje. Ondanks paracetamol voel ik wel ietsje maar wij vrouwen zijn misschien ook wel wat gewend haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

Het gaat steeds beter met me. Gisteren was ik erg misselijk maar nu niet meer. Zo straks een klein ommetje gelopen. Niet te snel want dan schud de boel te veel. Vannacht prima geslapen. Pijn heb ik eigenlijk niet. Douchen mag nog niet helemaal dus BH aanhouden en daaronder wel. De rest met washandje voorzichtig wassen.  Moet zeggen dat de boobs er al mooi uit zien. En weer zacht. Dan heb je pas door hoe hard ze waren geworden door de kapselvorming. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.