Ga naar inhoud

happynewme : 31 mei 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Gast happynewme

Aanbevolen berichten

Gast happynewme

Hoi allemaal,

Even mijn voorstel verhaaltje :rolleyes:

Ik ben 26 jaar oud, 164 cm lang en weeg 49 kg. Ik woon samen met mijn vriend en heb meerdere banen.

Zit nu nog op cupmaat 65b :unsure:

31 mei wordt ik geopereerd door dr Koopmann van Bergman clinics en dan krijg ik 345 cc, dual plane.

Ik heb hier enorm veel zin in, maar ik verga nu al bijna van de zenuwen! 

Ik vind het erg fijn om verhalen van andere meiden te lezen. In het begin om mij te oriënteren, maar nu vooral zodat ik  lotgenoten kan vinden die hetzelfde meemaken ;) mijn omgeving wordt gek van mijn verhalen (gaat nergens anders meer over dan bv)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom hier, heerlijk dat je een datum hebt om naar uit te kijken. Lekker meelezen hier en stoppen met die zenuwen, duurt nog 4 weken :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewme

 

Hoi hoi,

 

Spannend meis,en gezonde zenuwen hoort erbij, hebben we allemaal gehad.

 

Ik heb de titel van je topic aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu updates, vragen en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten.

 

Nu lekker af gaan tellen, voorbereidingen treffen, en voor je het weet heb je mooie nw boobs.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Gefeliciteerd met je datum!! Nog eventjes en dan is het zover voor je!!

 

Ik heb as donderdag mijn eerste consult met Dr. Koopman bij Bergman. Ook voor een bg! 

 

Ik snap je, m'n vriend wordt er af en toe ook een beetje gek van hahaha. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Bettyboobies haha voor mijn gevoel is het nog heel lang.. kan bijna niet wachten! Is het je allemaal meegevallen? En werd je operatie lokatie ook verplaatst naar spijkernisse?

 

@Sarahw ahw spannend vandaag dus! Veel plezier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alles is goed verlopen! Ik kreeg een borstlift en prothesewissel. 450 Cc. 

Ik ben erg tevreden over dr Koopmann. 

Ik ga zometeen voor mijn eerste controle afspraak. De prothese in mijn linkerborst zakt iets trager in, dus ze zijn nog niet helemaal gelijk.

Iederen dag wordt het weer mooier.

Het komt voor jou ook steeds dichterbij!

Straks met mooie nieuwe borsten in een nieuwe bikini, kan me nu al verheugen op de zomer! X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Bettyboobies bikini's passen :lol: ja daar verheug ik mij ook zo erg op! Heb een paar keer echt huilend in een pashokje gestaan, maar binnenkort gelukkig niet meer :43:

Hoe gaat dat eigenlijk zo'n controle afspraak? Het is gewoon met dr koopman zelf toch? Ik lees op dit forum namelijk ook dat sommige meiden de nacontrole alleen met consulent hebben en niet met hun pc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei happynewme:

 

Hoe gaat dat eigenlijk zo'n controle afspraak? Het is gewoon met dr koopman zelf toch? Ik lees op dit forum namelijk ook dat sommige meiden de nacontrole alleen met consulent hebben en niet met hun pc 

Ik heb 2 controles gehad met verpleegkundige en fysio (na 1 week en na 2 weken) en heb eindcontrole met pc na 6 maanden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Liefbeestje aaah oké! Maar iniedergeval nog wel een keer met je pc. Ik heb dat eigenlijk helemaal niet gevraagd hoe dat nou verder gaat :12: (controle afspraken staan wel al vast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
19 uur geleden zei happynewme:

@Bettyboobies bikini's passen :lol: ja daar verheug ik mij ook zo erg op! Heb een paar keer echt huilend in een pashokje gestaan, maar binnenkort gelukkig niet meer :43:

Hoe gaat dat eigenlijk zo'n controle afspraak? Het is gewoon met dr koopman zelf toch? Ik lees op dit forum namelijk ook dat sommige meiden de nacontrole alleen met consulent hebben en niet met hun pc 

Hoi! Ik wordt 20 juni geopereerd door Koopmann:D  Leuk dat je ietsje eerder bent dan kan ik je verslagen nog meelezen hihi. En er een beetje moed uit halen haha. Ik geloof dat je na één week al een controle afspraak hebt met Koopmann zelf, en na twee weken (afhankelijk v je herstel) krijg je een afspraak met de verpleegkundige voor de hechtingen. En dan geloof ik acht weken later weer bij Koopmann zelf. Spannend!!!! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt inderdaad. Dr Koopmann kijkt na een week naar je herstel en weer een week later haalt de verpleegkundige de hechtingen eruit. Na 6 tot 8 weken zie je nogmaals je pc. Ik vind dat ze dat allemaal erg netjes doen bij Bergman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben net nieuw op dit forum :)
Wat spannend dat je bijna geopereerd gaat worden. Heel veel succes alvast!

Ik zie dat jullie Dr Koopmann benoemen. En ik kom ook steeds andere namen tegen van artsen. Kun je zelf kiezen bij welke arts je de operatie wil laten uitvoeren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Yaanaa:

Hoi! Ik ben net nieuw op dit forum :)
Wat spannend dat je bijna geopereerd gaat worden. Heel veel succes alvast!

Ik zie dat jullie Dr Koopmann benoemen. En ik kom ook steeds andere namen tegen van artsen. Kun je zelf kiezen bij welke arts je de operatie wil laten uitvoeren?

 

Hallo! Welkom :43:

ja je kunt inderdaad aangeven dat je graag een consult hebt bij een bepaalde pc. Als dat bevalt, opereert hij /zij je ook.

Wil je je ook bij Bergman laten opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Yaanaa:

Ah dat is goed om te weten, thanks! Ik heb bij Bergman en Velthuis tot nu toe wel een goed gevoel.
Ik denk dat ik bij allebei een consult ga inplannen. Heb ik gelijk wat vergelijkingsmateriaal.

Goed idee inderdaad! Kan geen kwaad om te vergelijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii welkom,

Ik kan me zo vinden in jou verhaal en we hebben ook nog eens de zelfde maten ik heb ook 65 omvang maar omdat daar zo moeilijk aan tekomen is pak ik maar 70.

Ook zijn we even zwaar en even lang hihi ik heb alleen 325cc

 

Ik heb soms ook dat ik denk hou er nu maar over op iedereen wordt gek van me met me verhalen.

Maar goed je wil dit zo graag je wacht er al zolang op en je bent er zo mee bezig. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast happynewme
Op 5/13/2017 om 18:06 zei KoKo:

Hii welkom,

Ik kan me zo vinden in jou verhaal en we hebben ook nog eens de zelfde maten ik heb ook 65 omvang maar omdat daar zo moeilijk aan tekomen is pak ik maar 70.

Ook zijn we even zwaar en even lang hihi ik heb alleen 325cc

 

Ik heb soms ook dat ik denk hou er nu maar over op iedereen wordt gek van me met me verhalen.

Maar goed je wil dit zo graag je wacht er al zolang op en je bent er zo mee bezig. :D

Sorry dat ik niet gereageerd heb! Mijn mobiel was stuk en ik kreeg dus geen meldingen.. ik pak indd ook bijna altijd 70 omdat 65 heel moeilijk te krijgen is. Ik zat te twijfelen tussen 345 en 325 maar dr Koopmann zei toen dat 345 net even wat beter bij mij zou zijn dus ben daar maar vanuit gegaan.. morgen is de dag en ik weet op dit moment niet wat ik met mezelf aan moet haha zenuwen en blijdschap wisselen elkaar enorm af op dit moment. Wanneer ben jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

Mijn operatie verslag:

Gister was dan eindelijk de grote dag! Om 13:15 uur moest ik mij melden in het Spijkernisse MC omdat de kliniek verbouwd wordt in Rijswijk. Het was best een stukje rijden dus voor de zekerheid zijn we (mijn ouders en  ik) 2 uur van te voren vertrokken. Bij de hoofdingang van het ziekenhuis had Bergman clinics  een eigen stand waar een vriendelijke vrouw zat en ons even later naar boven begeleiden. Daar kregen mijn ouders een kopje koffie en moesten we even een half uurtje wachten tot het 13:15 uur was. Precies op tijd kwam er een lieve verpleegkundige ons halen en werd ik naar mijn (prive) kamer gebracht. Als eerste moest ik wat vragen beantwoorden (nogmaals allergieën, rook je, drink je etc), werd mijn bloeddruk gemeten en werd uitgelegd hoe de dag zou gaan verlopen. Het was gister behoorlijk warm dus ik had deo opgedaan en deze moest eraf gewassen worden. Ook had ik nog nagellak op mijn tenen en dat moest er ook af. Daarna kreeg ik het blauwe operatie schort aan en werden er nog even foto's gemaakt van mijn borsten voor mijn persoonlijk dossier. Precies een uur later (14:15) werd ik opgehaald door twee verpleegkundigen. Mijn ouders nog even een knuffel gegeven en daar ging ik. Ik werd met bed en al gereden naar de pre operatieve kamer. Hier werd een een infuus aangebracht. Ik kreeg hier te horen dat het allemaal een beetje uit liep dus werd 1 deur verder gebracht waar de uitslaapkamer was. (Het was hier minder koud en lag ik niet alleen tijdens het wachten). Ook hier waren de verpleegkundigen super aardig. Het enige nadeel was op het moment dat ik lag te wachten om de o.k. in te gaan, er een meisje binnen werd gereden uit de o.k. en niet zo lekker uit haar narcose kwam. De verpleging zag dat ik hier erg van schrok en stelde me weer gerust. Dit komt niet vaak voor en als je er rustig onder narcose gaat kom je er ook rustig uit. Toen werd ik richting de o.k. gereden.. hier zat dokter Koopmann op mij te wachten. Ik moest nogmaals mijn naam, geboortedatum en de reden dat ik hier was vertellen en toen ging hij tekenen. Ik vroeg nog aan hem of ze dichter bij elkaar geplaatst konden worden dan op de 3d te zien was.. maar dat hangt af van je anatomie. Ik mocht liggen (in een soort kruishouding) mijn infuus werd aangesloten en stickers op mijn rug geplakt. Dr Koopmann zei dat ik lekker moest gaan slapen.. ik wenste ze allemaal succes en dat ze me maar erg mooi mochten maken.. Dr Koopmann antwoorden hierop "nog mooier dan je nu al bent". Dat vond ik heel lief. De anesthesist zei dat de narcose kon prikken (niks van gemerkt), kreeg ik het zuurstofkapje op, ze aaide over mijn wang en zei denk maar aan mooie dingen.. en boem weg was ik. Ik werd wakker in de uitslaapkamer en was redelijk suf. Bij het spieken naar mijn borsten heb ik wel even een traantje gelaten, zo blij dat er opeens iets zat! Ik werd naar mijn kamer gereden en daar waren mijn ouders al weer. Ik kreeg een broodje en een kopje thee en heb veel geslapen. Ik moest dan ook 4 uur wachten voor ik naar huis mocht. Dr Koopmann is nog 2 keer langs geweest om te vragen hoe het ging en dat hij ze toch mooi bij elkaar heb gekregen!!! Voor mij de kers op de taart. Zowel dr Koopmann en de verpleegkundige vertelde mij dat de 345 cc echt wel max is voor mijn lichaam. Dat ik nu grote boobs heb, maar nog wel natuurlijk. Rond 20:00 uur mocht ik proberen te plassen en werd mij alles uitgelegd. Ik kreeg nog een tasje mee met de uitleg en een litteken crème en toen mocht ik naar huis! Ik ben heel blij dat ik door Dr Koopmann en Bergman clinics ben geholpen. Ze hebben me er echt doorheen gesleept en ben ondanks het ongemak dat ik nu voel erg blij dat ik voor een borstvergroting heb gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

@happynewme Ik ben ZO blij met je verslag je hebt geen idee. Ik mag me woensdag melden maar zoveel recente verslagen zijn er niet van koopman en Spijkenisse. Mijn borsten staan van nature ook verder uit elkaar, wat kunnen ze daar zonder heftige ingreep aan doen eigenlijk? Of is het echt een extra ingreep die je hebt gehad? Liefs ps lees graag heel je herstel verslag ook natuurlijk!!! Enorme geruststelling zo voor m'n operatie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal is goed gegaan, ik zou graag je proces volgen. Ik heb namelijk dezelfde lengte, gewicht en cupmaat (al koop ik altijd 70B) en ben heel benieuwd wat het eindelijk wordt.

Ik ben mezelf nog aan het oriënteren, dus dat er iemand is met hetzelfde gewicht en chpmaat is erg dijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme
36 minuten geleden zei Imker:

Wat fijn dat het allemaal is goed gegaan, ik zou graag je proces volgen. Ik heb namelijk dezelfde lengte, gewicht en cupmaat (al koop ik altijd 70B) en ben heel benieuwd wat het eindelijk wordt.

Ik ben mezelf nog aan het oriënteren, dus dat er iemand is met hetzelfde gewicht en chpmaat is erg dijn!

Hey Imker,

Ik ga morgen even kijken hoe ik foto's er op kan zetten! 

Ik heb 345 cc dual plane gekregen en de sport bh die ik nu draag is 70d. Ik zal morgen even kijken hoe ik je kan toevoegen in mijn album.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.