Ga naar inhoud

Nazorg Diana Gabriels


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

ik ben op 7 april geopereerd via Diana gabriels. 

Op 21 april ben ik teruggegaan naar Diana in Barendrecht voor de controle.

ze hebben de pleisters verwijderd en de knoopjes van de hechtingen doorgeknipt. 

 

Ze gaf aan dat ee normaal gesproken na 6 weken weer een controle moment is maar dat in mijn geval niet nodig was en ik na 3 maanden een afspraak met de arts zou hebben en daarvoor eind mei even moet bellen. 

 

Ik vind het allemaal een beetje warrig en geen idee of ik goeie adviezen mee naar huis heb gekregen na de controle. 

 

Zijn er meer meiden met ervaring bij diana? En daarbij de controle momenten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 april geopereerd via Diana bij Kliniek Amstelveen. Ik heb die controle (2 wkn po) daar gehad. Een zuster heeft de pleisters verwijderd en naar de wond gekeken. Zag er keurig uit verder zei ze dat als ik een afspraak wilde bij de pc die me geopereerd heeft dat ik dan kon bellen. Maar als alles verder goed ging hoefde het niet. Een dag na de operatie nog gebeld door meid van Diana Gabriels of alles goed was verlopen verder niks. Nou moet ik zeggen dat ik verder geen klachten heb maar ga toch wel even mailen of ik nog op zo'n 3 maanden controle moet komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LindsayS

 

Ja zo ging het bij mij inderdaad ook bij de controle. 

Misschien ben ik ook wel te voorzichtig hoor dat het daardoor komt dat ik zo twijfel. 

 

Heb bij de kliniek een borstband gekregen en hoefde niet meer om, heb m nu toch nog wel ruim een week om gehad. 

Ook met sporten gaf ze aan dat ik na 4 weken weer met cardio mag beginnen en na 6 weken rustig het boven lichaam opbouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet te veel uitgaan van de adviezen die je van een consulente krijgt.
De adviezen van de pc die je geopereerd heeft, zijn bepalend. De pc is namelijk eindverantwoordelijke!

Daarnaast hebben Diana (die niet medisch onderlegd is!!) en haar assistentes wel vaker minder goede adviezen gegeven in de nazorg.. Zou daar dus niet zomaar klakkeloos vanuit gaan, zeker als er van te voren andere dingen besproken en afgesproken zijn :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

Ik zou niet te veel uitgaan van de adviezen die je van een consulente krijgt.
De adviezen van de pc die je geopereerd heeft, zijn bepalend. De pc is namelijk eindverantwoordelijke!

Daarnaast hebben Diana (die niet medisch onderlegd is!!) en haar assistentes wel vaker minder goede adviezen gegeven in de nazorg.. Zou daar dus niet zomaar klakkeloos vanuit gaan, zeker als er van te voren andere dingen besproken en afgesproken zijn :) 

xx BB

 

Het probleem is dat ik vanuit de kliniek ook geen leefregels mee heb gekregen en daardoor dus afhankelijk ben van de mensen bij Diana. 

De pc heb ik alleen na de operatie heel even gezien ivm het aanraden van de borstband. 

 

Twijfel of ik over 2 weken wel voor de 6 weken controle moet gaan of gewoon moet wachten tot de 3 maanden. 

Waarschijnlijk sta ik bij de 6 weken controle ook zo weer buiten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Anouk11:

 

Het probleem is dat ik vanuit de kliniek ook geen leefregels mee heb gekregen en daardoor dus afhankelijk ben van de mensen bij Diana. 

De pc heb ik alleen na de operatie heel even gezien ivm het aanraden van de borstband. 

 

Twijfel of ik over 2 weken wel voor de 6 weken controle moet gaan of gewoon moet wachten tot de 3 maanden. 

Waarschijnlijk sta ik bij de 6 weken controle ook zo weer buiten.....

Hm.. dat is best een slechte zaak eigenlijk, vind je niet?
Een pc hoort leefregels mee te geven.. maarja.. we weten ook niet hoe het daar bij Gabriels gaat natuurlijk... Er is nogal veel wisseling van pc's, dus er zullen er vast zijn die denken: ach, laat maar, dan maar de regels van Diana.. maar er zullen er dus ook zijn die zeggen: zo gaat dat dus niet: of ik hanteer mijn eigen regels, of ik ga hier weg..
En dat laatste gebeurt dan wel vaker, zoals ik toch gemerkt heb de laatste jaren...

Sja.. een controle bij een niet medisch onderlegd iemand? geen idee of zoiets belangrijk is.. Zo jammer dat je eigenlijk geen nazorg krijgt van de pc via deze kliniek..
Ik weet echter niet hoe het met garantie zit als je niet op controle gaat.. Stel dat je binnen een jaar iets hebt, en je bent niet op controle geweest, wat dan?
Verder kun je je altijd aan de regels hier op het forum houden. Zijn misschien wel regels die wat strenger zijn, maar deze hebben zich in de loop der jaren wel bewezen..
Maar uiteraard staat het je vrij om de regels van de kliniek na te leven.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei best_boobie:

Hm.. dat is best een slechte zaak eigenlijk, vind je niet?
Een pc hoort leefregels mee te geven.. maarja.. we weten ook niet hoe het daar bij Gabriels gaat natuurlijk... Er is nogal veel wisseling van pc's, dus er zullen er vast zijn die denken: ach, laat maar, dan maar de regels van Diana.. maar er zullen er dus ook zijn die zeggen: zo gaat dat dus niet: of ik hanteer mijn eigen regels, of ik ga hier weg..
En dat laatste gebeurt dan wel vaker, zoals ik toch gemerkt heb de laatste jaren...

Sja.. een controle bij een niet medisch onderlegd iemand? geen idee of zoiets belangrijk is.. Zo jammer dat je eigenlijk geen nazorg krijgt van de pc via deze kliniek..
Ik weet echter niet hoe het met garantie zit als je niet op controle gaat.. Stel dat je binnen een jaar iets hebt, en je bent niet op controle geweest, wat dan?
Verder kun je je altijd aan de regels hier op het forum houden. Zijn misschien wel regels die wat strenger zijn, maar deze hebben zich in de loop der jaren wel bewezen..
Maar uiteraard staat het je vrij om de regels van de kliniek na te leven.

xxx

 

Ja klopt. Op dat moment denk je het zal wel goed zijn. Totdat je naderhand op het forum gaat lezen en ziet wat de andere meiden aan adviezen meekrijgen. Dan denk je wel Hmm zit het dan wel goed?.....

 

Ze gaf zelf aan dat het niet nodig was om na 6 weken op controle te komen, maar eind mei te bellen voor een controle bij de pc na 3 maanden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Anouk11:

 

Ja klopt. Op dat moment denk je het zal wel goed zijn. Totdat je naderhand op het forum gaat lezen en ziet wat de andere meiden aan adviezen meekrijgen. Dan denk je wel Hmm zit het dan wel goed?.....

 

Ze gaf zelf aan dat het niet nodig was om na 6 weken op controle te komen, maar eind mei te bellen voor een controle bij de pc na 3 maanden. 

oh oke! Dus na 3 maanden mag je wel naar je pc!
Ja dan zou ik die controle van 6 weken overslaan.. Kijk.. als je na 5 minuten bij een pc buiten staat, dan weet je tenminste (normaal gesproken) dat alles in orde is.. Bij zo een controle bij een consulente of iets in die trant, heb je na 5 minuten een ander gevoel als je buiten staat, mijns inziens..... ;) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

oh oke! Dus na 3 maanden mag je wel naar je pc!
Ja dan zou ik die controle van 6 weken overslaan.. Kijk.. als je na 5 minuten bij een pc buiten staat, dan weet je tenminste (normaal gesproken) dat alles in orde is.. Bij zo een controle bij een consulente of iets in die trant, heb je na 5 minuten een ander gevoel als je buiten staat, mijns inziens..... ;) 

 

xxx

 

Haha ja precies. Gewoon maar eind van de maand bellen om een afspraak te maken met de pc. 

Als ik dan inderdaad na 5 min buiten sta en hij heeft gezegd het ziet er allemaal goed uit, dan ben ik tevreden :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Lieke1986:

Ik vind het wel schrikbarend wat ik allemaal over Diana hoor en lees. Je zou altijd een controle moeten krijgen bij degene die je heeft geopereerd!

 

Ja die krijg ik ook na 3 maanden. Maar ben zo'n zenuwpees en twijfelkont dat ik nu telkens denk zal dit of dat wel goed zijn, klopt het wel etc etc. En dan duren die 3 maanden wel lang. 

Maar voel me goed verder dus zit zo aan de 3 maanden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.