Ga naar inhoud

SuperBoob35 : 24 mei 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

@lobbesje88 ja super jammer dat dr Karim voorheen niet in de spotlight stond haha. Er word niet veel over hem geschreven maar als er over hem geschreven word, dan is het wel goed! Ben zo benieuwd. Het kan me allemaal niet snel genoeg gaan hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Blondie22:

@lobbesje88 ja super jammer dat dr Karim voorheen niet in de spotlight stond haha. Er word niet veel over hem geschreven maar als er over hem geschreven word, dan is het wel goed! Ben zo benieuwd. Het kan me allemaal niet snel genoeg gaan hahaha

Koeijers inderdaad ook niet in de spotlight.. dacht ik ga daar verandering in brengen op dit forum. Alle pc's van kliniek amstelveen zijn goed aangeschreven alleen idd geen fotos bij de reviews etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hoe gaat het met iedereen? Hier met ups en downs. 

Gaat het goed doe ik van alles, voel ik wat ben ik enorm onzeker.

Bang voor het eindresultaat dat het niet gaat ontsteken. Zijn ze niet te klein puntig wel gelijk etc etc.

Het voelt nog duidelijk geestelijk en lichamelijk niet 1 met mijn lijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo #superboob35,

Hier net zo hoor. Zo onzeker als een tientje. De ene zakt meer dan de ander. De ene hechting is zo strak gehecht dat ik een deukje heb en mn borst vierkant lijkt.

En met de dingen die ik doe, vrij veel last. En dan ook weer onzeker... doe ik te veel?haha pfffft.

Maar komt vast allemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal al weer 4 weken po

Onzekerheid blijft enorm zoals jullie op de foto zien is links veel groter als rechts. Tegels wijzen naar beneden  zit ook niet veel volume in als je aan de zijkant kijkt  

Hoe is dat bij jullie?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SuperBoob35

 

He meis, 

 

Ik zou me echt nog geen zorgen maken, ja je ziet inderdaad een verschil tussen beide borsten,ene kant is ook al iets meer ingedaald dan de andere ( wat normaal is, want borsten herstellen afzonderlijk van elkaar, en er is altijd 1 borst die sneller of langzamer is)  maar je bent nog maar zo kort po, en de protheses zitten echt nog hoog en moeten nog meer in gaan dalen.

 

Draag je een borstband?

Wat je nog meer kunt doen is de schouderbandjes van je sportbh iets losser gaan dragen, dit geeft de protheses ook net iets meer kans om te zakken.

Als de protheses helemaal zijn ingedaald zul je ook gaan zien dat je tepels hoger op de borst komen.

 

Het is echt een hoop geduld hebben.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Desert-Rose:

@SuperBoob35

 

He meis, 

 

Ik zou me echt nog geen zorgen maken, ja je ziet inderdaad een verschil tussen beide borsten,ene kant is ook al iets meer ingedaald dan de andere ( wat normaal is, want borsten herstellen afzonderlijk van elkaar, en er is altijd 1 borst die sneller of langzamer is)  maar je bent nog maar zo kort po, en de protheses zitten echt nog hoog en moeten nog meer in gaan dalen.

 

Draag je een borstband?

Wat je nog meer kunt doen is de schouderbandjes van je sportbh iets losser gaan dragen, dit geeft de protheses ook net iets meer kans om te zakken.

Als de protheses helemaal zijn ingedaald zul je ook gaan zien dat je tepels hoger op de borst komen.

 

Het is echt een hoop geduld hebben.

 

xx

Ik heb geen borstband. Mag snachts de bh uit maar dat vind ik zelf niet prettig.

Die minder ingedaalde borst is veel dikker. En die andere veel.kleiner.

Had cup verschil maar maak me wel zorgen of het nu niet andersom is de kleinere groter dan de ander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SuperBoob35,

We zijn nog maar kort po hè... Alles verandert nog. Bij mij is 1 ook groter dan ander en zitten mn tepels ook laag. Verschilt van dag tot dag. Heb ook veel last van vocht waardoor ze dan helemaal op puntige Madonna tieten lijken die last hebben van de zwaartekracht... Maar heb voor mezelf iedere dag een foto gemaakt... en ze veranderen nog elke dag!! Daar troost ik mezelf mee... Want geloof mij... eerst waren ze afschuwelijk... Ik stuur je even in een pb mijn foto's. Dan zul je je hopelijk wat meer gerust zijn...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei SuperBoob35:

Ik heb geen borstband. Mag snachts de bh uit maar dat vind ik zelf niet prettig.

Die minder ingedaalde borst is veel dikker. En die andere veel.kleiner.

Had cup verschil maar maak me wel zorgen of het nu niet andersom is de kleinere groter dan de ander.

Waar de meeste cc in is gegaan heeft meer tijd nodig,die kant heeft meer te verduren, je kunt er nu echt nog niets van zeggen,blijf iedere week foto's maken, en met ongeveer 3 maanden kun je pas redelijk zeggen hoe je borsten blijven ( daarna veranderen ze nog wel iets,  maar niet meer zo heel erg veel) en ook een pc kan er momenteel nog niet veel van zeggen.

 

Je kunt het wel aankaarten als je voor controle gaat, en aangeven dat je je zorgen maakt, zo is je pc ook gelijk op de hoogte.

 

Je moet helaas echt geduld hebben, en als je niet zonder bh durft, dan de bandjes losser.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
2 uur geleden zei PJK:

@Gizmootje ... Ik had dit ook maar het zakte uiteindelijk allemaal. 22 mei ben ik geopereerd en ze zijn super mooi gezakt. Staan nagenoeg gelijk (ligt aan hoe je het zelf normaal hebt). Geduld is een schone zaak ben ik zelf nu achter haha! Succes!

Ooh gelukkig ! Haha zag hier allemaal mooie foto's met 4 weken en ik nog van die hoge vierkante blokken ;) hoelang duurde het bij jou ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Gizmootje:

Ooh gelukkig ! Haha zag hier allemaal mooie foto's met 4 weken en ik nog van die hoge vierkante blokken ;) hoelang duurde het bij jou ? 

 

Hahaha, ja weet je iedereen geneest op zijn eigen tijd. Ik deed er zeker 9 wekwn over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 17-8-2017 om 21:02 zei Gizmootje:

Gelukkig een lotgenoot gevonden hahahaha 

Ik heb hetzelfde 'probleem'. Ik ben 22 juni geopereerd. Ik had een complex over de ongelijke grootte van mijn borsten. De borst die het kleinst was, waar dus het meeste ingegaan is, zit nu nog wat hoger dan de andere. Ik draag sinds twee dagen een borstband en dit lijkt al wel te helpen. Ik merk ook dat mijn kleinste borst meer gespannen staat dan de andere. Maar hier is ook meer volume ingegaan en ze was sowieso al kleiner, dus dit zal wel normaal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.