Ga naar inhoud

happynewme : 31 mei 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Gast happynewme

Aanbevolen berichten

Gast happynewme

update hechtingen

Nou ik zit op dit moment te wachten tot ik door bergman wordt terug gebeld omdat er een stukje open is bij mijn hechting aan mijn linker borst :139:

 

Vrijdag mochten mijn hechtingen eruit en dat viel mij enorm mee ( was hier stiekem wel zenuwachtig voor) ik ging in de behandelstoel liggen en de verpleegter haalde de pleister eraf behalve het laatste stukje. Vervolgens knipt ze het koortje door en trekt dan samen met het einde van die pleister het touwtje eruit (touwtje zit vast aan de pleister). Het waren geen losse draadjes maar gewoon 1 lange draad. Mijn linker borst begon een beetje te bloeden dus de verpleegster deed er een gaasje op en zei dat het wel over gaat en dat het er allemaal heel erg mooi uitziet. Ze vertelde dat wanneer de korstjes eraf zijn ik mag beginnen met smeren dat zou maandag of dinsdag zijn. Ik blij want als alles goed zou zijn zou ik weer lekker naar mijn eigen huisje gaan. Weer lekker bij mijn vriend en mijn katjes :123: toen ik 's avonds wilde gaan douchen merkte ik dat het gaasje vast zat aan mijn litteken. Ben toen met gaasje onder de douche gestapt en heb het voorzichtig losgemaakt.. daar zag ik dat er wel wat geel wondvocht zat en eenmaal uit de douche zag ik dat er een wondje zat wat wittig was. Ik heb toen er toch maar voor gekozen om te bellen en werd doorverbonden naar spoed. Ik kreeg een erg vriendelijke mevrouw aan de telefoon die mij doorverbond naar een  pc (niet mijn eigen) ik heb alles met hem besproken en zei dat hij denkt dat de opperhuid beschadigd is en moest het weekend goed spoelen en daarna gaas met vaseline erop doen dan zou het goed moeten gaan en anders maandag terugbellen. Ik heb geen koorts en geen pijn.. ik vind het er wel vies uitzien en is het er een beetje rood omheen..het is ook nog niet over.. dus nu zit ik te wachten tot ik terug word gebeld. Ik wil eigenlijk dat ze even naar de foto kijken die ik er van heb gemaakt. Ik heb liever het zekere voor het onzekere :mellow: dus ik wacht het even af.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast happynewme

update wondje

 

Ik hoef me geen zorgen te maken. De verpleegkundigen heeft de foto bekeken en snapt wel wat bedoel dat ik dacht dat het niet goed was. Ik moet het 2 x per dag spoelen en dan gaas met vaseline erop doen en dan gaat het als het goed is dicht :59: wel moet ik steeds temperatuur meten want als dat omhoog gaat moet ik per direct langskomen en ook als het wondje erger wordt ipv beter.. Wel vind ik het er nog steeds erg goor uitzien, maar ik ben al niet van de wondjes enz.. ik doe het dan ook maar niemand aan om de foto's erbij te plaatsen :unsure: wanneer het weer allemaal goed is plaats ik weer foto's in mijn album 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

Rot he meid.. zo vervelend voor je! Maar hopen dat t snel dichtgaat. Maar hoe gaat n wondje met vaseline en n gaasje vanzelf dicht vraag ik me af.. zou je mij een foto willen sturen? En lekker makkelijk je temp meten met dit weer haha. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@mrslaurajessy ja ik baal er ook echt van! Alles ging zo vanzelf en goed!

Ja dat zei ik ook al :3: ze vroeg heb je verhoging of voel je erg warm.. dus ik zei: naja niet echt, maar volgens mij heeft iedereen het op dit moment erg warm haha

Ze zei dat het wel echt dicht zou gaan want dat was mijn eerste vraag ook meteen. Maar het mag niet vast gaan plakken want anders blijf je het opentrekken. Ik stuur je wel even een foto prive x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast happynewme

@Masy1980 hey ik zie nu pas je berichtje! Ik ben nu 4 weken verder en ein-de-lijk zit er een korstje op.. ik heb foto's van het helingsproces en het hele verhaal in het complicatie topic gezet. 

 

Lief dat je er naar vraagt dankjewel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Update:

 

Ik was gister 16 weken po dus vond het wel weer eens tijd voor een update ^_^ eigenlijk gaat alles 100% goed met me :) op dit moment kan ik alles weer zoals voor mijn operatie.. zoals tillen, rennen etc.. ik ben zo ongelooflijk blij met mijn lichaam dat is bijna niet te beschrijven! Iedereen zegt ook dat ik straal sinds mijn operatie :blush: ik ben heel erg open over dat een bv heb ondergaan. Waar ik voor de operatie heel weinig mensen ingelicht had weet nu bijna iedereen het in mijn omgeving. Ik wilde namelijk niet meewerken aan het taboe dat er soms nog op heerst! En eigenlijk heeft niemand er raar over gedaan en heb ik er alleen maar positieve reacties op gehad. Tuurlijk word er wel eens een grap over gemaakt naar mijn vriend van "jij zit er zeker achter" maar dat zijn meer geintjes en niet echt negatieve reacties. Ik merk nu aan kleine momenten dat de operatie mijn leven echt wel fijner gemaakt hebben bijv: het festivalseizoen.. Altijd dat gekloot met mijn outfit omdat ik mezelf te plat vond!  heb zelfs al een aantal keer bh loos gelopen in een leuk pakkie met een open rug of diep decolleté.. heerlijk!

Of gewoon lekker op zondag met alleen een shirt op de bank.. ik kijk naar beneden en er zit gewoon al wat :) zo fijn! 

Over 2 weken gaan mijn vriend en ik toch nog even een weekje naar de zon.. dus heb allemaal leuke bikini's gekocht :) foto's zullen wel volgen! Ik heb ook nieuwe foto's in mijn prive album staan.. wil je spieken? Stuur me gerust een berichtje :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 21-9-2017 om 23:11 zei happynewme:

Update:

 

Ik was gister 16 weken po dus vond het wel weer eens tijd voor een update ^_^ eigenlijk gaat alles 100% goed met me :) op dit moment kan ik alles weer zoals voor mijn operatie.. zoals tillen, rennen etc.. ik ben zo ongelooflijk blij met mijn lichaam dat is bijna niet te beschrijven! Iedereen zegt ook dat ik straal sinds mijn operatie :blush: ik ben heel erg open over dat een bv heb ondergaan. Waar ik voor de operatie heel weinig mensen ingelicht had weet nu bijna iedereen het in mijn omgeving. Ik wilde namelijk niet meewerken aan het taboe dat er soms nog op heerst! En eigenlijk heeft niemand er raar over gedaan en heb ik er alleen maar positieve reacties op gehad. Tuurlijk word er wel eens een grap over gemaakt naar mijn vriend van "jij zit er zeker achter" maar dat zijn meer geintjes en niet echt negatieve reacties. Ik merk nu aan kleine momenten dat de operatie mijn leven echt wel fijner gemaakt hebben bijv: het festivalseizoen.. Altijd dat gekloot met mijn outfit omdat ik mezelf te plat vond!  heb zelfs al een aantal keer bh loos gelopen in een leuk pakkie met een open rug of diep decolleté.. heerlijk!

Of gewoon lekker op zondag met alleen een shirt op de bank.. ik kijk naar beneden en er zit gewoon al wat :) zo fijn! 

Over 2 weken gaan mijn vriend en ik toch nog even een weekje naar de zon.. dus heb allemaal leuke bikini's gekocht :) foto's zullen wel volgen! Ik heb ook nieuwe foto's in mijn prive album staan.. wil je spieken? Stuur me gerust een berichtje :)

 

 

 

Leuk om jou verhaal te lezen en fijn dat het nu helemaal goed gaat! Zou ik ook eens in je album mogen kijken?:) Ben erg benieuwd hoe ze bij jou door het genezingsproces zijn gegaan. Ik ben nu zelf 11 dagen po en zie ze ook elke dag weer veranderen. Heel benieuwd hoe ze er uiteindelijk uitkomen:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Gast happynewme

HAPPY BOOBDAY TO ME! :43:

 

vandaag is het 1 jaar geleden dat ik mijn borstvergroting heb laten doen :) en wat ben ik er nog steeds zo ongelooflijk blij mee. Het heeft (maar) even pijn en doorzettingsvermogen van mij gevergd, maar wat ben ik blij met het resultaat. Ik las veel verhalen over ploppen of juist slinken, maar dat is bij mij niet gebeurd. Wel zijn ze een stuk "mooier" geworden als in: zachter en natuurlijker. Als ik morgen weer wakker zou worden met mijn voorsituatie zou ik het meteen weer laten doen.

 

Grappig is als mensen hun ongezoute mening geven over borstvergrotingen (in negatieve zin) en ik hen er op wijs dat ik het ook heb laten doen.. die koppen die ze dan trekken :152: 

Schaamte heb ik er ook totaal niet voor dat ik het heb laten doen.. ben juist enorm trots op mezelf dat ik deze stap heb gezet :11:  en natuurlijk op alle andere meiden die zich niet laten tegenhouden en de stap zetten :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Leuk om je verslag te lezen! Ben 2 juli aan de beurt, op mijn vriend en collega’s na niemand verteld dat er al een datum staat. Maar ben wel van plan ook open te zijn erover wanneer het er eenmaal is. 

 

Erg benieuwd ook of het echt zo life changing zal zijn allemaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@FJBM oeh lekker aan het aftellen dus! 

Iedereen moet doen wat zij wil hoor, maar voor mij persoonlijk vind ik er open over zijn het prettigst ^_^ niks om voor te schamen toch? :38: Waar wordt je geholpen?

En life changing.. ja ik ben van niets naar iets gegaan.. :4: het maakt het allemaal een stuk gemakkelijker.. geen gedoe met bikinis, kleding etc maar verder voelt het nu wel echt als mijn lichaam. Voor hoeveel cc ga jij?

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewme ook bij Bergman! Maar in Heerenveen, dr. van der Lei. heb nu een 75B, maar heel erg leeg. Ben lang, 1.82m dus met de arts gekozen voor een 450cc/525cc (voorkeur voor het laatste!) Klinkt zo veel, maar om mijn lichaam in de juiste verhouding te hebben leek dat vanuit het 3d consult ook echt wel het mooiste. 

 

Had een goed gevoel bij Bergman, de mensen tonen zich heel betrokken met je. Wij hadden de auto bijvoorbeeld geparkeerd naast het gebouw maar deze plek bleek niet van hen te zijn. Poort zat ervoor en we konden niet weg. Ze hebben alles op alles gezet om de eigenaar van dat pand te bereiken en toen pas vijf uur later (het was al na 21:00u) de eigenaar van het pand zich meldde stond er nog steeds een assistente naast ons die wachtte tot we goed vertrokken waren! (Intussen voorzien van thee en koffie om het ons makkelijker te maken) 

 

Had je op de dag van de operatie ook nog steeds dat gevoel dat er voldoende aandacht voor je was?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@FJBM wow dat is inderdaad wel heel erg netjes! Bij mij lag de keuze voor bergman anders. Ik wilde namelijk persé door Koopmann geholpen worden en daarom is het Bergman geworden. Hij was vrij nuchter en dat vind ik zelf heel fijn. Omdat ze aan het verbouwen waren ben ik in Schiedam geholpen in een ziekenhuis, daar had bergman een stuk afgehuurd. De dag van de operatie waren ze super aardig, maar ik denk dat ze wel aanvoelde dat ik een type ben die je met spanning even met rust moet laten :4:  na mijn infuus erin werd gezet duurde het nog een tijd omdat het voor me uitliep. Ze checkte af en toe of ik oke was en dat er een meisje slecht uit haar narcose naast me kwam te staan, kwamen de verpleegsters wel meteen naar me toe met uitleg "dit is niet wat de norm is, ze ging er slecht in dus komt er ook slecht uit.. je moet gewoon rustig blijven" Na operatie ook goede zorgen gehad! Broodje, drinken extra pijnstillers in infuus.. je hoeft maar te roepen en ze zijn er. Ook kwam mijn pc nog even langs in mijn kamer en de verpleegkundige was ook echt een schat. De dag na je operatie nemen ze ook even contact met je op. Je bent zeker in goede handen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.